eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Zakup kompletów aparatów powietrznych nadciśnieniowych ochrony dróg oddechowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Grodzisk Wielkopolski: Zakup kompletów aparatów powietrznych nadciśnieniowych ochrony dróg oddechowych
Numer ogłoszenia: 451972 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim , ul. Rakoniewicka 31, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 061 4448711, faks 061 4448712.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup kompletów aparatów powietrznych nadciśnieniowych ochrony dróg oddechowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 kompletów aparatów powietrznych nadciśnieniowych ochrony dróg oddechowych. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYMAGANIA MINIMALNE Każdy zestaw musi składać się z aparatu podstawowego, automatu oddechowego, maski panoramicznej, butli kompozytowej, butli kompozytowej zapasowej. Aparaty muszą współpracować ze sprzętem (MSA) posiadanym przez użytkownika. Szczegółowe informacje dotyczące posiadanego sprzętu można uzyskać u użytkowników: KP PSP Grodzisk Wielkopolski tel.61 44 47 711. Parametry aparatów: Aparat powietrzny zgodny z normą EN 137:2006. Aparat podstawowy (noszak) składający się z dwóch elementów umożliwiających swobodną regulację wysokości min. w trzech pozycjach w zależności od wzrostu użytkownika. Maksymalne ciśnienie butlowe 300 bar. Możliwość stosowania systemów 200 i 300 bar również dwu butlowych i montażu butli o różnych pojemnościach i rozmiarach bez użycia narzędzi oraz zmian (uzupełniania) konstrukcji aparatu. Reduktor o bardzo dużym wydatku powietrza, stabilny w pełnym zakresie ciśnienia butlowego z wbudowanym zaworem bezpieczeństwa wykonany w technologii jednowężowej (przewód wysokiego ciśnienia prowadzący do manometru oraz urządzenia ostrzegawczego znajduje się wewnątrz przewodu średniego ciśnienia, który łączy się poprzez szybkozłącze z automatem oddechowym). Urządzenie ostrzegawcze działające niezależnie od manometru i jego zasilania w sposób ciągły, od ciśnienia 55 plus/minus 5 bar. Manometr pod ciśnieniem, wodoszczelny, uniwersalny umożliwiający stosowanie systemów 200 i 300 bar, chroniony gumową osłoną przed uderzeniami. Przyłącze butli zabezpieczone przed przypadkowym odkręceniem. Butla kompozytowa i zapasowa butla kompozytowa o pojemności minimum 6,9 litra / 300 bar z 20 to letnim okresem żywotności. Zawór butli zgodny z normą EN 144. Aparat bez możliwości podłączenia elementów niskiego ciśnienia z częściami układu wysokiego ciśnienia. Aparat musi posiadać pokrowiec zabezpieczający butlę przed urazami mechanicznymi wykonany z materiału niepalnego. Zapasowa butla kompozytowa musi posiadać pokrowiec zabezpieczający przed urazami mechanicznymi wykonany z materiału niepalnego. Gumowy amortyzator noszaka zapewniający ochronę konstrukcji aparatu przy upadku. Przewody powietrzne poprowadzone w tunelach dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkownika zabezpieczając przed zaczepieniem o wystające przedmioty na miejscu akcji. Pasy nośne zapewniające komfort i bezpieczeństwo; sprzączki wykonane z odpornego na wysoką temperaturę tworzywa zabezpieczające przed nagrzaniem i ewentualnym poparzeniem użytkownika. Szerokie, wyściełane pasy naramienne umożliwiające szybkie dopasowanie i prostą regulację długości. Dolny pas obejmujący szeroki, wyściełany, mocowany do noszaka w jednym punkcie (wahliwie) umożliwiający swobodne ruchy podczas pracy bez przemieszczania się aparatu na plecach. Waga nieprzekraczająca 16 kg. Temperatura działania od minus 30oC do plus 60oC. Automat oddechowy łączony z maską szybkozłączem uruchamiany pierwszym wdechem. Maska aparatu oddechowego wpinana do posiadanego na wyposażeniu hełmu strażackiego Gallet typu F1SF. Wizjer panoramiczny maski o polu widzenia dwuocznego minimum 90% naturalnego pola widzenia, wykonany z plastiku z powłoką ochronną uodparniającą na porysowania. Przeglądy i legalizacje: Okres ważności przeglądu konserwacyjnego aparatu (w przypadku nieużywania) minimum 6 miesięcy. Okres ważności legalizacji reduktora minimum 6 lat. Atesty i certyfikaty. Aparaty powietrzne i maski muszą posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP. Butle na sprężone powietrze i zawory butlowe muszą być oznaczone znakiem CE. Butle muszą posiadać dokumentację potwierdzającą ich wprowadzenie pod polski dozór techniczny. Gwarancja. gwarancja minimum 24 miesiące. Aparaty muszą być fabrycznie nowe. Aparaty muszą posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP. Nazwa i kod CPV odpowiadające przedmiotowi zamówienia: 35.11.00.00 sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy zał. nr 2 do SIWZ. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie według kryterium spełnia nie spełnia na podstawie analizy treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy zał. nr 2 do SIWZ. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie według kryterium spełnia nie spełnia na podstawie analizy treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy zał. nr 2 do SIWZ. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie według kryterium spełnia nie spełnia na podstawie analizy treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy zał. nr 2 do SIWZ. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie według kryterium spełnia nie spełnia na podstawie analizy treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy zał. nr 2 do SIWZ. Powyższy warunek udziału w postępowaniu oceniany będzie według kryterium spełnia nie spełnia na podstawie analizy treści złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wlkp., ul. Rakoniewicka 31, I piętro, pokój nr 105 - Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Komendy, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wlkp., ul. Rakoniewicka 31, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.