eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Przasnysz: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu
Numer ogłoszenia: 452236 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 392370 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522270 w.121, faks 029 7522270.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Powiatu Przasnyskiego i jednostek organizacyjnych powiatu tj. 1. Dom Pomocy Społecznej w Przasnyszu ul. Ruda 1, 2. Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu ul. Joselewicza 6, 3. Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół i Placówek w Przasnyszu ul. Mazowiecka 25, 4. Powiatowy Zarząd Dróg w Przasnyszu ul. Gdańska 4, 5. Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Przasnyszu ul. Baranowska 44 6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przasnyszu ul. Św. St. Kostki 5 3.2. Okres realizacji zamówienia od dnia 01 listopada 2013 roku do dnia 31 października 2018 roku. 3.3. Zakres zamówienia obejmuje: 3.3.1 otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych w PLN, 3.3.2. otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych w walutach obcych , 3.3.3 zamykanie rachunków pomocniczych, 3.3.4 przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez posiadacza rachunków jak i osoby trzecie, 3.3.5 realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej oraz w wyjątkowych przypadkach w formie papierowej, 3.3.6 sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów dla potrzeb ewidencji księgowej operacji gospodarczych, 3.3.7 wydawanie blankietów czekowych, 3.3.8 instalację, udostępnianie, aktualizację w siedzibie Zamawiającego ( na dowolnej ilości stanowisk) oraz w jednostkach objętych zamówieniem, pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników w celu nabycia umiejętności obsługi programu, 3.3.9 uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym, 3.3.10 udzielanie uprawnionym osobom informacji telefonicznej o stanie i obrotach środków na rachunkach, 3.3.11 automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku budżetu, na rachunek lokaty typu overnight lub weekendowej, 3.3.12 wydawanie przez bank zaświadczeń i historii rachunków, 3.4. Otwieranie dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i jednostek organizacyjnych powiatu w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową będzie na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.5. Zamawiający przewiduje dokonywanie wypłat gotówkowych w kasie Starostwa Powiatowego, w tym na podstawie sporządzonych list wypłat w pojedynczych przypadkach, gdy odbiorca należności nie posiada rachunku bankowego. 3.6. Bank zrealizuje przelewy w systemie bankowości elektronicznej do godziny 13:30 w tym samym dniu roboczym. Przelewy złożone w systemie po godzinie 13:30 winny zostać zrealizowane najpóźniej w następnym dniu roboczym. 3.7. Sporządzanie wyciągów bankowych na koniec każdego dnia roboczego wraz z dokumentacją umożliwiającą prawidłową kwalifikację dowodów i udostępnianie wyciągów w formie papierowej w następnym dniu roboczym do godz. 10.00. Wyciąg bankowy będzie zawierał co najmniej: nazwę kontrahenta, numer rachunku kontrahenta, nazwę i numer rachunku bankowego, wszystkie informacje o płatnościach umieszczone przez kontrahenta, datę wpłaty, datę przelewu, kurs przewalutowania płatności w walutach zagranicznych. 3.8. W ramach systemu bankowości elektronicznej, Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat: dostawę oprogramowania (w tym kartę, czytnik, token, pendrive), instalację i obsługę serwisową oprogramowania, szkolenie dla wszystkich operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu w siedzibie każdego podmiotu objętego zamówieniem. Na potwierdzenie przeszkolenia operatorów niezbędne jest oświadczenie osób przeszkolonych o nabyciu umiejętności obsługi programu na danym stanowisku pracy. System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać dokonywanie autoryzacji jednego przelewu przez dwóch operatorów, przy czym jeden może być również wprowadzającym dane przelewu do systemu. Gdy system wymaga posługiwania się akcesoriami typu: karta, czytnik, token, pendrive, wykonywanie tych czynności musi być możliwe przy założeniu, że każdy z tych operatorów posługuje się tylko jednym i tym samym akcesorium. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: -uzyskanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych budżetu powiatu oraz na rachunkach każdej jednostki objętej zamówieniem, -grupowanie zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej), -realizację przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków, -importowanie poleceń przelewu w formacie ELIXIR, -przeniesienie danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez Wykonawcę, -archiwizowanie wszystkich danych wprowadzonych do systemu, wykonanych operacji i sald na rachunkach, przez cały okres korzystania z systemu, -zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa systemu, -wyszukiwanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków bankowych jednocześnie - według filtru: DATA, -wyszukiwanie potwierdzeń przelewów według filtrów: NUMER RACHUNKU BANKOWEGO, DATA, KWOTA, TEKST OPERACJI (filtry łącznie lub pojedynczo), - możliwość pobierania, zapisywania i drukowania potwierdzenia przelewu, wyciągu bankowego, aktualnego stanu rachunku bankowego, zestawienia operacji na rachunku bankowym z określonego zakresu dat w formacie PDF, - możliwość sporządzenia historii rachunku bankowego, -możliwość pakowania przelewów w paczki i wydruk listy przelewów z paczki, zamiast pojedynczych przelewów. 3.9. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej powiatu obowiązującej na dany rok, maksymalnie do kwoty 10.000.000,00 PLN na sfinansowanie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu. Spłata kredytu następowała będzie w każdym roku do dnia 31 grudnia, a w ostatnim roku obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat za udzielenie/uruchomienie kredytu, ani z tytułu niewykorzystania przyznanego limitu. Jedynym kosztem dla zamawiającego będą odsetki naliczane od faktycznego dziennego zadłużenia w tym rachunku. Oprocentowanie kredytu obrotowego naliczane będzie w oparciu o stawkę WIBOR 1M powiększoną o marżę zaoferowaną przez Bank, stałą w okresie obowiązywania zamówienia. Zawarcie umowy kredytowej winno nastąpić w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia wniosku kredytowego, a postawienie środków do dyspozycji w dniu podpisania umowy kredytowej. Do naliczenia odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok liczy 365 dni. Odsetki będą płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca, a w ostatnim miesiącu obowiązywania umowy w ostatnim jej dniu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający będzie dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. 3.10. Lokowanie wolnych środków pieniężnych pozostających na rachunku budżetu na koniec dnia, bez dodatkowych formalności, poprzez automatyczne zakładanie lokaty typu overnight, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku. Powrót środków pieniężnych z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego do godziny 8:00 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie lub rezygnacja z tej opcji odbywa się na pisemny wniosek Zamawiającego, bez żadnych prowizji i opłat. 3.11.Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat ( w tym abonamentowej) za: - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych w PLN i walutach obcych, - zamknięcie rachunków pomocniczych, - realizację polecenia przelewu w wersji elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone przez Wykonawcę, - potwierdzanie sald na rachunkach, - wydawanie blankietów czekowych, - wydawanie zaświadczeń, opinii , historii prowadzenia rachunków bankowych, sporządzanie aneksów itp. związanych z obsługą bankową rachunków a wynikających z uregulowań wewnętrznych banku na wniosek Zamawiającego i jednostek organizacyjnych , -świadczenie usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków bankowych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej dla Starostwa Powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu objętych zamówieniem, - wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi, - opłaty za przyjęcie i przechowywanie w depozycie Banku przedmiotów i dokumentów, - opłaty za wrzutnię nocną, - wymianę na mniejsze nominały gotówki. 3.12. Zamawiający wymaga by Wykonawca nie obciążał wpłacających kosztami za wpłaty gotówkowe z tytułu opłat i innych należności na rzecz Powiatu Przasnyskiego i jego jednostek organizacyjnych , tylko obciąży rachunek wskazany przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne. 3.13.W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcenia jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.14. Naliczanie i dopisywanie odsetek od środków na rachunkach bankowych będzie dokonywane w okresach miesięcznych. 3.15. Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zadeklarowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi powiatu przasnyskiego. 3.16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnie z dyspozycją posiadacza rachunku. 3.17.Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika Banku, jak również zapewni jego zastępcę. 3.18. Wykonawca winien posiadać siedzibę banku, oddział lub filię na terenie Przasnysza, lub utworzy oddział lub filię w Przasnyszu po rozstrzygnięciu przetargu. 3.19. Szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia określono w tabeli zamieszczonej w formularzu oferty. Są to przewidywane ilości usług i mogą one ulec zmianie. Przewidywane ilości usług mają na celu oszacowanie przez Wykonawcę wartości zamówienia. 3.20. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego podaje się: wykonanie wydatków budżetu za 2011 rok - 77.440.330,54 zł wykonanie wydatków budżetu za 2012 rok - 66.020.719,01 zł plan budżetu na 2013 rok - 88.312.305,01 zł 3.21. Powiat Przasnyski na dzień 12.09.2013r. posiada do spłaty kredyt bankowy w kwocie 6.492.223 PLN, którego termin spłaty upływa 30.12.2016 roku. 3.22. Powiat Przasnyski do dnia 12.09.2013r. nie udzielał poręczeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, ul. 3 Maja 3, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 602000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 504000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.