eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsk › Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2013 roku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Lipsk: Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 453586 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Stolarska 3, 16-315 Lipsk, woj. podlaskie, tel. 0-87 6422688, faks 0-87 6422688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2013 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaopatrzenie w paliwa płynne i oleje do pojazdów i urządzeń służbowych będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w 2013 roku. Kod CVP 09.13.41.00-8 olej napędowy - 62.000 l Kod CVP 09.13.21.00-4 benzyna bezołowiowa - 1400 l Kod CVP 09.21.11.00-2 oleje silnikowe - 535 l w rozbiciu na: a/SAE5W-30ACEAA/3/B3/B4 Castrol EDGE lub inny odpowiadający jego parametrom - 35 l b/CC15W/40 Milwus, lub inny odpowiadający ich parametrom -220 l c/ SHPD 15W/40 CH-4 Turdus lub inny odpowiadający jego parametrom - 230 l d/ EP 15W40 CH-4/SJ (oryginał) - 40 l e/API - TC lub równoważny do silników iskrowych dwusuwowych - 10 l Oleje przekładniowe kod CVP 09.21.1000-1 w ilości 215 l a/ Hipol 6 - lub inny odpowiadający jego parametrom - 50 l b/ lux 10 - lub inny odpowiadający jego parametrom -100 l c/ GERAR HP PLUS (oryginał) - 20 l d/ olej transmisyjny EP 10 (oryginał) - 20 l e/ Boxol 26 - lub inny odpowiadający jego parametrom - 25 l Oleje hydrauliczne kod CPV 09211600-7 w ilości 90 l a/ olej hydrauliczny L- HL 46 - 70 l b/ olej hydrauliczny HP 32 (oryginał) - 20 l Stacje zaopatrzenia w paliwa płynne położone w odległości nie większej niż 2.5 km od siedziby Zamawiającego ewentualnie dostawa paliw płynnych w kosztach własnych Wykonawcy do siedziby Zamawiającego ( tankowanie do pojazdów). Zakup na stacjach paliw lub dostawa paliw od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00- 15.00 ,a także w niedzielę i święta podczas prowadzenia akcji zimowej. Paliwa płynne muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.Nr 221 poz.1441). Punkty zaopatrzenia w oleje położone w odległości nie większej niż 2,5 km. od siedziby Zamawiającego , lub dostawa olejów w kosztach własnych Wykonawcy do siedziby Zamawiającego w opakowaniach 1L, 5L , 20L , 30L w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego nie może przekroczyć maksymalnie 24 godzin. Wszystkie oleje winne być dostarczone w oryginalnie zamkniętych opakowaniach producenta lub zaplombowanych dokładnie opisanych co do zawartości pojemnikach Wykonawcy. Opis powinien zawiera wszystkie elementy podane na opakowaniu oryginalnym. Podane ilości w poszczególnych pozycjach zestawienia stanowią ilości szacunkowe określone przez Zamawiającego z należytą starannością na podstawie prognozowanego zużycia. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć podane w zestawieniu ilości w granicy +/- 40% ilości szacunkowych, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia o wykonanie całości umowy lub odszkodowanie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1, 09.21.16.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : Spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawy b) posiadają uprawnienia do wykonania w/w zamówienia c) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia e) wyrażą zgodę przy realizacji zamówienia na warunki przedstawione w siwz, f ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający) 2. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr. 1 do SIWZ), wraz z załączonym formularzem cenowym i oświadczeniem. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych -załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1Prawo Zamówień Publicznych załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Parafowany wzór umowy( część I , część II) jako akceptacji jej treści i warunków stanowiącym załącznik nr. 4 do SIWZ), 1. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 2.Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.lipsk.wrotapodlasia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej 16-315 Lipsk ul. Stolarska 3. pokój nr.4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej 16-315 Lipsk ul. Stolarska 3. pokój nr.4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliw płynnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Olej napędowy w ilości 62.000 l Benzyna bezołowiowa 95 w ilości 1.400 l Stacje zaopatrzenia w paliwa płynne położone w odległości nie większej niż 2.5 km od siedziby Zamawiającego ewentualnie dostawa paliw płynnych w kosztach własnych dostawcy do siedziby Zamawiającego ( tankowanie do pojazdów). Zakup na stacjach paliw lub dostawa paliw od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00- 15.00 ,a także w niedzielę i święta podczas prowadzenia akcji zimowej. Paliwa płynne muszą spełniać polskie normy oraz standardy zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.Nr 221 poz.1441). Podane ilości w poszczególnych pozycjach zestawienia stanowią ilości szacunkowe określone przez Zamawiającego z należytą starannością na podstawie prognozowanego zużycia. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć podane w zestawieniu ilości w granicy +/- 40% ilości szacunkowych, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia o wykonanie całości umowy lub odszkodowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa olejów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje silnikowe w ilości - 535 L a) SAE5W-30 ACEAA3/B3/B4 Castrol EDGE lub inny odpowiadający jego parametrom - 35 l b) CC 15W/40 Milwus, lub inny odpowiadający jego parametrom - 220 l c) SHPD 15W/40 CH-4 Turdus lub inny odpowiadający jego parametrom - 230 l d) EP 15W40CH-4/SJ (oryginał) - 40 l e) olej do silników iskrowych dwusuwowych klasa jakości API- TC lub równoważny - 10 l Oleje przekładniowe w ilości - 215 l a/ Hipol 6 - lub inny odpowiadający jego parametrom - 50 l b/ Lux 10 lub inny odpowiadający jego parametrom - 100 l c/ GERAR HP PLUS (oryginał) - 20 l d/ Olej transmisyjny EP 10 W (oryginał) - 20 l e/ Olej BOXOL 26 - lub inny odpowiadający jego parametrom - 25 l Oleje hydrauliczne w ilości - 90 l a/ olej hydrauliczny L- HL 46 - 70 l b/ olej hydrauliczny HP 32 (oryginał) - 20 l Punkty zaopatrzenia w oleje położone w odległości nie większej niż 2,5 km. od siedziby Zamawiającego , lub dostawa olejów w kosztach własnych do siedziby Zamawiającego w opakowaniach 1L, 5L , 20L , 30L w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Czas dostawy od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego nie może przekroczyć maksymalnie 24 godzin. Wszystkie oleje winne być dostarczone w oryginalnie zamkniętych opakowaniach producenta lub zaplombowanych dokładnie opisanych co do zawartości pojemnikach Wykonawcy. Opis powinien zawiera wszystkie elementy podane na opakowaniu oryginalnym. Podane ilości w poszczególnych pozycjach zestawienia stanowią ilości szacunkowe określone przez Zamawiającego z należytą starannością na podstawie prognozowanego zużycia. Zamawiający może zwiększyć lub zmniejszyć podane w zestawieniu ilości w granicy +/- 40% ilości szacunkowych, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia o wykonanie całości umowy lub odszkodowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.21.11.00-2, 09.21.10.00-1, 09.21.16.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.