eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 125 000 EURO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podst. art. 39 - 46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) - USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W GŁOWNIE



Ogłoszenie z dnia 2012-11-15

Głowno: postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 125 000 EURO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podst. art. 39 - 46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) - USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W GŁOWNIE
Numer ogłoszenia: 451460 - 2012; data zamieszczenia: 15.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Głownie , ul. Ludwika Norblina 2, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 42 7191901, 719 19 81, faks 42 7194096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usglowno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o zamówienie publiczne o wartości poniżej 125 000 EURO prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podst. art. 39 - 46 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm. ) - USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH W URZĘDZIE SKARBOWYM W GŁOWNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona osób i mienia w granicach zadań, uprawnień i odpowiedzialności określonych w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t. j. Dz. U. z 2005 r., Nr 145 poz. 1221 z późn. zm. ) oraz zgodnie z Planem Ochrony, polegająca na fizycznej ochronie życia i zdrowia pracowników i interesantów przebywających w budynku Zamawiającego oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność bądź znajdującego się na terenie jego posesji przed: kradzieżą bądź włamaniem, atakiem terrorystycznym, napadem rabunkowym, wandalizmem i chuligaństwem, awariami i wypadkami np. pożar, zalanie itp., innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju; Ochrona świadczona będzie przez umundurowanych, pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I-go stopnia. Wszyscy pracownicy Wykonawcy realizujący usługę u Zamawiającego muszą stanowić stały oddział wydzielony do ochrony obiektu zgodnie z wykazem pracowników przekazanym Zamawiającemu. Wprowadzenie nowych pracowników do oddziału następuje wyłącznie po wcześniejszym ( z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem ) zawiadomieniu Zamawiającego na piśmie. Wymagany skład osobowy pracowników ochrony, pełniących służbę w obiekcie: 24 godziny na dobę we wszystkie dni jeden pracownik ochrony. Wymagane środki przymusu bezpośredniego, będące na wyposażeniu pracownika ochrony: kajdanki, pałki obronne, broń palna krótka ostra; Szczegółowy zakres czynności: podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwa osób lub mienia na chronionym terenie, kontrola stref ochronnych, prowadzenie na bieżąco ewidencji w zakresie prowadzonej ochrony, wydawanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym osobom oraz przyjmowanie ich zwrotów, prowadzenie rejestrów w tym zakresie, stały, całodobowy dozór sygnałów generowanych w systemie alarmowym zainstalowanym u Zamawiającego. Reagowanie w przypadkach uaktywnienia się systemu spowodowanego napadem, włamaniem, pożarem bądź innym zdarzeniem, wykonanie transportu i ochrony wartości pieniężnych polegających na pobraniu od Urzędu Skarbowego w Głownie, pokwitowaniu, przetransportowaniu oraz zdaniu w tym samym dniu we wskazanej jednostce banku na terenie Łodzi; Budynek Zamawiającego o powierzchni 1566 m. kw. posiada podpiwniczenie i jedną kondygnacje. Budynek posiada jedno wejście główne i dwa wyjścia ewakuacyjne. Budynek jest wyposażony w elektroniczny system kontroli dostępu z centralą alarmową oraz sygnalizacją ppoż. Do Urzędu należy również garaż, w których Zamawiający przechowuje samochody służbowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru załącznik Nr 1a do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru załącznik Nr 1a do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru załącznik Nr 1a do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru załącznik Nr 1a do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru załącznik Nr 1a do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą i personelem do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3 do SIWZ. Uwaga! Pełną imienną listę osób do akceptacji Zamawiającego przedstawia Wykonawca przed podpisaniem umowy. zaakceptowany projekt umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usglowno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Głownie, ul. Ludwika Norblina 2, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.