Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-17
Olsztyn: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na części (5).
Numer ogłoszenia: 45222 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na części (5)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na części : CZĘŚĆ NR 1 : drogi wojewódzkie w msc. Nidzica; CZĘŚĆ NR 2 : drogi wojewódzkie w msc. Działdowo; CZĘŚĆ NR 3 : drogi wojewódzkie w msc. Iłowo; CZĘŚĆ NR 4 : drogi wojewódzkie w msc. Iława; CZĘŚĆ NR 5 : drogi wojewódzkie w msc. Nowe Miasto Lubawskie; Szczegółowy zakres usług zawarty jest w kosztorysach ofertowych stanowiących załącznik do SIWZ. Uwaga: 1. W trakcie realizacji zadań wielkości powierzchni nawierzchni dróg, chodników i terenów zielonych objętych oczyszczaniem, terenów zielonych objętych koszeniem oraz ilości koszy na śmieci objętych opróżnianiem - mogą ulec nieznacznej zmianie. 2. Przed rozpoczęciem wykonywania usług szczegółową lokalizację nawierzchni dróg, chodników i terenów zielonych objętych oczyszczaniem, terenów zielonych objętych koszeniem oraz ilości koszy na śmieci objętych opróżnianiem należy uzgodnić z Kierownikiem odpowiedniego Obwodu Drogowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na części : CZĘŚĆ NR 1 : drogi wojewódzkie w msc. Nidzica; CZĘŚĆ NR 2 : drogi wojewódzkie w msc. Działdowo; CZĘŚĆ NR 3 : drogi wojewódzkie w msc. Iłowo; CZĘŚĆ NR 4 : drogi wojewódzkie w msc. Iława; CZĘŚĆ NR 5 : drogi wojewódzkie w msc. Nowe Miasto Lubawskie;
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- udokumentują posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych, w myśl przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r., Nr 236, poz. 2008 z póź. zm.) (Zezwolenie, na wniosek przedsiębiorcy, który posiada środki techniczne do zbierania i transportu odpadów komunalnych wydaje w drodze decyzji wójt lub burmistrz właściwy ze względu na miejsce świadczenia usług. Przedsiębiorca ubiegający się wyłącznie o zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych powinien udokumentować gotowość ich odbioru przez przedsiębiorcę (firmę) prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają lub mają zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: - ciągnik z przyczepą lub samochód skrzyniowy oplandekowany - min. 1 szt.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają min. 2 pracowników z uprawnieniami do kierowania ruchem drogowym, wydanymi przez Komendanta Wojewódzkiego Policji na podstawie rozporządzenia MSWiA z dnia 4 maja 1999 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 48, poz. 481) - należy wymienić w oświadczeniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: A) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków, c) rezygnacji z części usług, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy; B) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych, b) polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, lok. nr 4..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Nidzicy, ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica, lok. nr 1 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 1 : drogi wojewódzkie w msc. Nidzica;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica z podziałem na części -CZĘŚĆ NR 1 : drogi wojewódzkie w msc. Nidzica;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 2 : drogi wojewódzkie w msc. Lidzbark;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 2 : drogi wojewódzkie w msc. Lidzbark..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 3 : drogi wojewódzkie w msc. Iłowo;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 3 : drogi wojewódzkie w msc. Iłowo;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 4 : drogi wojewódzkie w msc. Iława;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 4 : drogi wojewódzkie w msc. Iława;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 5 : drogi wojewódzkie w msc. Nowe Miasto Lubawskie;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie ulic, chodników oraz terenów zielonych w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez RDW Nidzica - CZĘŚĆ NR 5 - drogi wojewódzkie w msc. Nowe Miasto Lubawskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Opracowanie aktualizacji "Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe" wraz z aktualizacją Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Miasta Olsztyna
- Dostawa sukcesywna pipet automatycznych wraz z końcówkami do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie kompleksowej obsługi w zakresie ratownictwa wodnego w obiekcie krytej Pływalni Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja stacji transformatorowej J2 w budynku Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- OBO 2024: Remont jezdni i chodników przy ul. Astronomów w Olsztynie
- Wykonanie badań archeologicznych wraz z opracowaniem wyników badań na stan. archeologicznym Straduny 43 znajdującym się na działce nr 207 (obręb Straduny) kolidującym z rozbudową DK 65 odc. Gąski-Ełk
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz i na zewnątrz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- Usługa sprzątania i pielęgnacji terenów zielonych w obiektach Oddziału ZUS we Wrocławiu.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.