eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ (BUD. NR 28 I 29) W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONTY BOCZNIC KOLEJOWYCH W GARDEI I GRUPIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-01

Grudziądz: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ (BUD. NR 28 I 29) W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONTY BOCZNIC KOLEJOWYCH W GARDEI I GRUPIE
Numer ogłoszenia: 45319 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29885 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Finansów Publicznych - wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA BRAM I STOLARKI OKIENNEJ (BUD. NR 28 I 29) W GRUDZIĄDZU ORAZ REMONTY BOCZNIC KOLEJOWYCH W GARDEI I GRUPIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana bram i stolarki okiennej (bud. nr 28 i 29) w Grudziądzu oraz remonty bocznic kolejowych w Gardei i Grupie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót następująco: 1)Zadanie nr 1: wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 i 29 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków w Grudziądzu 2)Zadanie nr 2: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Gardei 3)Zadanie nr 3: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Grupie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Zadanie nr 1: wymiana bram i stolarki okiennej w bud. nr 28 i 29 w kompleksie wojskowym przy u. Czwartaków w Grudziądzu ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymianę 22 bram magazynowych, 10 okien drewnianych, 6 krat okiennych zewnętrznych oraz osadzenie krat w otworach wentylacyjnych; WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające oraz środki niezbędne do ochrony robót; ogrodzi lub wyraźnie oznakuje teren wykonywania robót oraz wjazdy i wyjazdy z terenu robót przeznaczone dla pojazdów i maszyn pracujących przy realizacji zamówienia, w sposób uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego, Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45421132-8 - Instalowanie okien; KOD CPV:45421148-3 - Instalowanie bram; KOD CPV:45421147-6 - Instalowanie krat; KOD CPV:45442100-8 - Roboty malarskie; KOD CPV:45410000-4 - Roboty tynkarskie; KOD CPV:90500000-2 - Utylizacja odpadów; 2)Zadanie nr 2: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Gardei ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana podkładów drewnianych i podrozjazdnic drewnianych; uzupełnienie podsypki z tłucznia i pospółki; regulacja niwelety toru; rozebranie istniejącego przejazdu drogowego z płyt betonowych i ułożenie nowych płyt; ustawienie znaków drogowych. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie terenu robót; oświetlenie terenu robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; znaki ostrzegawcze na terenie robót; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu; KOD CPV:45234114-8 - Roboty budowlane w zakresie nasypów kolejowych; KOD CPV:45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów; KOD CPV:90500000-2 - Usługi związane z odpadami; 3)Zadanie nr 3: remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Grupie ROBOTY BUDOWLANE dotyczące w szczególności następującego zakresu: wymiana podkładów drewnianych i podrozjazdnic drewnianych; uzupełnienie podsypki z tłucznia; regulacja niwelety toru. WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ogrodzenie terenu robót; oświetlenie terenu robót; wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; znaki ostrzegawcze na terenie robót; oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót; Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 03.12.2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 1372): KOD CPV:45234000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy kolei i systemów transportu; KOD CPV:45234114-8 - Roboty budowlane w zakresie nasypów kolejowych; KOD CPV:45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów; KOD CPV:90500000-2 - Usługi związane z odpadami; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: 1)w zadaniu nr 1: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dokumentacja projektowa oraz ogólne warunki umowy; 2)w zadaniu nr 2: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz ogólne warunki umowy. 4.Budynki oraz teren w zakresie, których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających w obiekcie i na terenie. 5.Przedmiotowe budynki w Zadaniu nr 1 w zakresie których będą wykonywane roboty wchodzą w skład kompleksu wojskowego położonego w zabytkowej Cytadeli, która jako całość wpisana jest do rejestru zabytków pod nazwą Twierdza Grudziądz. Obiekt jest pod ścisłą ochroną Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu. 6.Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 jest zobowiązany do stosowania wszelkich obowiązujących przepisów i wymagań związanych z ochroną zabytków oraz wymaganą dokumentacją; Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 winien zagwarantować spełnienie warunków, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2014 r., poz.1446). 7.Wykonawca w zakresie Zadania nr 1 zobowiązany jest do opracowania we własnym zakresie i na swój koszt planu bioz (plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz.U. 120, poz. 1126 w zw. Z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2013 r., poz. 1409 j.t.) oraz przekazania Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót budowlanych oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa. 8.Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r., poz. 1409 j.t), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 9.Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia oraz ponadto w zakresie Zadania nr 1 ujemnie wpływać na zabytkowy charakter nieruchomości. 10.W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy) poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 11.W przypadku gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych uznaje się, iż kalkulacja ceny obejmuje materiały wskazane w dokumentacji. 12.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. 13.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i dokumentacją projektową w zakresie Zadania nr 1 i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i/lub Inspektora Nadzoru oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie zadania nr 2 i 3 i wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i lub Inspektora Nadzoru. 14.Wykonawca zobowiązany jest do:1)zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt); 2)zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku, terenu i przebywającym w budynku i lub na terenie robót oraz wokół budynku ze względu na fakt, iż roboty odbywać się będą na obiekcie i terenie czynnym ( o ile dotyczy danego Zadania); 3)umożliwienia podczas realizacji robót korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku, terenu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej (o ile dotyczy danego Zadania); 4)realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników budynku i lub terenu ( o ile dotyczy danego Zadania); 5)zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi uszkodzeniami w wyniku deszczu, gradu itp. warunków atmosferycznych ( o ile dotyczy danego Zadania). 15.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie odbioru, wywozu, transportu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z przepisami obowiązującymi w tej mierze w szczególności z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.). Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 17.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określaja Umowa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.11.48-3, 45.42.11.47-6, 45.44.21.00-8, 45.41.00.00-4, 90.50.00.00-2, 45.23.40.00-6, 45.23.41.14-8, 45.23.41.30-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Gardei.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IN - TOR s.c. Michał Krysiński, Eugeniusz Lessmann, Jacek Bartkowiak, Marek Żurawski, ul. Marcinkowskiego 133-135, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64894,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62078,10

  • Oferta z najniższą ceną: 62078,10 / Oferta z najwyższą ceną: 62078,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont wojskowej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym w Grupie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IN - TOR s.c. Michał Krysiński, Eugeniusz Lessmann, Jacek Bartkowiak, Marek Żurawski, ul. Marcinkowskiego 133-135, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95247,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91696,50

  • Oferta z najniższą ceną: 91696,50 / Oferta z najwyższą ceną: 91696,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.