eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Organizacja V Międzynarodowej Konferencji Naukowej pod nazwą Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee, pod tytułem:Kształcenie i wychowanie w reformowanej szkole- pytania o jakość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Płock: Organizacja V Międzynarodowej Konferencji Naukowej pod nazwą Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee, pod tytułem:Kształcenie i wychowanie w reformowanej szkole- pytania o jakość
Numer ogłoszenia: 453012 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja V Międzynarodowej Konferencji Naukowej pod nazwą Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee, pod tytułem:Kształcenie i wychowanie w reformowanej szkole- pytania o jakość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja V Międzynarodowej Konferencji Naukowej pod nazwą Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee, pod tytułem:Kształcenie i wychowanie w reformowanej szkole- pytania o jakość.Konferencja Kształcenie pedagogów - strategie, koncepcje, idee odbędzie się w dniach 15 i 16 kwietnia ( poniedziałek, wtorek) 2013 roku. Organizatorem Konferencji jest Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku. Zamawiający wymaga by: -całość obiektu ( tzn. sale konferencyjne oraz miejsce restauracyjne i noclegowe ) była usytuowana w jednym kompleksie i jednym miejscu, -obiekt znajdował się przy drodze głównej krajowej , odległość od siedziby Zamawiającego - Pl. Dąbrowskiego 2 - do 10 km, -obiekt dysponował bezpłatnym parkingiem dla 40 aut, W trakcie trwania konferencji nie może odbywać się inna impreza zakłócająca ciszę na obiekcie. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie opieki organizacyjnej nad przygotowaniem konferencji. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym przy obsłudze konferencji. Wykonawca zapewni wynajem następujących sal na obrady konferencyjne: -Sala duża - mieszcząca 100 osób w dniu 15 i 16 kwietnia od godziny 8.00 do godziny 14.00 W sali plenarnej obrad muszą znaleźć się przynajmniej dwa mikrofony, rzutnik multimedialny, zabezpieczone miejsce do prawidłowego odbioru tekstu i obrazu, pozwalające na właściwy przekaz przygotowanych przez referentów prezentacji. -3 sale mieszczące przynajmniej 35 osób w dniu 15 i 16 kwietnia od godziny 13.00 do 17.00 - obrady w trzech sekcjach będą się odbywały równolegle. Sale powinny spełniać standardy konferencyjne: -miejsca siedzące odpowiednio do liczby uczestników - ustawienie miejsc: równolegle ułożone stoły w stosunku do stołu prezydialnego - stół prezydialny dla prelegentów nakryty tkaniną - miejsca siedzące dla 6 osób + zapewnienie wody gazowanej i niegazowanej wraz ze szklankami wymienianymi w zależności od zmiany prelegentów) oraz mównica - dostęp światła dziennego z możliwością zaciemnienia i zapewnienie oświetlenia sztucznego - sprawna klimatyzacja - odpowiednie walory estetyczne - bez zbędnych ozdób, np. weselnych - możliwość umieszczenia w salach wystawy okolicznościowej związanej z historią konferencji i jej twórców - możliwość umieszczenia publikacji i stanowisk różnych wydawnictw, w tym wydawnictwa PWSZ w Płocku - możliwość zainstalowania materiałów konferencyjnych w postaci banerów, stojących logo i informacji dla uczestników konferencji na terenie obiektu. Szczegółowe informacje zostaną podane min. 7 dni przed konferencją - w salach powinna być zagwarantowana odpowiednia temperatura i możliwość bieżącego wietrzenia pomieszczeń Dla gości z Płocka - wieszaki na ubrania wierzchnie w bezpiecznym miejscu lub osobne pomieszczenie na ubrania wierzchnie, np. bezpłatna szatnia Catering - zasady ogólne -Zapewnienie obsługi serwisu kawowego - Dania serwowane w naczyniach estetycznych, porcelanowych, nie plastikowych, sztućce metalowe z połyskiem, obrusy śnieżnobiałe -Filiżanki do kawy i herbaty ze spodeczkami, szklanki do soku i wody mineralnej -Serwetki w odpowiednich stonowanych kolorach -Dania serwowane przez kelnerów (oprócz kolacji w dniu 14. 04 2013), przygotowanie oraz sprzątanie. Śniadania, obiady i kolacje w pomieszczeniu zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników konferencji, odrębnym od sali, w której prowadzona jest konferencja). Catering w dniu 14. 04 2013r. 1.Kolacja dla od 15 do 25 gości - koszt kolacji na jedną osobę nie może przekroczyć 25 złotych Dania zimne : wędliny, sery, dżem, sałatka grecka, jajo w majonezie, pieczywo, masło. Dania ciepłe: zapiekanka makaronowa. Kawa i herbata z dodatkami (mleko, cytryna, cukier, słodzik) 2.Goście przybywać będą w różnym czasie - zapewnienie obsługi przyjeżdżających od godziny 17.00 do 22.30. Kolacja podawana w formie szwedzkiego stołu. Catering w dniu 15. 04. 2013r. 1.Śniadanie dla gości nocujących z dnia 14 na 15 kwietnia i dla osób którzy zamówią noclegi na pozostałe dni (śniadanie wliczone w cenę noclegu). Wykonawca nie uwzględnia tej pozycji w cenie oferty, goście uiszczają ją we własnym zakresie. 2.Całodzienny serwis kawowy dla gości konferencji - od 70 do 90 osób: Kawa, herbata ( min.2, 3 rodzaje), mleko do kawy, cukier i słodzik, kruche ciasteczka (4 rodzaje) i paluszki, woda mineralna podawana w dzbankach, gazowana i niegazowana. Koszt serwisu kawowego nie większy niż 14 złotych na osobę 3.Obiad dla gości konferencji dla od 70 do 90 osób serwowany przez kelnerów Rosół z makaronem Karkówka w sosie śliwkowo - morelowym, kluski śląskie , marchewka juniorka Deser - ciastko - szarlotka Herbata - stół szwedzki Napoje: soki, woda mineralna Koszt obiadu na jedną osobę nie może przekroczyć 29 złotych 4.Uroczysta kolacja dla od 70 do 90 osób Dania ciepłe: Zupa borowikowa z łazankami Polędwiczki w sosie kurkowym, ziemniaki, bukiet surówek Cielęcina w sosie, kopytka, buraczki zasmażane Zimne przekąski: Rolada z łososia ze szpinakiem i serkiem chrzanowym Półmiski rozmaitości [ wędliny pieczone, sery, marynaty] Śledzik w oleju Tymbaliki Pstrąg faszerowany Sałatka z ryżu z kurczakiem Sałatka z gyrosem Napoje zimne i gorące: Soki, coca-cola, fanta, woda - 1 litr na osobę łącznie Kawa, herbata z dodatkami - cytryna, cukier, słodzik, mleko oraz ciasto - 3 rodzaje - stół szwedzki Koszt uroczystej kolacji nie może przekroczyć 80 złotych na osobę Catering w dniu 16.04.2012 roku 1.Śniadanie dla gości hotelowych -(śniadanie wliczone w cenę noclegu). Wykonawca nie uwzględnia tej pozycji w cenie oferty, goście uiszczają ją we własnym zakresie. 2.Serwis kawowy całodzienny dla od 50 do 80 osób: Kawa, herbata ( min.2,3 rodzaje), mleko do kawy, cukier i słodzik, kruche ciasteczka ( 4 rodzaje) i paluszki ,woda mineralna podawana w dzbankach gazowana, niegazowana Koszt serwisu kawowego nie większy niż 14 złotych na osobę 3.Obiad dla gości konferencji: Krem z pieczarek z groszkiem ptysiowym Kotlet Kaladżordżia [ schab nadziewany serkiem czosnkowym] , ziemniaki zapiekane , bukiet surówek Deser - ciastko sernik Herbata - stół szwedzki Koszt obiadu na jedną osobę nie może przekroczyć 29 złotych Wykonawca zobowiązany jest do spotkania z Zamawiającym przed realizacją usługi w celu omówienia szczegółów logistycznych. Godziny serwowania posiłków Zamawiający uzgodni z Wykonawcą na 2 tygodnie przed konferencją. Wykonawca w cenie oferty uwzględnia maksymalną liczbę osób wskazaną w poszczególnych punktach opisu przedmiotu zamówienia. Przewidywana liczba gości jest maksymalna, orientacyjna ustalona na podstawie planowanej liczby zaproszonych osób. Na etapie składania ofert służy w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej z nich. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację w wielkościach podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości osób. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie rzeczywistej liczby osób korzystających z usługi. Zamawiający zobowiązuje się przekazać Wykonawcy max. do. 14 dni przed wydarzeniem szczegółową listę uczestników konferencji. Noclegi dla gości konferencji Wykonawca dokona w tym samym obiekcie, w którym odbywać się będzie konferencja, wstępnej rezerwacji miejsc noclegowych na następujących warunkach: -Noclegi w dniu 14. 04.2013r. dla od 15 do 25 osób - Noclegi w dniu 15.04. 2013r. dla od 30 do 40 osób -Goście hotelowi w dniu 16.04.2013r. mogą korzystać z pokoi do godziny 18 -stej -Goście - uczestnicy konferencji mogą mieć możliwość skorzystania z noclegów również w dniu 16. 04.2013 roku -Koszt noclegu nie może przekraczać kwoty 70 złotych od osoby w pokoju dwuosobowym i 110 złotych w pokoju jednoosobowym -W kwocie noclegu zawarta jest również kwota śniadania - dla gości nocujących. -Warunki w pokojach powinny spełniać standardy hotelowe ( pokój z telewizorem, dostęp do internetu na terenie obiektu). Za noclegi goście konferencji uiszczają opłatę bezpośrednio ( z pominięciem zamawiającego) na konto ośrodka hotelowego lub na miejscu konferencji. Wykonawca w wycenie swojej oferty nie uwzględnia tej pozycji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 4 do oferty. Brak załącznika będzie oznaczał, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że Zamawiający ma prawo do zmian umowy z powodu niedających się przewidzieć w dniu zawarcia umowy okoliczności: 1)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT 2)terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a)zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych b)zaistnienie klęski żywiołowej jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok.127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 09:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza, pok.202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: -Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów , Plac Dąbrowskiego 2, pok.127, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 240, 232 w godz. pracy PWSZ/w zakresie SIWZ/. -Liliana Tomaszewska- Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych, ul. Kościuszki 20, tel. 604 819 915 w godz. pracy PWSZ/ w zakresie przedmiotu zamówienia/..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.