To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 45368 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Bydgoszcz: "Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Włocławek w 2017r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12539-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, krajowy numer identyfikacyjny
092364160, ul.
ul. Dworcowa
80,
85-010
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
52 3705717, faks
52 3705740, e-mail
zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Włocławek w 2017r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDW.RDW.5.12c.361.05.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Nazwa zamówienia: "Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Włocławek w 2017r." 2. Zamówienie podzielono na trzy części, z których każda jest oddzielnym postępowaniem: Część zamówienia nr 1 Usługa w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych (szacowana ilość r-godz. 250). - Samochód osobowy marki SKODA FABIA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CW 32627, - Samochód osobowy marki FIAT PANDA, pojemność silnika 1.2, rok produkcji 2012, numer rejestracyjny CW 71764; - Samochód osobowy marki CITROEN NEMO, pojemność silnika 1.4, rok produkcji 2009, numer rejestracyjny CW 55165; - Samochód osobowy marki SKODA CITIGO, pojemność silnika 1.0, rok produkcji 2013, numer rejestracyjny CB 885AU; - Samochód dostawczy marki Lublin3, pojemność silnika 2,5, rok produkcji 2005, numer rejestracyjny CW 27820; - Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CW 44396. - Samochód ciężarowy marki Citroen Jumper, pojemność silnika 2,2, rok produkcji 2008 numer rejestracyjny CW 48039; - Rębak do gałęzi marki Skorpion 120 - SD, rok produkcji 2004, numer rejestracyjny CW 90921 - Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2001, numer rejestracyjny CW 90197 - Przyczepa lekka marki Wiola , rok produkcji 2006, numer rejestracyjny CW 91528 - Przyczepa lekka marki Wiola, rok produkcji 2007, numer rejestracyjny CW 91627 - Koparka kołowa K-406A, rok produkcji 1987 Część zamówienia nr 2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu (szacunkowa ilość r-godz. 100). - Podkszesywarka marki Stihl - szt. 5 - Wykaszarka spalinowa - kosa marki Stihl - szt. 7 - Pilarka spalinowa -marki Stihl - szt. 5 - Pilarka spalinowa - marki Husqvarna - szt. 1 - Zagęszczarka płytowa VP 1340R, - szt. 1, rok produkcji 2008 - Zagęszczarka płytowa typ ZGS - 12 rok produkcji 1999 - Agregat prądotwórczy marki Fogo rok produkcji 2012, szt. 2 - Wiertnica glebowa BT 360, rok produkcji 2005, szt. 1 Część zamówienia nr 3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" (szacunkowa ilość r-godz. 180). - Szczotka myjąca podwójna - 1 szt. - Pług odśnieżny - 1 szt. - Wiertnica - 1 szt. - Głowica do traw - 1 szt. - Wysięgnik uniwersalny do współpracy głowicami roboczymi - 1 szt. - Posypywarka do zimowego utrzymania dróg - 1 szt. - Tablica świetlna kierunkowa U 26-C - 1 szt. 4. W przypadku: a) miejsca siedziby warsztatu naprawczego powyżej 25 km od siedziby Zamawiającego (tj. ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek) Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy (konserwacji) do odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" z miejsca garażowania i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy (konserwacji) na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. b) awarii pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" Wykonawca zobowiązany jest po otrzymaniu od osoby odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego polecenia wykonania naprawy do: odebrania pojazdu, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" z miejsca wskazanego przez Zamawiającego i przetransportowania go do miejsca wykonania naprawy na własny koszt i ryzyko, a po naprawie do odstawienia pojazdu do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku, ul. Chopina 1, 87-800 Włocławek na własny koszt i ryzyko. Cena ewentualnego transportu pojazdu winna być wkalkulowana w cenę jednostkową roboczogodziny. 5. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja Gwarancja dotycząca wykonanych usług napraw i konserwacji Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane usługi napraw i konserwacji. Minimalny okres gwarancji powinien wynosić 12 miesiące, maksymalny - 18 miesięcy. Więcej informacji można znaleźć w punkcie XIII niniejszego SIWZ. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowioną osobą odpowiedzialną za realizację umowy ze strony Wykonawcy. 8. Termin płatności: 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia faktury VAT. Informacje dotyczące usług naprawy i konserwacji 9. Wykonawca winien mieć możliwość samodzielnego wykonania kompleksowej obsługi z zakresu: Część zamówienia nr 1 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji środków transportowych - napraw i konserwacji mechaniki, elektromechaniki, takich jak: 1. wymiana oleju silnikowego, 2. wymiana filtra powietrza, 3. wymiana uszczelki pod głowicą, 4. wymiana rozrządu silnika, 5. diagnostyka komputerowa, 6. wymiana sprzęgła, 7. wymiana przegubu wew./zew., 8. wymiana tarcz, klocków hamulcowych, 9. wymiana klocków hamulcowych, 10. wymiana płynu hamulcowego, 11. regulacja zbieżności kół, 12. naprawa układu kierowniczego, 13. wymiana amortyzatorów, 14. wymiana opon zima - lato, 15. naprawa układu klimatyzacji, odgrzybianie, 16. drobne naprawy lakiernicze, 17. naprawy blacharskie, 18. inne nie wymienione w ramach potrzeb - przeglądów technicznych OT-2, Część zamówienia nr 2 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu - napraw mechanicznych, - konserwacji sprzętu, - wymiany oleju - Wymiany filtra powietrza - Wymiany świec zapłonowych - Wymiany przewodów paliwowych - Wymiany głowic tnących ,obudowy, prowadnic i łańcuchów Część zamówienia nr 3 - dotyczy usługi w zakresie napraw i konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" - napraw mechanicznych, - konserwacji osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA", 10. Wykonawca winien posiadać zaplecze techniczne, kadrę pracowniczą i praktykę do przeprowadzenia wymienionego zakresu napraw pojazdów, sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" i ich podzespołów stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości obsługiwanych pojazdów sprzętu lub osprzętu specjalistycznego do "UNIMOGA" w trakcie trwania umowy. 12. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji dostarczać będzie dostawca części zamiennych, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu, z zastrzeżeniem ust. 11 i 12. 13. Jeżeli Wykonawca w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe przedstawi konkurencyjną cenę za materiały niezbędne do wykonania zleconej naprawy lub konserwacji w stosunku do ceny dostawcy części o którym mowa w pk. 10, to Wykonawca naprawy lub konserwacji będzie dostarczał niezbędne materiały. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 12. Materiały niezbędne do wykonywania napraw lub konserwacji, których nie można nabyć u dostawcy części zamiennych o którym mowa w pkt. 10 zapewni Wykonawca usługi w oparciu o własne zaplecze materiałowe lub hurtowe, po uprzednim telefonicznym zaakceptowaniu ceny zakupu przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Wartość materiału Wykonawca doliczy do wartości usługi w oddzielnej pozycji na fakturze. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do utylizacji zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych wymienionych podczas napraw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50110000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Włocławek w 2017r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT9350 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 11500.50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Włocławek w 2017r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3740 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4600.20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Włocławek w 2017r. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8100 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 9963 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Ocieplenie budynku szkoły oraz internatu i łącznika
- Dostawy drutu żarzonego oliwionego o średnicy 3,4 mm
- Remont ogrodzenia kompleksu wojskowego przy ul. Dwernickiego 1 w Bydgoszczy
- Usługa serwisowa urządzeń: Komory gorącej COMECER Phaedra oraz Dyspensera Clio na okres 24 miesięcy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych oraz badań szczegółowych jakości gleby i ziemi na terenie miasta Bydgoszczy
- Opracowanie projektu koncepcyjnego architektoniczno-funkcjonalnego nadbudowy, przebudowy i modernizacji Kliniki Psychiatrii w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy wraz z WKI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.