eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Lubawie przy ul. Grunwaldzkiej 16 oraz Filii w Iławie przy ul. Dąbrowskiego 15B.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-16

Lubawa: Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Lubawie przy ul. Grunwaldzkiej 16 oraz Filii w Iławie przy ul. Dąbrowskiego 15B.
Numer ogłoszenia: 453828 - 2012; data zamieszczenia: 16.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Lubawie , ul. Grunwaldzka 16, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 648 86 43, 645 21 53, faks 0-89 648 71 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Lubawie przy ul. Grunwaldzkiej 16 oraz Filii w Iławie przy ul. Dąbrowskiego 15B..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Lubawie przy ul. Grunwaldzkiej 16 oraz filii w Iławie, przy ul. Dąbrowskiego 15 B, w zakresie; -ważenia prania własnym urządzeniem do pomiaru wagi, prania i dezynfekcji, - suszenia, - prasowania, - transportu (odbiór i dowóz), w ilości około 2.000 kg miesięcznie. 2. W skład prania wchodzą: bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła), bielizna osobista i odzież mieszkańców (pidżamy, kalesony, podkoszulki z krótkim i długim rękawem, bluzki, bluzy, koszule, swetry, spodnie, spódnice) oraz ręczniki, ściereczki, firany, zasłony, koce obrusy, kołdry a także fartuchy personelu. 3. Odbiór i dostarczanie asortymentu wypranego odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, codziennie, z wyjątkiem niedziel i świąt, w godz. 8.00 - 10.00. 4. Zabrudzony asortyment przekazywany będzie Wykonawcy w workach. Czysty, wyprany asortyment będzie pakowany w sposób zabezpieczający przed zagnieceniem i wtórnym zanieczyszczeniem. 5. Cały asortyment przekazywany do prania musi być prany zgodnie z wymogami sanitarnymi, dezynfekowany termicznie bądź chemicznie z uwzględnieniem zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych. 6. Usługi prania wykonywane będą zgodnie z obowiązującą technologią w zakresie prania mokrego wraz z zapewnieniem właściwej jakości usług pod względem bakteriologicznym i estetycznym, oraz suszeniem, prasowaniem i maglowaniem. 7. Wszystkie czynności związane z odbiorem, praniem i dostarczeniem prania do siedziby Zamawiającego w Lubawie i filii w Iławie będą odbywały się zgodnie z warunkami określonymi przez Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej opublikowanymi w Dzienniku Ustaw nr 74 z dnia 05.10.1992 r. 8. Środki użyte do prania muszą posiadać odpowiednie świadectwa i atesty PZH..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności .W zakresie tego warunku Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu usług pralniczych.W zakresie tego warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania maszyn i urządzeń do wykonywania usług pralniczych. W zakresie tego warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W zakresie tego warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, pozwalającej na wykonanie zamówienia.W zakresie tego warunku ocena nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do formularza ofertowego 2.Opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej spełnianie przez Wykonawcę norm sanitarnych w zakresie prania, dezynfekcji i transportu (tj. używania pojazdów dostosowanych do transportu bielizny czystej i brudnej, spełniających wymagania higieniczno-sanitarne dla tego typu środków transportu).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: warmia.mazury.powiat_ilawski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, ul. Dąbrowskiego 15B, 14-200 Iława-(pokój administracji-I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, ul. Dąbrowskiego 15B, 14-200 Iława (sekretariat - I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.