eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) samochodu operacyjnego dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, (nr sprawy WL-2370/46/12)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Lublin: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) samochodu operacyjnego dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, (nr sprawy WL-2370/46/12)
Numer ogłoszenia: 452050 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie , ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.lublin.pl, www.kwpsp-lublin.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) samochodu operacyjnego dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, (nr sprawy WL-2370/46/12).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2012) samochodu operacyjnego dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie. Samochód powinien spełniać m.in. następujące wymagania techniczne: -Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy rok produkcji 2012, wcześniej nierejestrowany, z przebiegiem do 50 km. -Samochód musi spełniać wymagania przepisów o ruchu drogowym zgodnie z prawem o ruchu drogowym. -Samochód musi posiadać homologację na pojazd bazowy wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 ze zm.) -Wydanie samochodu powinno nastąpić w siedzibie Zamawiającego przy ul. Strażackiej 7 w Lublinie lub za zgodą Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy. -Zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące montażu wyposażenia nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji. -Samochód musi spełniać warunki dodatkowe dla pojazdu samochodowego uprzywilejowanego straży pożarnej określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury. -Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa: -fotel dla kierowcy podgrzewany z regulacją wysokości, -kieszenie w oparciach przednich foteli, -fotele wyposażone w zagłówki z możliwością regulacji wysokości. -Kolor nadwozia czerwony (metalizowany). -Pojazd wyposażony w demontowany hak holowniczy posiadający homologację lub znak bezpieczeństwa wraz z odpowiednim gniazdem elektrycznym. -Wyposażenie techniczne: trójkąt ostrzegawczy, gaśnica samochodowa, apteczka, klucz do kół, podnośnik samochodowy, pełnowymiarowe koło zapasowe. -W kabinie kierowcy zamontowany radiotelefon typu Motorola GM 360 lub równoważny o częstotliwości VHF 136 - 174 MHz, moc 5 -25 W, 255 kanałowy i odstęp pomiędzy kanałami 12, 5 kHz (miejsce montażu należy uzgodnić z zamawiającym). -Silnik o pojemności min.1900 cm3 o zapłonie iskrowym. -Moc pojazdu min.150 KM. -Emisja spalin - silnik powinien spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie czystości spalin. -Pobór energii - średni pobór energii w cyklu mieszanym - nie większy niż 320 MJ/100 km, przyjmując, że 1 l. PB zawiera 32 MJ energii (MJ - megadżul). -Możliwość odzysku i recyklingu zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w Państwach Członkowskich Unii europejskiej (w szczególności normą ISO 22628 i dyrektywą 2005/64/WE). -Rozstaw osi min. 2500 mm. -Kąt natarcia - min 28. -Kąt zejścia - min 23. -Pojemność zbiornika paliwa min. 58 l. -Automatyczna skrzynia biegów min. 5 stopniowa. -Pełna gwarancja min. 36 miesięcy. -Gwarancja perforacyjna nadwozia min. 12 lat. -Pojemność bagażnika min. 400 dm3 (przy tylnej kanapie ustawionej w pozycji do przewozu osób). -Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera przednia i boczna. -Poduszka powietrzna kolanowa kierowcy. -Boczne kurtynowe poduszki bezpieczeństwa. -Układ ABS z systemem rozkładającym siłę hamowania i asystentem wspomagania nagłego hamowania. -System stabilizacji toru jazdy. -Wspomaganie układu kierowniczego. -Przednie światła przeciwmgielne. -Spryskiwacze przednich reflektorów. -Zderzaki, klamki i lusterka lakierowane w kolorze nadwozia. -Immobilizer fabryczny. -Centralny zamek sterowany pilotem. -Autoalarm fabryczny. -Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa. -Radio z anteną oraz odtwarzaczem CD i MP3 montowane fabrycznie z min. czterema głośnikami. -Komputer pokładowy. -Szyby przednie i tylne sterowane elektrycznie. Tylne szyby przyciemniane. -Elektrycznie regulowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne. -Obrotomierz. -System uruchamiania auta - bez kluczykowy. -Felgi aluminiowe fabryczne z kołami zimowymi min 17 cali. -Wspomaganie kierownicy. -Samochód wyposażony w czujniki parkowania co najmniej tylne. -Sterowanie systemem audio z koła kierownicy. -Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie. -Dywaniki gumowe przód i tył oraz dywanik gumowy do bagażnika. -Ilość punktów serwisowych na terenie kraju min. 20. -Chlapacze przednich i tylnych kół. -II rząd siedzeń - tylna kanapa składana, dzielona i niezależnie przesuwana. -Tapicerka w kolorach ciemnych odpornych na zabrudzenia. -Odległość punktu serwisowego od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 30 km. -Gniazdo 12 V w przestrzeni bagażowej i na konsoli oraz dodatkowe (oprócz fabrycznego) na konsoli przedniej -Roleta przestrzeni bagażowej. -Generator sygnału akustycznego z możliwością modulacji sygnałów ze wzmacniaczem mowy, sterowany manipulator z mikrofonem na elastycznym przewodzie. -Na dachu w przedniej części pojazdu zainstalowaną belkę sygnałową z dwoma niebieskimi lampami typu LED z podświetlonym napisem /STRAŻ/, oraz dodatkowe dwa światła uprzywilejowania pulsacyjne led barwy niebieskiej zamontowane w przedniej części pojazdu (miejsce uzgodnić z Zamawiającym na etapie realizacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie realizacji minimum 1 dostawy samochodu osobowego o parametrach zbliżonych do parametrów samochodu stanowiącego przedmiot zamówienia (rozstaw osi, pojemność silnika, moc silnika) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - o wartości minimum 120 000 PLN brutto lub jej równowartości wyrażonej w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 120 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp-lublin.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin Pokój nr 210.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie ul. Strażacka 7 20-012 Lublin Sekretariat (I p.).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.