Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-15
Elbląg: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 453194 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Socjalizacyjna Całodobowa Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Elblągu , ul. Chrobrego 4, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2336019, faks 55 2336019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.domdziecka.elblag.com.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i sprzedaż artykułów spożywczych - sypkich dla Socjalizacyjnej Całodobowej Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ananasy w syropie 15 szt.; Aromaty 20 szt.; Budyń 80 szt.; Barszcz czerwony 330 ml 8 szt.; Bułka tarta 120 kg; Brzoskwinie w syropie 10 szt.; Cukier puder 10 kg; Cukier waniliowy 40 szt.; Cukier 750 kg; Czosnek granulowany 10 szt.; Cynamon 10 szt.; Dżem 280g 850 szt.; Fasola sucha 30 kg; Groszek konserwowy 180g 25 szt.; Groch łuskany 20 kg; Galaretka owocowa 60 szt.; Herbata miętowa 20saszetek 10 szt.; Herbata granulowana 100g 270 szt.; Kwasek cytrynowy 70 szt.; Kisiel 110 szt.; Ketchup 500g 160 szt.; Kasza jęczmienna 50 kg; Kawa Inka 60 szt.; Koncentrat pomidorowy 30% 900g 50 szt.; Koncentrat pomidorowy 30% 180g 50 szt.; Kasza manna 5 kg; Kompot truskawkowy 900ml 80 szt.; Kompot czarna porzeczka 900 ml 80 szt.; Kukurydza konserwowa 180g 40 szt.; Kakao 100g 60 szt.; Liść laurowy 10 szt.; Przyprawa do zup w płynie 1L 40 szt.; Musztarda stołowa 190g 80 szt.; Majeranek 100 szt.; Makaron nitka 20 kg; Makaron świderki 100 kg; Mąka pszenna (typ 500) 400 kg; Majonez 900g 50 szt.; Mąka ziemniaczana 35 kg; Miód naturalny 370g 20 szt.: Mak 2,5 kg; Migdały płatki 1 kg; Ocet 30szt.; Olej 500ml 100szt.; Olej 1000ml 100 szt.; Ogórek konserwowy 900g 60 szt.; Papryka sucha 40szt.; Papryka konserwowa 900ml 50 szt.; Pieprz mielony naturalny 300 szt.; Płatki ryżowe 500g 50 szt.; Proszek do pieczenia 35 szt.; Płatki owsiane 500g 20 szt.; Płatki jęczmienne 500g 20 szt.; Płatki kukurydziane 500g 100 szt.; Rodzynki 2 kg; Ryż 40 kg; Sól 150 kg; Sok owocowa spiżarnia 420ml 65 szt.; Szczaw konserwowy 900ml 25 szt.; Przyprawa do zup w proszku 20 kg; Przyprawa do mięsa 8/0 szt.; Przyprawa do drobiu 50 szt.; Wiórki kokosowe 2 kg; Fasola czerwona konserwowa 20szt.; Oregano 5 szt.; Żelatyna 50g 25 szt.; Ćwikła z chrzanem 380g 30 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - termin płatności - 10.00
- 3 - warunki płatności - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domdziecka.elblag.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Socjalizacyjna Całodobowa Placówek Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu
ul. Chrobrego 4
82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2012 godzina 10:30, miejsce: Socjalizacyjna Całodobowa Placówek Opiekuńczo - Wychowawcza w Elblągu ul. Chrobrego 4 82-300 Elbląg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do III Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Batorego w Chorzowie, ul. Farna 5-7 - I/2024
- Dostawę artykułów spożywczych - słodycze, napoje
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Chorzowie, ul. Główna 21 - I/2024
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r. - III kwartał.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.