eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagnańsk › Wykonanie projektu budowlanego linii oświetlenia drogowego w ul. Spacerowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Słonecznej w Zagnańsku, gm. Zagnańsk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Zagnańsk: Wykonanie projektu budowlanego linii oświetlenia drogowego w ul. Spacerowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Słonecznej w Zagnańsku, gm. Zagnańsk
Numer ogłoszenia: 45116 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001322, faks 041 3001373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego linii oświetlenia drogowego w ul. Spacerowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Słonecznej w Zagnańsku, gm. Zagnańsk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego linii oświetlenia drogowego w ul Spacerowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Słonecznej w Zagnańsku, gm. Zagnańsk a) linia oświetlenia drogowego i ulicznego musi być zaprojektowana zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Zagnańsk, gm. Zagnańsk b) w trakcie projektowania przyszły wykonawca musi uwzględnić koncepcję linii oświetlenia drogowego z projektem przebudowy drogi powiatowej nr 0296 T oraz budowy chodnika na ul. Spacerowej, Gm. Zagnańsk wraz z projektem zatok autobusowych i zatok do parkowania przy ul. Spacerowej w msc. Zagnańsk (projekt do wglądu w siedzibie zamawiającego) 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m. in.: 1) Wykonanie lub aktualizację map sytuacyjno-wysokościowych dla celów projektowych, w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji w skali 1: 500, 2) sporządzenie aktualnego wykazu właścicieli nieruchomości przez które przebiegać będzie projektowana trasa oświetlenia, 3) podpisanie umów o wyrażeniu zgody na przejście trasy oświetlenia z właścicielami gruntów przez, które faktycznie przechodzić będzie oświetlenie drogowe (załącznik nr.5 do SIWZ), w/w umowy podpisywane będą na podstawie pełnomocnictwa udzielonemu przez gminę przyszłemu wykonawcy, 4) opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1133, zm Dz.U. z 2008 r. 201,, poz.1239) w zakresie szczegółowości wymaganym do uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń wynikający z przepisów i ustaw. Opracowanie powinno być opracowane w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę dla inwestycji oraz ma stanowić materiał wyjściowy do realizacji inwestycji zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych ; 5) wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu ślepego - 2 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, 6) opracowanie kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. Nr 130, poz.1389 z późni. zm.) - 1 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej, 7) opracowanie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072, zm. Dz. U. 2005 r. Nr 75, poz. 664) (1 egz), oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. 3. Przed rozpoczęciem prac projektant wraz z Zamawiającym przeprowadzi wizję lokalną w terenie i uszczegółowi zakres prac projektowych. 4. Projekt ma być opracowany zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PGE ZOERK Rejonowy Zakład Energetyczny Sp. z o.o. w Kielcach (załącznik nr.6 do SIWZ), 5. Obowiązkiem projektanta będzie zaprojektowanie przebudowy kolidujących urządzeń technicznych, w granicach opracowania, jeżeli z warunków technicznych uzyskanych od zarządców sieci będzie wynikała taka konieczność, w ramach ceny ofertowej, niezależnie od zakresu przebudowywanych urządzeń technicznych. 6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym koncepcje przebiegu trasy wodociągu i przebudowy urządzeń technicznych w formie prezentacji (przed uzyskaniem uzgodnień branżowych a przede wszystkim ZUDP). Zamawiający uzgodni koncepcje w ciągu 7 dni roboczych. 7. Zakres rzeczowy zamówienia nie wyklucza wykonania innych niezbędnych opracowań wynikających z przepisów min. Prawa Budowlanego koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tego tytułu bez dodatkowego wynagrodzenia w ramach złożonej oferty. 8. Koszty wszelkich uzgodnień ponosi Wykonawca..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w następującej wysokości:700 zł (słownie: siedemset złotych 00/100 ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie nr 58851200022001000001430005 z adnotacją: /Wykonanie projektu budowlanego linii oświetlenia drogowego w ul. Spacerowej oraz oświetlenia ulicznego w ul. Słonecznej w Zagnańsku, Gm. Zagnańsk/ 5. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie unieważnione, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia; 6. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy w przypadku: a) wycofania przez wykonawcę oferty przed upływem terminu składania ofert, b) wykluczenia wykonawcy z postępowania, c) odrzucenia oferty wykonawcy. 7. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego wraz z odsetkami w przypadku: a) odmowy podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zmówienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków określonych w pkt 1 lit. b), c) i d) będzie dokonana łącznie w stosunku do wykonawców. 3. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: a) oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), b) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. a) i d); I. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; II. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III. potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; c) w celu potwierdzenia warunków, o których mowa w rozdziale V pkt 1 lit. b): I. referencje; II. wykaz wykonanych prac odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat polegającej na zaprojektowaniu wodociągu o długości nie mniejszej niż. 300 mb. (załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 składane są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zagnańsk ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 9 (sala konferencyjna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.