eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Warszawa: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 451932 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293221, faks 22 6296302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miiz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: Placówka naukowo-badawcza PAN.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, tabletu, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, drukarek laserowych, dysków magnetycznych, myszy komputerowych, klawiatury komputerowej, urządzenia sieciowego, dwóch systemów zarządzania procesem redakcyjnym, oprogramowania do skanowania, oprogramowania graficznego, oprogramowania statystycznego, oprogramowania użytkowego, oprogramowania antywirusowego, oprogramowania do zarządzania i przechowywania, serwera informacyjnego oraz różnego sprzętu komputerowego - 12 pakietów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.41.00-9, 30.23.60.00-2, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 48.00.00.00-8, 48.31.80.00-0, 48.32.20.00-1, 48.46.30.00-1, 48.70.00.00-5, 48.76.10.00-0, 48.78.20.00-3, 48.80.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, wdrożenia systemów redakcyjnych, w co najmniej 15 redakcjach czasopism naukowych, w tym co najmniej 5 posiadających współczynnik wpływu ImpactFactor, znajdujących się w bazie JournalCitation Report - dotyczy pakietu nr 12. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia - o ile dotyczy. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca może załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne proponowanego asortymentu, inne dokumenty zawierające dane równoważności oferowanych odczynników. 2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wersję demo przedmiotu zamówienia, która ma być dostępna on-line i zabezpieczona hasłem, a adres dostępu powinien zostać podany w formularzu ofertowym. Wykonawca powinien wraz ofertą dostarczyć instrukcję uruchomienia wersji demo - dotyczy pakietu nr 12

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony(e) i podpisany(e) parametry techniczno-użytkowe odpowiednio dla danego pakietu, 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. wypełnione i podpisane formularz(e) cenowy(e)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian zawartej umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności siły wyższej, takich jak w szczególności: pożar, powódź, niszczące działanie wiatru, gradobicie, uderzenie pioruna, upadek statku powietrznego, które to okoliczności przyczyniłyby się do opóźnienia wykonania świadczenia Wykonawcy - przedłużenie terminu na wykonanie świadczenia Wykonawcy stosownie do przyczynienia się okoliczności siły wyższej do opóźnienia, b) wydłużenia gwarancji udzielanej na rzecz Zamawiającego. d) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie. 2. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miiz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok. 501, V piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pok. 501, V piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa jest częściowo finansowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 w ramach Działania 2.3: Inwestycje związane z rozwojem infrastruktury informatycznej nauki, Poddziałania 2.3.2. Projekty w zakresie rozwoju zasobów informacyjnych nauki w postaci cyfrowej, pn. Repozytorium Cyfrowe Instytutów Naukowych, umowa nr UDA/POIG. 02.03.02-00-043/10, umowa z dnia 22.11.2010 r Pakiet nr 6 poz 1 - dotyczy jednej licencji która jest finansowana z projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałania 1.3.1 pt. Opracowanie innowacyjnych metod szybkiej identyfikacji nicieni powodujących straty w gospodarce, nr UDA/POIG.01.03.01-00-133/09.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa serwera - 1 pozycja (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 - rozszerzenie licencji posiadanej przez Zamawiającego o 100 stanowisk roboczych na program antywirusowy Eset Smart Security 4 Business Edition lubrównoważne - 1 pozycja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 - 9 pozycji: - pozycja nr 1 - zewnętrzny dysk twardy (1 szt.); - pozycja nr 2 - zewnętrzny dysk twardy (1 szt.); - pozycja nr 3 - zewnętrzny dysk twardy (1 szt.); - pozycja nr 4 - switch(1 szt.) ; - pozycja nr 5 - pakiet biurowy standardowy klasy MS Office Std 2010 MOLP EDU lub równoważny (1 szt.); - pozycja nr 6 - klawiatura multimedialna (8 szt.); - pozycja nr 7 - mysz komputerowa (9 szt.); - pozycja nr 8 - zasilacz UPS (1 szt.); - pozycja nr 9 - mysz komputerowa (1 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 32.42.00.00-3, 48.70.00.00-5, 30.23.74.60-1, 30.23.72.80-5, 30.23.74.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4 - 7 pozycji: - pozycja nr 1 - monitor panoramiczny (1 szt.); - pozycja nr 2 - komputer przenośny (2 szt.); - pozycja nr 3 - komputer stacjonarny (1 szt.); - pozycja nr 4 - monitor panoramiczny (2 szt.) ; - pozycja nr 5 - komputer stacjonarny (1 szt.); - pozycja nr 6 - komputer stacjonarny (1 szt.); - pozycja nr 7 - komputer stacjonarny (1 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 - 3 pozycje: - pozycja nr 1 - urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.); - pozycja nr 2 - drukarka laserowa monochromatyczna z modułem Wi-Fi (2 szt.); - pozycja nr 3 - drukarka laserowa monochromatyczna (1 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 - 2 pozycje: - pozycja nr 1 - zestaw oprogramowania komputerowego - Statistica 10- pakiet zaawansowany PL lub równoważny (3 licencje) wersja jednostanowiskowa; - pozycja nr 2 - aktualizacja oprogramowania komputerowego STATISTICA 7, które jest w posiadaniu Zamawiającego do wersji programu Statistica 10 (1 licencja);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.46.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 7 - 2 pozycje: - pozycja nr 1 - oprogramowanie do obróbki skanowanych obrazów- Scan Gate lub równoważny (1 licencja); - pozycja nr 2 - zestaw oprogramowania do obróbki graficznej Adobe Creative Cloud for Teams - licencja wielojęzykowa (w tym wersja PL) lub równoważny (2 licencje );.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.80.00-0, 48.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 - 1 pozycja: dostawa czytników e-book (15 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 - 1 pozycja: dostawa tabletu - piórkowy Wacom Intous5 Large EDU lub równoważny (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 - 4 pozycje: - pozycja nr 1 - urządzenie lektorskie dla niewidomych/niedowidzących OptelecClearReader+ Advanced lub równoważny(1 szt.); - pozycja nr 2 - oprogramowanie udźwiękowiające dla niewidomych/niedowidzących JAWS FreedomScientific Blind/ LowVisionGroup lub równoważny (1 szt.); - pozycja nr 3 - oprogramowanie powiększające MAGIC FreedomScientific Blind/ LowVisionGroup lub równoważny(1 szt.); - pozycja nr 4 - klawiatura dla niewidomych/niedowidzących MAGIC lub równoważny(1 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 - 1 pozycja: Oprogramowanie do synchronizacji danych Total Commander Standard PL lub równoważny (6 licencji ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.78.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 12 - 2 pozycje: - pozycja nr 1 - Acta Chiropterologica (1 szt.); - pozycja nr 2 - Acta Ornithologica (1 szt.);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.