eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykaszanie traw i chwastów, odmładzanie żywopłotów na terenach zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych będących we władaniu gminy Siemianowice Śląskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-04

Siemianowice Śląskie: Wykaszanie traw i chwastów, odmładzanie żywopłotów na terenach zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych będących we władaniu gminy Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 45167 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykaszanie traw i chwastów, odmładzanie żywopłotów na terenach zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych będących we władaniu gminy Siemianowice Śląskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - Wykoszenie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i pasów przydrożnych, odmłodzenie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów, zgodnie z zakresem miejscowo - rzeczowym prac dla Rejonu I przedstawionym w dodatku nr 4 do SIWZ; porost, wycięte pędy muszą być wywiezione w ciągu 24 godzin od wykoszenia traw i chwastów oraz cięcia żywopłotu, porost, wycięte pędy zalegające na chodnikach i ulicach należy usuwać na bieżąco; - Wykoszenie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i pasów przydrożnych, odmłodzenie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów, zgodnie z zakresem miejscowo - rzeczowym prac dla Rejonu II przedstawionym w dodatku nr 5 do SIWZ; porost, wycięte pędy muszą być wywiezione w ciągu 24 godzin od wykoszenia traw i chwastów oraz cięcia żywopłotu, porost, wycięte pędy zalegające na chodnikach i ulicach należy usuwać na bieżąco; Trawy i chwasty na powierzchniach przewidzianych do wykoszenia należy kosić na wysokość nie przekraczającą 5 cm - dotyczy Rejonu I i II. Odmłodzenie żywopłotów należy wykonać na wysokość podaną przez Zamawiającego przed przystąpieniem do prac - dotyczy rejonu I i II. Termin rozpoczęcia prac dla Rejonu I i II zostanie każdorazowo podany przez zamawiającego wpisem do dziennika prac z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem. Pierwsze koszenie i odmłodzenie żywopłotów obejmować będzie następujące powierzchnie o następujących wielkościach: Rejon I - wykoszenie 159.605 m2 /116.775 m2 + 42.830 m2/ i odmłodzenie żywopłotu 2.448 m2 /1.208 m2 + 1.240 m2 /wraz z usunięciem odpadów musi być wykonane w ciągu 25 dni (kolejnych dni kalendarzowych) od wskazanego terminu rozpoczęcia prac. Rejon II - wykoszenie 148.090 m2 /14.000 m2 + 108.470 m2 + 25.620 m2/ i odmłodzenie żywopłotu 592 m2 wraz z usunięciem odpadów musi być wykonane w ciągu 25 dni (kolejnych dni kalendarzowych) od wskazanego terminu rozpoczęcia prac. Terminy wykonania kolejnych koszeń i odmłodzeń żywopłotów wraz z podaniem zakresu miejscowo - rzeczowego będą zlecane przez Zamawiającego wpisem do dziennika prac. Usunięcie urobku /porost, przycięte pędy/ winno być prowadzone zgodnie z przepisami: - ustawy z dnia 13.09.1996 r, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 05.236.2008 t.j. ze zmianami), - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. 07.39.251 t.j. ze zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 27.09.2001 (Dz. U. 01.112.1206). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) Zakresie miejscowo- rzeczowym prac dla Rejonu I (Dodatek nr 4 SIWZ), b) Zakresie miejscowo- rzeczowym prac dla Rejonu II (Dodatek nr 5 SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.), tj. w odniesieniu do Rejonu I, Rejonu II: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 złotych; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) muszą dostarczyć wymagane przez Zamawiającego dokumenty, potwierdzające, że: a)łącznie spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1, 2, 3 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 1, 2, 3 powyżej), b)każdy spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych (pkt 4 powyżej); Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. w odniesieniu do Rejonu I, Rejonu II: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - oświadczenie składają wspólnie) 1.2. w odniesieniu do Rejonu I, Rejonu II: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument ten składa każdy z nich) 1.3. w odniesieniu do Rejonu I, Rejonu II: Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokumenty te składa każdy z nich) 1.4. w odniesieniu do Rejonu I, Rejonu II: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 zł; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np.. konsorcjum - dokument ten składa wykonawca, który potwierdza spełnianie tego warunku w imieniu wykonawców występujących wspólnie) Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden Rejon: a) zamawiający uzna za potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności potwierdzonego zarówno tym samym jak i różnymi dokumentami ubezpieczenia lub polisami od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; b) zamawiający uzna, iż dokumenty wymienione w pkt 1.2.-1.3 powyżej złożone w celu potwierdzenia, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, są częścią oferty odnoszącej się do tych Rejonów. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 1.2.,1.3., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 9,60 zł można otrzymać na wniosek w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, pok. 17 po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie UM lub za zaliczenim pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie, w Biurze Obsługi Mieszkańców - Kancelarii Podawczej, przy ul, Michałkowickiej 105..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwsza część zamówienia obejmuje wykonanie prac na Rejonie I: wykoszenie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i pasów przydrożnych, odmłodzenie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów, zgodnie z zakresem miejscowo - rzeczowym prac dla Rejonu I przedstawionym w dodatku nr 4 do SIWZ; porost, wycięte pędy muszą być wywiezione w ciągu 24 godzin od wykoszenia traw i chwastów oraz cięcia żywopłotu, porost, wycięte pędy zalegające na chodnikach i ulicach należy usuwać na bieżąco. Pierwsze koszenie i odmłodzenie żywopłotów w Rejonie I obejmować będzie następujące powierzchnie o następujących wielkościach: Rejon I - wykoszenie 159.605 m2 /116.775 m2 + 42.830 m2/ i odmłodzenie żywopłotu 2.448 m2 /1.208 m2 + 1.240 m2 /wraz z usunięciem odpadów musi być wykonane w ciągu 25 dni (kolejnych dni kalendarzowych) od wskazanego terminu rozpoczęcia prac. Terminy wykonania kolejnych koszeń i odmłodzeń żywopłotów wraz z podaniem zakresu miejscowo - rzeczowego dla Rejonu I będą zlecane przez Zamawiającego wpisem do dziennika prac. Termin rozpoczęcia prac dla Rejonu I zostanie każdorazowo podany przez zamawiającego wpisem do dziennika prac na 3 dni przed przystąpieniem do realizacji prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druga część zamówienia obejmuje wykonanie prac na Rejonie II: wykoszenie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i pasów przydrożnych, odmłodzenie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów, zgodnie z zakresem miejscowo-rzeczowym prac dla Rejonu II przedstawionym w dodatku nr 5 do SIWZ; porost, wycięte pędy muszą być wywiezione w ciągu 24 godzin od wykoszenia traw i chwastów oraz cięcia żywopłotu, porost, wycięte pędy zalegające na chodnikach i ulicach należy usuwać na bieżąco; Pierwsze koszenie i odmłodzenie żywopłotów w Rejonie II obejmować będzie następujące ilości powierzchni: Rejon II - wykoszenie 148.090 m2 /14.000 m2 + 108.470 m2 + 25.620 m2/ i odmłodzenie żywopłotu 592 m2 wraz z usunięciem odpadów musi być wykonane w ciągu 25 dni (kolejnych dni kalendarzowych) od wskazanego terminu rozpoczęcia prac. Terminy wykonania kolejnych koszeń i odmłodzeń żywopłotów wraz z podaniem zakresu miejscowo - rzeczowego dla Rejonu II będą zlecane przez Zamawiającego wpisem do dziennika prac. Termin rozpoczęcia robót dla Rejonu II zostanie każdorazowo podany przez zamawiającego wpisem do dziennika prac na 3 dni przed przystąpieniem do realizacji prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.