eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach



Ogłoszenie z dnia 2005-09-02

POZYCJA 45234

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielonka: zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: Nr 39 ABC i 184 ABC

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, do kontaktów: Mieczysław Sienkiewicz, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446, e-mail: witu@witu.mil.pl, www.witu.mil.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach: Nr 39 ABC i 184 ABC. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Nr39, Nr39A, Nr39B, Nr39C i Nr184A, Nr184B, Nr184C.Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części; Część I: Zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Nr 39, 39A, 39B, i 39C. Część II: zaprojektowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Nr 184A, 184B i 184C Budynek 39 jednokondygnacyjny , laboratoryjno-warsztatowy, bud. 39A o 3 kondygnacjach, socjalno-biurowy, bud.39B o 2 kondygnacjach, częściowo jednokondygnacyjna hala produkcyjna, bud.39C jednokondygnacyjna hala produkcyjna.Ściany prefabrykowane lub murowane. Wymiana stolarki dotyczy całego budynku. Budynek 184A o 3 kondygnacjach, łącznik jednokondygnacyjny, bud. 184B jednokondygnacyjny warsztat, bud. 184C jednokondygnacyjny warsztat. Ściany prefabrykowane lub murowane z gazobetonu. Wymiana stolarki dotyczy najniższej kondygnacji, ktora powinna odpowiadać wymienionej już stolarce okiennej na wyższych kondygnacjach. Plany sytuacyjne budynków, rzuty typowych kondygnacji oraz przekroje stanowią załączniki do SIWZ. Stolarka powinna odpowiadać PN, certyfikatom i aprobatom technicznym. Powinna być wykonana z kompozytu poliestrowo-szklanego (fiberglass), dopuszcza się stolarke z twardego PCV o podwyzszonej udarności w kolorze białym. Profil okienny wielokomorowy o niskim współczynniku przenikania ciepła.Profil odporny na działanie kwasow, zasad, benzyn, alkoholi, nie powinien ulegac korozji i tracic koloru. Odporny na niskie temperatury.Szyby winny być zespolone typu termoflat k< lub równe 1,1 okucia i klamki wysokiej jakości, przyjazne dla użytkownika z systemem rozwieralnym i uchylnym. Wymiana stolarki winna obejmować demontaż starej stolarki wraz z utylizacją.Wymianę stolarki należy prowadzić sukcesywnie tak, aby zdemontowane okna zastąpić nowymi.Podczas wymiany nie mogą ulec uszkodzeniu podokienniki zewnętrzne nie podlegające wymianie. Na całość zamówienia lub jego części, wymagane jest opracowanie dokumentacji projektowej. Zamawiający posiada audyty energetyczne oraz dokumentację projektową istniejących obiektów. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: WITU Zielonka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.46.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia określona w audytach energetycznych jest powyżej 60 000 Euro za całość.Przy czym: Część I powyżej - 60 000 Euro, Część II - poniżej 60 000 Euro. Podany termin zakończenia realizacji jest terminem pożądanym a nie wymaganym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Całość 10000PLN. Część I 6400 . Część II 3600 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności,-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i ekonomiczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,-nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia,-zatrudnieni pracownicy przy realizacji zamowienia będa musieli posiadać poświadczenie bezpieczeństwa na poziomie co najmniej zastrzeżone. Pozostale warunki określono w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% czas realizacji zamówienia - 15% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2005, godzina 11:00, sala Konferencyna w siedzibie Zamawiajacego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.