eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › Zakup (dostawa) fabrycznie nowego autobusu do przewozu minimum 16 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy prowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Milejowie (PSOUU Koło w Milejowie)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Milejów: Zakup (dostawa) fabrycznie nowego autobusu do przewozu minimum 16 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy prowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Milejowie (PSOUU Koło w Milejowie)
Numer ogłoszenia: 452790 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Milejowie , ul. Spacerowa 6, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 81 75 72 387, faks 81 75 72 387.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.psouu.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup (dostawa) fabrycznie nowego autobusu do przewozu minimum 16 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich przeznaczonego dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy prowadzonego przez Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Milejowie (PSOUU Koło w Milejowie).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup (dostawa) fabrycznie nowego autobusu (rok produkcji nie wcześniej niż 2013) do przewozu minimum 16 pasażerów + 1 kierowca, z możliwością przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich po łatwym demontażu ostatniego rzędu foteli pasażerskich. Pojazd musi być przystosowany do możliwości przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazd musi spełniać normy EURO5 Opis minimalnych parametrów techniczno-użytkowych i warunków gwarancji: Rok produkcji: 2013 (fabrycznie nowy nie wcześniej niż 2013). Pojemność silnika: minimum 1968 cm3 (2000 cm3). Moc silnika: nie mniej niż 125 KM. Rodzaj silnika: diesel (ON) spełniający normę emisji spalin EURO 5. Rozstaw osi: min. 4100 mm. Liczba miejsc: autobus minimum 16 miejsc + 1 (kierowca) z możliwością przewozu 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich. Autobus z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich (nie więcej niż 4 szt) w celu stworzenia 2 szt. stanowisk do przewozu osób na wózkach inwalidzkich plus atestowane mocowanie na wózki inwalidzkie, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku oraz wyposażony dodatkowo w najazdy do wprowadzania wózków inwalidzkich. Skrzynia biegów: 6-biegowa (6 biegów przód + 1 wsteczny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ -opis parametrów technicznych i wyposażenia autobusu. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO Autobus fabrycznie nowy: rok produkcji nie wcześniej niż 2013. Autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu. Autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych. Autobus minimum 17 osobowy tj. 17 miejsc siedzących (do przewozu 16 osób + 1 kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych Autobus z opcją umożliwiającą łatwy demontaż foteli pasażerskich (nie więcej niż 4 szt) w celu stworzenia 2 szt. stanowisk do przewozu osób na wózkach inwalidzkich plus atestowane mocowanie na wózki inwalidzkie, pasy mocujące wózek z pasami bezpieczeństwa dla osoby na wózku oraz wyposażony w składaną platformę najazdową. Silnik: wysokoprężny, turbodiesel, pojemność skokowa o oznaczeniu min. 1968 cm3 (2000 cm3) filtr paliwa z separatorem wody, dogrzewacz silnika. Napęd: skrzynia biegów 6-biegowa, manualna, zsynchronizowana, sprzęgło suche, jednotarczowe, ESP. Układ hamulcowy: ABS, ASR, EBV, dwuobwodowy, hydrauliczny ze wspomaganiem i korektorem hamowania wskaźnik zużycia kloców hamulcowych. Układ kierowniczy: przekładnia z blokadą koła kierownicy, hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego. Podwozie: wzmocnione, obręcze kół 16, opony letnie plus pełnowymiarowe koło zapasowe, felgi stalowe z kołpakami, komplet kół zimowych z felgami, ogumienie bezdętkowe, rozstaw osi: min. 4100 mm, długość: min. 6000mm wysokość: min. 1800mm, szerokość bez lusterek: min. 1950mm. Nadwozie: kierowca plus minimum 16 pasażerów w fotelach, możliwością przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim po demontażu ostatniego rzędu siedzeń dla pasażerów, czterodrzwiowe podłoga pokryta antypoślizgową wykładziną, pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego (szyby pojedyncze, przyciemnione fabrycznie, panoramiczne, termoizolacyjne), szyba przednia ze szkła klejonego, z osłoną przeciwsłoneczną dla kierowcy i pasażera, zasłonki przeciwsłoneczne w oknach, najazd szynowy umożliwiający wjazd wózków inwalidzkich z tyłu pojazdu, uchwyty do mocowania 2 wózków inwalidzkich, komplet pasów zabezpieczających 2 wózki inwalidzkie, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa ze zwijaczami na wszystkie fotele pasażerów i kierowcy, siedzenie kierowcy regulowane z dodatkowym podłokietnikiem i zagłówkiem, pokrowce na wszystkie fotele (ciemna tonacja), pokrycie ścian, słupków i sufitu tapicerką, ciemna tonacja wnętrza, uchwyty ułatwiające wsiadanie zamontowane przy drzwiach wejściowych, poręcz zabezpieczająca, znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych, wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych, półki na bagaż podręczny wraz z panelem oświetleniowo-nadmuchowym dla każdego pasażera, oznakowanie pojazdu jako pojazdu dla przewozu osób niepełnosprawnych z przodu i z tyłu, szyby w drzwiach przednich otwierane elektrycznie, elektryczne sterowanie lusterek bocznych, oświetlenie centralne, drzwi tylne, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, tachograf cyfrowy, radio z odtwarzaczem CD,mp3, USB, nagłośnienie + instalacja ze wzmacniaczem i mikrofonem + min. 4 głośniki, nadwozie z wysokim dachem, światła halogenowe, przeciwmgielne, światła dzienne, wycieraczki gumowe dla kierowcy i pasażera, podgrzewane lusterka, czujnik cofania, klimatyzacja z manualną regulacją z rozprowadzeniem na przedział pasażerski, ogrzewanie postojowe z rozprowadzeniem na przedział pasażerski. Zabezpieczenia: immobiliser, zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, autoalarm, zamek centralny z możliwością otwarcia z pilota zamontowanego w kluczyku, Gwarancja fabryczna: min. 2 lata na podzespoły mechaniczne bez limitu kilometrów, min. 2 lata na powłokę lakierniczą, min. 6 lat na perforację nadwozia. Zbiornik paliwa: minimum 75 l. Wymogi dodatkowe: wskaźnik temperatury zewnętrznej; wbudowana nawigacja; pozostałe akcesoria: apteczka, dwie gaśnice, trójkąt, klin pod koła, podnośnik hydrauliczny samochodowy wraz z kluczem do demontażu kół; dokumentacja umożliwiająca pierwszą rejestrację pojazdu w kategorii Autobus - homologacja; pakiet ubezpieczenia OC i AC..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości cztery tysiące złotych, w jednej z form przewidzianych w SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostarczeniu autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych, (przy czym każda dostawa ma dotyczyć dostarczenia autobusu o ilości miejsc nie mniejszej niż 17) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły -spełnia/nie spełnia-

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymienionego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów określonych w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty; b) oświadczenia i dokumenty wymagane SIWZ c) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na: 1.zmianie terminu wykonania umowy gdy: - przedłużeniu uległy procedury uzyskania dofinansowania z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia, - zmiany spowodowane siłą wyższą w rozumieniu Kodeksu cywilnego uniemożliwiającą wykonywanie przedmiotu umowy; 2.zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.psouu.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Środowiskowy Dom Samopomocy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koła w Milejowie Antoniów 48; 21-020 Milejów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Środowiskowy Dom Samopomocy Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koła w Milejowie Antoniów 48; 21-020 Milejów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.