eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Przetarg nieograniczony nr 04/PN/12 na dostawę aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-15

Ruda Śląska: Przetarg nieograniczony nr 04/PN/12 na dostawę aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 45362 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. , ul. W. Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 248 24 52, faks 32 779 59 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony nr 04/PN/12 na dostawę aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. wartości szacunkowej poniżej 200 000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 3. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi, użytkowania i prawidłowej eksploatacji aparatury medycznej. Szkolenie powinno być przeprowadzone w języku polskim lub z udziałem tłumacza i udokumentowane stosownymi zaświadczeniami potwierdzającymi udział w szkoleniu. 4. Aparatura medyczna winna być dostarczona: Pakiet V poz. 1, XI, XII, XVI poz. 1- 4 na Oddział Neonatologiczny, pakiet V poz. 2 na Oddział Ginekologiczno- Położniczy III p, Pakiet XIV, XV na Blok Porodowy, Pakiet XVII do Izby Przyjęć (Bielszowice) Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. w terminie do 21 dni od daty złożenia zamówienia. Aparatura medyczna zostanie przekazana protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawicieli obu stron. Okres gwarancji płynie od dnia podpisania protokołu. 5. Przedmiot zamówienia określony w pakiecie I - IV, VI - X, XIII, XVI poz. 5- 8, XVIII winien być dostarczony do Magazynu, w pakiecie XIX winien być dostarczony do Apteki Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o. w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia. 6. Dostawa nastąpi na koszt Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.77.00-2, 33.19.00.00-8, 33.16.22.00-5, 31.52.41.10-9, 38.41.20.00-6, 38.42.00.00-5, 39.14.31.12-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, należy złożyć oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ. Warunek będzie oceniany według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania przewidziane ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku pozycji, które nie są wyrobami medycznymi Wykonawca złoży oświadczenie, że w/w pozycje nie podlegają ustawie o wyrobach medycznych. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających prawidłowość złożonego oświadczenia na każde żądanie Zamawiającego. 2. Aktualny dokument w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) tj. deklaracja zgodności lub Certyfikat CE lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych (pakiet: V, XI, XII, XIV, XV, XVI poz. 1-4, XVII). 3. Katalog firmowy oferowanej aparatury medycznej potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ, lub oferowaną aparaturę medyczną i drobny sprzęt medyczny nie posiada katalogów, Wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadane przez oferowane urządzenie tych parametrów (pakiet: V, XI, XII, XIV, XV, XVI poz. 1-4, XVII). W przypadku, gdy na podstawie żadnego z w/w dokumentów nie można potwierdzić oferowanych parametrów, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta sprzętu potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada parametry techniczne i funkcjonalne podane przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: a) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkty o takich samych (lub lepszych) parametrach technicznych i użytkowych, w takiej samej cenie, - zmiana jakości usługi lub towaru polepszająca lub zastępująca daną usługę lub towar bez utraty jakości lub interesu Zamawiającego, - zamiany adresowe Stron, - zmiana przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, b) niewykorzystania wartości umowy w zakresie poszczególnych pakietów określonych w § 5 ust. 1, w terminie określonym § 3 ust. 1, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalruda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Rudzie Ślaskiej Sp. z o. o., ul. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 09:30, miejsce: Szpital Miejski w Rudzie Ślaskiej Sp. z o. o., ul. Lipa 2, Dział Zamówień Publicznych i Logistyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kleszczyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kleszczyki Magilla małe, długości 135 mm, ze stali nierdzewnej, do stosowania u noworodków 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stetoskop neonatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stetoskop neonatologiczny, dwustrony o następujących cechach: głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej, średnica membramy 23 mm, możliwość odsłuchania tonów - niskich (delikatny nacisk głowicy), - wysokich (mocny nacisk głowicy), miękkie oliwki, ciepłe obwódki głowicy 25 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materace p/odleżynowe do inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materace p/odleżynowe do inkubatorów - żelowe podkłady do stosowania na oddziałach neonatologii chroniące wcześniaki w inkubatorach przed powstaniem odleżyn 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Resuscytator noworodkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Resuscytator noworodkowy 280 ml, zastawka jednokierunkowa kompletna z zastawką nadciśnieniową 40 cm H2O POP OFF, maska nr 0, zastawka akumulatora tlenu, akumulator tlenu, silikonowe worki do resuscytacji typu Ambu przeznaczone są dla wszystkich wielkości pacjentów, w trzech rozmiarach dla noworodków 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ssak sieciowy i przyrząd ssący elektryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ssak - sieciowy z możliwością zasilania 220 V, możliwość zastosowania u dzieci i noworodków, regulator podciśnienia w zakresie 0-70 Kpa, przepływ min. 30 l/min. Rozbudowany metalowy uchwyt na przewód ssący pozwalający na zwinięcie i ochronę przewodu w trakcie przenoszenia. Zbiornik wielorazowy z tworzywa sztucznego o poj. 0,9 L, sterylizacja w temp. 134 C. Ssak wyposażony w filtr antybakteryjny oraz zastawkę p/przelewową wykonaną z tworzywa sztucznego ABS, odporny na środki dezynfekcyjne -5 szt. 2. Przyrząd ssący elektryczny - napięcie zasilanianie 230V/50Hz, moc 110 W, max przepływ 40 l/min, max ciś. Robocze 80-90 k, do pracy ciągłej z wyposażeniem: butla poliwęglanowa 2 l - 2 szt., wskaźnik i regulator podciśnienia, dereny, filtr bakteryjny, łącznik drenów, wózek - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oxymetr.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oxymetr - urządzenie do pomiaru stężenia tlenu w inkubatorze (posiadane inkubatory Atom, Amelette, Drager) 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Termometr elektroniczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termometr elektroniczny, pomiar temperatury w ciągu dziesięciu sekund, dźwiękowa sygnalizacja gorączki, pamięć ostatniego pomiaru, praktyczne plastikowe etui, zakres mierzonej temperatury 32 C - 42 C, wodoodporny 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Reduktory do tlenu i dozowniki do tlenu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Reduktor do tlenu (O2) nabutlowy, z dozownikiem i nawilżaczem, po połączeniu z butlą tlenową przeznaczony jest do redukcji ciśnienia, ustalania wymaganego przepływu i nawilżania tlenu pobieranego z butli, jednocześnie istnieje możliwość uzyskania nawilżonej mieszanki tlenowo- powietrznej, reduktor po podłączeniu do butli z tlenem medycznym o ciśnieniu 2 - 15 Mpa daje ciśnienie kowane 0,4 Mpa, ciśnienie w butli wskazuje manometr zamocowany na reduktorze, regulacja przepływu umożliwia podawanie pacjentowi od 0 do 15 l/min nawilżonego tlenu, nawilżenie tlenu uzyskuje się poprzez jego przepływ przez pojemnik napełniony do wskazanego poziomu wodą destylowaną, mieszaninę tlenową uzyskuje się przez obrót pierścienia zasysania powietrza 5 szt. 2. Dozownik do tlenu medycznego naścienny, wielorazowy, typ AGA (wtyk AGA) możliwość dozowania 0-5 L, 0-15 L, dozownik do tlenu z przepływomierzem i nawilżaczem 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: System CPAP bąbelkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System CPAP bąbelkowy nawilżacz respiratorowy - do CPAP wyświetlacz cyfrowy do pomiaru temperatury przycisk opcji wentylacji nieinwazyjnej (intubacja) inwazyjne (maska) pr wyciszenia alarmu - zakres kontroli temperatury tryb inwazyjny wylot komory 35,5 - 40 C, dren 35 - 40 C tryb nieinwazyjny wylot komory 31- 36 C, alarmy wysokiej wilgotności wyposażenie wielorazowego użytku, mocowanie na rurę, adapter elektryczny do grzałki drenów jednorazowego użytku, czujnik temperatury, stojak na kółkach podstawa zaopatrzona w pięć nóg wyposażonych w szynę modura niezbędną do zamontowania przepływomierzy zestaw mocowań. Zestaw przepływomierzy: tlenu i powietrza zawierają mocowanie na szynę modura, dren doprowadzający gaz ze ściany min. 3 m, dren tlenowy do dwóch przepływomierzy z Y. Układ oddechowy jednorazowego użytku do funkcji CPAP posiadający spiralną grzałką w drenie na linii wdechowej z dwoma kolorami rur odróżniający wdech i wydech. Wejście w grzałce musi zawierać trójkątne wcięcie tak aby umożliwiało podłączenie czujnika temp. stosowanego również do modelu nawilżacza MR 850 firmy Fisher&Payker. Komplet musi zawierać komorę z automatycznym pobieraniem wody posiadającą dwa pływaki zabezpieczające przed przedostaniem się wody do układu oddechowego. Układ musi zawierać mocowanie noska, które musi być kompatybilne z układem rur j. u. wyżej opisanego. Nosek w następujących rozm., kompatybilne w. w. elementami. Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 3,5 mm rozstaw kaniuli 2,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 4,0 mm rozstaw kaniuli 3,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 4,5 mm rozstaw kaniuli 4,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0 mm rozstaw kaniuli 4,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,0 mm rozstaw kaniuli 5,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 5,5 mm rozstaw kaniuli 5,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 6,0 mm rozstaw kaniuli 6,0 mm; Nosek przekrój wylotu gazu z kaniuli 6,0 mm rozstaw kaniuli 7,0 mm; Czapeczki kompatybilne z w. w. elementami, obwody głowy: 17-22 cm, 22- 25 cm, 25- 29 cm, 29- 36 cm; Opaski 26- 36 cm, 35- 40 cm; Noworodkowe dreny do kaniul donosowych 50 mm, 70 mm; System podający gaz, komora MR 290, zawór ciśnienia bezpieczeństwa, generator CPAP, dren podgrzewany 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Narzędzia okulistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Hak zezowy - typ graefe małe G15800 - 10 szt. 2. Rozwórka dla dzieci - typu COOK G32128 - 10 szt. 3. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 0000/000 G150151 - 2 szt. 4. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 00/0 G 150152 - 2 szt. 5. Rozszerzadło do dróg łzowych typ WILDER cienkie delikatne G 150401 - 1 szt. 6. Pęseta ząbkowana 1,0 mm G18782 - 4 szt. 7. Pęseta chirurgiczna 1x2 zęby 1,0 mm G18792 - 4 szt. 8. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 1/2 G 150153 - 1 szt. 9. Sonda do kanalików łzowych typ BOWMAN zakończona oliwką stalową rozmiar 3/4 G 150154 - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Urządzenie z materacem żelowym i płytą grzewczą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie z materacem żelowym i płytą grzewczą atest bezpieczeństwa dopuszczający do zastosowań medycznych zakres regulacji temp. 33 - 39 C, przystosowany do zastosowań ciągłych zabezpieczony przed działaniem defibrylatorów i urządzeń do diatermii, napięcie zasilania 320 V AC/60 Hz, długość kabla zasilającego min. 300 cm, wymiary materacyka grzewczego 62 cm x 42 cm +/- 2 cm, przyzierność materacyka grzewczego do 2 kg, wyposażenie każdego materacyka grzewczego we wszystkie elementy dodatkowe umożliwiające bezpośrednie zastosowanie u pacjenta, wyposażony w sterownik 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Lampa zabiegowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa zabiegowa, trójogniskowa, jezdna 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Aparaty zegarowe do mierzenia ciśnienia dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty zegarowe do mierzenia ciśnienia dla dorosłych 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej z możliwością montowania na ścianie. Podstawowe parametry KTG: FHR, TOCO, Event Mark, AFM monitorowanie ciąży bliźniaczej. Opcjonalne parametry wewnętrzne: IUP, DECG 24 godzinny zapis przebiegu badania kardiograficznego. Wyświetlacz LCD min. 10,2 , wysokiej rozdzielczości z możliwością podnoszenia i opuszczania 1 szt. 2. Opcjonalny wbudowany moduł komunikacji bezprzewodowej 1 szt. 3. Oprogramowanie do transmisji danych do komp. PC 150,152 mm papier do zadruku wyników badania 1, 2, 3 cm,min. - rzeczywista prędkość wydruku. Szybki wydruk dla zapisanych badań 1 szt. 4. Opcjonalna bateria zapewniająca 4-godzinną pracę KTG bez zasilania sieciowego 1 szt. 5. Opcjonalnie Fetal Stimulator 1 szt. 6. Wodoodporna głowica tętna płodu Multi - crystal pulse wave Doppler (min.12 kryształowa). Weryfikacja nakładających się sygnałów 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kardiotokograf do monitorowania ciąży bliźniaczej z możliwością montowania na ścianie. Podstawowe parametry KTG: FHR, TOCO, Event Mark, AFM monitorowanie ciąży bliźniaczej. Opcjonalne parametry wewnętrzne: IUP, DECG 24 godzinny zapis przebiegu badania kardiograficznego. Parametry matki: MECG, NIBP, MSp02, temp. - dostępne jako opcja. Tworzenie notatek Smart Notes na zapisie. Polski język obsługi. Wyświetlacz LCD min. 12 wysokiej rozdzielczości z możliwością podnoszenia i opuszczania 1 szt. 2. Opcjonalny wbudowany moduł komunikacji bezprzewodowej 1 szt. 3. Oprogramowanie do transmisji danych do komp. PC 150/152 mm papier do zadruku wyników badania 1, 2, 3 cm,min. - rzeczywista prędkość wydruku. Szybki wydruk dla zapisanych badań 1 szt. 4. Opcjonalna bateria zapewniająca 4-godzinną pracę KTG bez zasilania sieciowego 1 szt. 5. Opcjonalnie Fetal Stimulator 1 szt. 6. Wodoodporna głowica tętna płodu Multi-crystal pulse wave Doppler (min.12 kryształowa). Weryfikacja nakładających się sygnałów 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Laktatory wraz z częściami zużywalnymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Odciągacz pokarmu (laktator) szpitalny z oprogramowaniem dla matek karmiących wcześniaki (wersja jezdna) wraz z wyposażeniem: - 2 membrany, - 5 końcówek sterylnych, zasilanie 230-240V, 50,50 Hz, unikalny dwufazowy program odciągania pokarmu, zapisany na karcie magnetycznej rytm pracy naśladuje rytm ssania niemowlęcia, płynna regulacja siły ssania, przystosowany do pracy ciągłej 24 h na dobę, bardzo cicha praca (do 45 dB), waga 2,9 kg, trwała obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości, statyw na butelki, konstrukcja urządzenia zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka do środka modułu (separacja mediów) 2 szt. 2. Odciągacz pokarmu (laktator) szpitalny z uchwytem do przenoszenia wraz z wyposażeniem: - 2 tłoki kompletne, -10 końcówek sterylnych, zasilanie 230 V, 50 Hz, trzyfazowy cykl ssania naśladujący cykl ssania dziecka, przystosowany do ciągłej pracy 24 h na dobę, bardzo cicha praca (do 45 dB), waga do 2,5 kg, trwała obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości, konstrukcja urządzenia zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka matki do środka modułu (separacja mediów) 2 szt. 3. Zestaw osobisty do laktatora szpitalnego (wersja jezdna poz. 1) - końcówka sterylna za ............... zł netto, wszystkie części pozostają w kontakcie z pokarmem matki plus membrana za ................zł netto łącząca końcówkę sterylną, kompatybilny laktatorem poz. 1 - 3 szt. 4. Zestaw osobisty do laktatora szpitalnego z uchwytem do przenoszenia - końcówka sterylna za .....................zł netto, wszystkie części pozostają w kontakcie z pokarmem matki plus tłok kompletny za .......... zł netto, łączący końcówkę sterylną, kompatybilny z laktatorem poz. 2 - 3 szt. 5. Torebki do dezynfekcji -1800 szt. 6. Zestaw jednodniowy one day set 150 ml - 4080 szt. 7. Butelka jednorazowa 80 ml - 1200 szt. 8. Butelka wielorazowa 150 ml - 504 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Lampa bakteriobójcza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza bezpośredniego działania, przejezdna tj. na kółkach, z licznikiem lub wyświetlaczem, NBV - P, 2 TUV x 15 W, 230 V, 50 Hz - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Ambu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ambu dla dorosłych - aparat wyposażony w maski silikonowe z pompowanym mankietem, wentylacja pacjentów powyżej 30 kg objętość 1475 ml, dostarczana objętość oddechowa 1100 ml, długość x średnica: 291x 128 mm, możliwość wielokrotnego sterylizowania w autoklawie w temperaturze 134C, włącznie z rezerwuarem tlenu 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Narzędzie i jednorazowe wkłady do fiksacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Narzędzie do fiksacji więzadła krzyżowo - kolcowego wielorazowego użytku 1 szt. 2. Jednorazowe wkłady do narzędzia do fiksacji więzadła krzyżowo - kolcowego *10 sztuk 1 opakowanie Nr katalogowe IST 1010 oraz IST 1011 lub równoważne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.