eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, ELEKTROMAGNETYCZNYCH ZAWORÓW, LIN - sprawa 124/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Grudziądz: DOSTAWA PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, ELEKTROMAGNETYCZNYCH ZAWORÓW, LIN - sprawa 124/2012
Numer ogłoszenia: 453526 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRZYRZĄDÓW POMIAROWYCH, ELEKTROMAGNETYCZNYCH ZAWORÓW, LIN - sprawa 124/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa przyrządów pomiarowych, elektromagnetycznych zaworów, lin do Jednostki Wojskowej 4503 - magazyn w Grudziądzu przy ul. Czwartaków 1 zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa Termohigrometrów; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa elektromagnetycznych zaworów powietrznych; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa lin polipropylenowych. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1: zakres pomiaru wilgotności (15 do 90) %RH; zakres pomiaru temperatury (czujnik wewnętrzny (0 do +50) °C; czas odświeżania danych na wyświetlaczu 10 sek.; zasilanie 1x1,5V bateria AAA; może posiadać Świadectwo Wzorcowania; gwarancja na urządzenie minimum 2 lata; dostępny serwis: w przypadku reklamacji jej usunięcie w terminie do 5 dni. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2: TYP: EZP 24 Napięcie 24 V DC Ciśnienie robocze 0,8 MPa Średnica nominalna przepływu 2,5 mm Temperatura pracy -40oC do +80oC Gwint przyłącza [1/2]M 12x1,5 Prąd znamionowy 0,8 A max Stopień ochrony IP 58 Masa 0,7 kg Cykl pracy ciągły Przełączanie Napowietrzający z odpowietrzaczem Pozycja mocowania zaworu dowolna Typ 3/2 normalnie zamknięty możliwość łączenia w bloki modułów oraz pracy w dowolnej pozycji; gwarancja na urządzenie na minimum 12 miesięcy. rok produkcji: 2012. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3: Lina polipropylenowa pleciona 16 oplotowa FI-10 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 10 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; o kolorze ciemno zielonym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1200 kg potwierdzonej ATESTEM; (Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wyżej wymienionego atestu na żądanie Zamawiającego). oplot - 16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2012; gwarancja na minimum 12 miesięcy. przedmiot ma występować w jednym odcinku Lina polipropylenowa pleciona 16 oplotowa FI-12 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 12 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; w kolorze czarnym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1300 kg potwierdzonej ATESTEM; (Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wyżej wymienionego atestu na żądanie Zamawiającego). oplot - 16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2012; gwarancja na minimum 12 miesięcy. przedmiot ma występować w jednym odcinku Oferowany przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia. Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.40.00-0, 31.70.00.00-3, 39.54.11.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP. Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Formularz ofertowy; Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Informacja o Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z tym, że zmiany nie mogą powodować negatywnych skutków finansowych, jakościowych ani organizacyjnych dla Zamawiającego. Zakres przewidywanych istotnych zmian oraz warunki tych zmian: 1) zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen i wymagań wskazanych w umowie oraz jakości i parametrach nie gorszych niż wymagana; Zmiany jak powyżej pkt 1 - 2 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 08:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz (pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: OFERTA: przetarg na dostawę przyrządów pomiarowych, elektromagnetycznych zaworów, lin - sprawa nr 124 /2012 nie otwierać do dnia 23.11.2012 r. do godziny 09.00 Uwaga! Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w wymaganym terminie) ponosi Wykonawca. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie ofert.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Termohigrometrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa termohigrometrów zgodnych z opisem jak poniżej: zakres pomiaru wilgotności (15 do 90) %RH; zakres pomiaru temperatury (czujnik wewnętrzny (0 do +50) °C; czas odświeżania danych na wyświetlaczu 10 sek.; zasilanie 1x1,5V bateria AAA; może posiadać Świadectwo Wzorcowania; gwarancja na urządzenie minimum 2 lata; dostępny serwis: w przypadku reklamacji jej usunięcie w terminie do 5 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa elektromagnetycznych zaworów powietrznych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektromagnetycznych zaworów powietrznych zgodnych z opisem jak poniżej: TYP: EZP 24 Napięcie 24 V DC Ciśnienie robocze 0,8 MPa Średnica nominalna przepływu 2,5 mm Temperatura pracy -40oC do +80oC Gwint przyłącza [1/2]M 12x1,5 Prąd znamionowy 0,8 A max Stopień ochrony IP 58 Masa 0,7 kg Cykl pracy ciągły Przełączanie Napowietrzający z odpowietrzaczem Pozycja mocowania zaworu dowolna Typ 3/2 normalnie zamknięty możliwość łączenia w bloki modułów oraz pracy w dowolnej pozycji; gwarancja na urządzenie na minimum 12 miesięcy. rok produkcji: 2012..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa lin polipropylenowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lin polipropylenowych według opisu jak poniżej: Lina polipropylenowa pleciona 16 oplotowa FI-10 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 10 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; o kolorze ciemno zielonym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1200 kg potwierdzonej ATESTEM; (Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wyżej wymienionego atestu na żądanie Zamawiającego). oplot - 16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2012; gwarancja na minimum 12 miesięcy. przedmiot ma występować w jednym odcinku Lina polipropylenowa pleciona 16 oplotowa FI-12 lina pleciona z jedwabiu polipropylenowego; o rozmiarze 12 mm; o konstrukcji 16 splotowej z rdzeniem; w kolorze czarnym; o wytrzymałości na zrywanie min. 1300 kg potwierdzonej ATESTEM; (Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia wyżej wymienionego atestu na żądanie Zamawiającego). oplot - 16 żyłowy; stabilizowana na promieniowanie UV; odporna na działanie substancji chemicznych i organicznych; nie absorbująca wody (nie tonie w wodzie); rok produkcji: 2012; gwarancja na minimum 12 miesięcy. przedmiot ma występować w jednym odcinku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.54.11.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.