eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Samborzec › Informatyzacja Urzędu Gminy w Samborcu poprzez dostawę upgrade ów systemów operacyjnych i peryferyjnego sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Samborzec: Informatyzacja Urzędu Gminy w Samborcu poprzez dostawę upgrade ów systemów operacyjnych i peryferyjnego sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 452140 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 383744 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8314443, faks 015 8314583.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informatyzacja Urzędu Gminy w Samborcu poprzez dostawę upgrade ów systemów operacyjnych i peryferyjnego sprzętu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Informatyzacja Urzędu Gminy w Samborcu poprzez dostawę upgrade ów systemów operacyjnych i peryferyjnego sprzętu komputerowego. Zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę 10 szt. oprogramowania podnoszącego posiadane przez Zamawiającego systemy operacyjne (tzw. upgrade y) do wersji umożliwiającej łączenie z siecią informatyczną w Urzędzie przy użyciu funkcji przyłączania do domeny (wersja Professional). Posiadane przez Zamawiającego systemy operacyjne wymagające podniesienia to systemy Windows 7 Home Premium: 7 szt. w wersji 32 bitowej oraz 3 szt. w wersji 64 bitowej. Oprogramowanie powinno być dostarczone na nośnikach w wersji BOX, 2) dostawę systemu operacyjnego (1 szt.) przeznaczonego do użytku komercyjnego w wersji umożliwiającej łączenie z siecią informatyczną w Urzędzie przy użyciu funkcji przyłączania do domeny (wersja Professional), w polskiej wersji językowej, wersja 32 bitowa, współpracującego z systemami teleinformatycznymi eksploatowanymi obecnie przez Zamawiającego. Przez systemy teleinformatyczne eksploatowane przez zamawiającego rozumie się program Płatnik do obsługi składek na ubezpieczenie społeczne oraz pakiet MS Office w wersji co najmniej 2002 (XP). System powinien być dostarczony na nośniku danych w wersji OEM lub BOX; 3) dostawę monitorów LCD o średnicy 22 - 24 cali (3 szt), 4) dostawę wielofunkcyjnych urządzeń biurowych, laserowych, monochromatycznych (3 szt.), 5) dostawę jednostanowiskowych zasilaczy awaryjnych (UPS) (15 szt.), 6) dostawa bezprzewodowego punktu dostępowego WiFi (1 szt.). Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące sprzętu komputerowego określone zostały w Specyfikacji technicznej peryferyjnego sprzętu komputerowego, stanowiącej załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zaktualizowanej w zakresie pkt. 1 i 3)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest realizowane w ramach projektu Informatyzacja Urzędu Gminy w Samborcu. Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 2. Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu. Działanie 2.2. Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MX SOLUTION Sp. z o.o., Aleja Poprzeczna 82, 51-167 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235347,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18825,15

  • Oferta z najniższą ceną: 18825,15 / Oferta z najwyższą ceną: 28244,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.