eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-16

Ogłoszenie nr 45399 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.

Zielona Góra: Budowa Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 22936 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, krajowy numer identyfikacyjny 103663200000, ul. ul. Zamenhofa  1, 65186   Zielona Góra, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 68 3270215, 3284870, faks 683 284 871, e-mail logistyka@ohp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubuska.ohp.pl www.lubuska-bip.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa podległa MRPiPS

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

LWK.BOA.271.08.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: budowa Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich. Zamawiający określa następujące fazy - "kamienie milowe": I - stan surowy zamknięty - do 30.11.2017 r. II - wykonanie obiektu w stopniu umożliwiającym montaż wyposażenia - do 30.06.2018 r. Zamawiający określa termin wykonania całości zamówienia nie później niż do dnia 31.08.2018 r. Przedmiotem inwestycji jest budowa budynku OSiW OHP w Strzelcach Krajeńskich. Zaprojektowano budynek o dwóch kondygnacjach (parter i piętro) z poddaszem nieużytkowym bez podpiwniczenia, kryty dachem stromym. Zaprojektowany budynek składa się z następujących części: - część administracyjno-szkoleniowa, - część gastronomiczna, - część warsztatowa z pomieszczeniami technicznymi (internat z wydzieloną częścią dla gości). Poszczególne części zostały połączone przez komunikację wewnętrzną pionową i poziomą. W przestrzeni poddasza nieużytkowego zlokalizowano centrale nawiewne wyposażone w wymienniki ciepła. Część warsztatowa obejmuje warsztaty: - pracownię gastronomiczną, - warsztat instalatorstwa sanitarnego, - warsztat krawiecki. Zakres inwestycji obejmuje także ukształtowanie otoczenia wokół zaprojektowanego budynku. W ramach inwestycji przewidziana jest rozbiórka istniejących budynków, istniejących chodników, dróg wewnętrznych, ogrodzeń, a także wycinka istniejącej zieleni, kolidującej z zamierzeniem inwestycyjnym. Zamawiający informuje, że w harmonogramie rzeczowo - finansowym należy uwzględnić terminy realizacji poszczególnych prac, dostosowane do możliwości ich finansowania przez Zamawiającego: - nie później niż do 30.11.2017 r. Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na finansowanie wynagrodzenia Wykonawcy środki finansowe do wysokości 3 425 262,92 zł brutto, - reszta należnego Wykonawcy wynagrodzenia zostanie sfinansowana w 2018 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w: 1) załączniku nr 1 do SIWZ, na który składa się następująca dokumentacja: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej "STWiOR", b) Projekt budowlany, c) Projekt zagospodarowania terenu, d) Projekt uzbrojenia terenu: instalacja wod-kan, c.o., e) Projekt uzbrojenia terenu: kanalizacja deszczowa, f) Projekt robót drogowych, g) Projekt małej architektury, h) Projekt architektoniczny z detalami, i) Projekt architektury wnętrz, j) Projekt technologii kuchni, k) Projekt konstrukcji, l) Projekt instalacji sanitarnych: instalacja wod-kan, m) Projekt instalacji sanitarnych: instalacja co i ct, n) Projekt instalacji sanitarnych: instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, o) Projekt instalacji elektrycznych, p) Projekt instalacji teletechnicznych, q) Projekt instalacji teletechnicznych - przyłącze, Uwaga: niniejsze postępowanie nie obejmuje wyposażenia ruchomego (np. meble, wyposażenie ruchome kuchni itp.) 2) istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111291-1, 45111300-1, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ze względu na złożenie w postępowaniu ofert przewyższających kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu wpłynęły 4 oferty. Ceny wszystkich ofert przekroczyły kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 6 453 758,00 zł brutto. Ochotnicze Hufce Pracy nie dysponują środkami finansowymi umożliwiającymi rozstrzygnięcie postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.