eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boles³awiec › ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-11-15

Boles³awiec: ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu
Numer og³oszenia: 452562 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 3 , ul. Ceramiczna 5, 59-700 Boles³awiec, woj. dolno¶l±skie, tel. 75 7348410, 6456552.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Miejskie Przedszkole Publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy ca³odziennego wy¿ywienia dla dzieci z Miejskiego Przedszkola Publicznego Nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 i Filii MPP Nr 3 przy ul. Dolne M³yny 42a w Boles³awcu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Przygotowanie i dostawê posi³ków: I ¶niadanie, II ¶niadanie, obiad. 2.2 Przygotowywanie posi³ków i dostarczenie ich do siedziby zamawiaj±cego w ka¿dym dniu roboczym dla oko³o 120 dzieci w wieku od 3 do 6 lat, korzystaj±cych z I i II ¶niadania oraz obiadu, a tak¿e dla oko³o 10 dzieci korzystaj±cych tylko z I i II ¶niadania. 2.3.Dzienna ilo¶æ posi³ków bêdzie siê zmieniaæ w zale¿no¶ci od frekwencji dzieci. Zamawiaj±cy nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilo¶ci posi³ków. 2.4 Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ w okresie wykonywania zamówienia ilo¶æ posi³ków dziennych, które maj± byæ przygotowane, a nastêpnie dostarczone przez wykonawcê wyniesie 26 250 sztuk. 2.5 Zamawiaj±cy bêdzie codziennie przekazywa³ wykonawcy liczbê dzieci korzystaj±cych z posi³ków. W przypadku niezgodno¶ci, wi±¿±cym dokumentem jest zapis ewidencji dzieci w dzienniku zajêæ przedszkola. 2.6. Posi³ki musz± byæ dostarczane codziennie przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ przedszkolnych. 2.7. Us³uga nie bêdzie ¶wiadczona w ogóle przez jeden miesi±c wakacyjny w sierpniu 2013 r., natomiast w drugim miesi±cu wakacyjnym ilo¶æ posi³ków mo¿e ulec znacznemu zmniejszeniu. Zmniejszona liczba dzieci mo¿e wyst±piæ równie¿ w okresie ¶wi±t oraz ferii zimowych..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 55.52.31.00 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych 55.52.40.00 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³ .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie bêdzie ¿±da³ wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie wykazania przez wykonawcê posiadania pozytywnej opinii w sprawie spe³nienia wymagañ sanitarnych i zdrowotnych do prowadzenia w obiekcie dzia³alno¶ci gospodarczej, wydanego przez organ Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w³a¶ciwy dla miejsca przygotowywania posi³ków

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie wykazania przez wykonawcê wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ug, polegaj±cych na przygotowywaniu i dostarczaniu posi³ków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 z³otych brutto oraz trwaj±cych co najmniej 10 miesiêcy ka¿da

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie wykazania przez wykonawcê posiadania aktualnej decyzji Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu ¶rodka/ów transportu do przewozu posi³ków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • potwierdzenia spe³niania tego warunku zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wykonawcy, i¿ osoby, którymi dysponuje wykonawca przy przygotowaniu, pakowaniu, przewo¿eniu posi³ków posiadaj± aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazañ do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje mo¿liwo¶æ przeniesienia zaka¿enia na inne osoby oraz o¶wiadczenia, i¿ osoby s± przeszkolone z zakresu przestrzegania zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • potwierdzenia spe³niania tego warunku Zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - za³±cznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. O¶wiadczenie, z którego wynika ¿e ca³y proces obrotu oferowanym asortymentem artyku³ów spo¿ywczych, spe³nia wymogi obowi±zuj±cych w tym zakresie aktów prawnych -za³±cznik nr 7 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te s± korzystne dla zamawiaj±cego. 1.1 Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 1.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli zajdzie którykolwiek z ni¿ej wymienionych warunków: 1.2.1 zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy; 1.2.2 przy zawieraniu umowy nie mo¿na by³o przewidzieæ rozmiaru lub kosztów prac; 1.2.3 ustawowa zmiana stawki podatku VAT; 1.2.4 zajdzie konieczno¶æ zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: 1.2.4.1 warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych ze wzglêdów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub negatywnie wp³ywaj±cych, na jako¶æ wykonania lub trwa³o¶æ przedmiotu umowy, 1.2.4.2 wyst±pienia us³ug dodatkowych, 1.2.4.3 przed³u¿aj±cego siê oczekiwania na uzgodnienia, zgody, decyzje administracyjne, itp., 1.2.4.4 dzia³ania si³y wy¿szej, 1.2.4.5 zmiana zasad finansowania zamówienia; 2. Zmiany zawartej umowy wymagaj± pisemnego uzasadnienia sporz±dzonego przez komisjê powo³an± przez zamawiaj±cego, w sk³ad, której wejdzie przedstawiciel zamawiaj±cego i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzonego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=60204
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 (kancelaria), 59-700 Boles³awiec.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedszkole Publiczne nr 3 przy ul. Ceramicznej 5 (kancelaria), 59-700 Boles³awiec.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.