eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY ORZESZKOWEJ W LĘBORKU WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-06

Lębork: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY ORZESZKOWEJ W LĘBORKU WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI
Numer ogłoszenia: 451062 - 2013; data zamieszczenia: 06.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 388506 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W ULICY ORZESZKOWEJ W LĘBORKU WRAZ Z ODTWORZENIEM NAWIERZCHNI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Orzeszkowej ( na odcinku od ulicy Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Findera i Korczaka ) w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie objętym Załącznikiem nr 17 do SIWZ. 1.1 Parametry zaprojektowanej ulicy: a) długość kanalizacji deszczowej - 88 m; b) studzienki rewizyjne - 5 sztuk; c) wpusty uliczne - 6 sztuk (z czego dwa w dotychczasowej lokalizacji jako wymiana); d) nawierzchnia jezdni i chodników z dopuszczalnym parkowaniem - 759 m2 z kostki granitowej szarej 8/11 łupanej; e) nawierzchnia chodników - 620 m2 z kostki granitowej szarej 9/11 łupanej ( w górnej krawędzi, ciętej płomieniowanej ) oraz 161 m2 z kostki granitowej czerwonej 9/11 łupanej ( jako pasy ozdobne ); f) przejście dla pieszych - ok. 30 m2 w tym z kostki granitowej czerwonej 9/11 łupanej ( ok. 20 m2 ) oraz z kostki granitowej żółtej 9/11 łupanej ( ok. 10 m2 ); g) słupki blokujące 60 sztuk; h) bariera chodnikowa ozdobna - 8 mb. Budowany kolektor deszczowy będzie włączony do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej w ulicy Armii Krajowej. W ZWIĄZKU Z TYM, ŻE ULICA OBJĘTA INWESTYCJĄ ZNAJDUJE SIĘ W ŚCISŁYM CENTRUM MIASTA, ROBOTY MUSZĄ BYĆ PROWADZONE TAK, ABY ZMINIMALIZOWAĆ ICH UCIĄŻLIWOŚĆ DLA MIESZKAŃCÓW I UŻYTKOWNIKÓW TEGO TERENU. 2. Zakres zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi elementami dokumentacji projektowej pn. Budowa kanalizacji deszczowej w ulicy Orzeszkowej w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni: a) Projektem budowlanym - Załącznik nr 9 do SIWZ; b) Projektem wykonawczym - Załącznik nr 10 do SIWZ; c) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 11 do SIWZ; d) Przedmiarem robót - Załącznik nr12 do SIWZ; e) decyzją pozwolenia na budowę nr 443/13 - Załącznik nr 13 do SIWZ; f) decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ZND-I.5142.58.2235.2013.MK z dnia 28.08.2013 r. - Załącznik nr 14 do SIWZ; g) postanowieniem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak ARD.5161.29.2235.2013.AK z dnia 02.09.2013 r. - Załącznik nr 15 do SIWZ; h) zapisami niniejszej SIWZ. 2.2 Po demontażu wszystkich istniejących wpustów deszczowych znajdujących się w obszarze objętym inwestycją Wykonawca trwale zabezpieczy trójniki kolektora ogólnospławnego za pomocą korków betonowych. 2.3 Na ulicy należy kontynuować układanie następujących elementów: a) nawierzchnia jezdni oraz miejsc parkingowych - ma być układana z kostki granitowej szarej 8/11 łupanej - materiał Wykonawcy. b) nawierzchnia chodników - ma być układana z kostki granitowej ( szarej ) 9/11, ciętej płomieniowanej w górnej powierzchni, stanowiącej nawierzchnię chodników ( pozostałe powierzchnie kostki - łupane ) - materiał Wykonawcy. c) pasy ozdobne - mają być układane z kostki granitowej czerwonej 9/11, ciętej płomieniowanej w górnej powierzchni, stanowiącej nawierzchnię do ruchu pieszych ( pozostałe powierzchnie kostki - łupane ) - materiał Wykonawcy. d) krawężniki kamienne - wszystkie zdemontowane krawężniki kamienne podlegają odzyskaniu i ponownemu wbudowaniu ( wszędzie gdzie jest to przewidziane w projekcie ) jako krawężniki wysokie, niskie oraz obniżone ( najazdowe ). W przypadku gdy zdemontowane krawężniki nie będą nadawały się do ponownego wbudowania lub, gdy zabraknie istniejących krawężników kamiennych przeznaczonych do ponownego wbudowania należy zastosować materiał z odzysku będący w dyspozycji Zamawiającego - materiał Zamawiającego. e) obrzeża chodnikowe kamienne - materiał Wykonawcy. 2.4 Wykonawca ma uwzględnić podczas ustalania ceny ryczałtowej wbudowanie krawężników kamiennych udostępnionych przez Zamawiającego. 2.5 W przypadku gdy zajdzie konieczność zastosowania krawężników pochodzących z odzysku i będących w dyspozycji Zamawiającego, wówczas w gestii Wykonawcy będzie przewiezienie krawężników na miejsce inwestycji z magazynu odległego o około 3 km. 2.6 Wykonawca ma wykonać i uwzględnić w cenie ryczałtowej wymianę 2 istniejących słupków znaków drogowych i tablic znaków drogowych poprzez montaż stylizowanych słupków, stalowych w kolorze czarnym, wys. 2,5 m, z gałką zamykającą od góry, przeznaczonych do trzymania pojedynczego znaku ( bez zmiany rodzaju i lokalizacji znaków, projekt nie przewiduje zmiany organizacji ruchu ). Wykonawca ma zamontować znaki małe. Wzór słupków stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ. 2.7 Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie archeologicznych badań interwencyjnych w formie nadzoru archeologicznego nad pracami ziemnymi dla inwestycji polegającej na budowie kanalizacji deszczowej w ul. Orzeszkowej w Lęborku wraz z odtworzeniem nawierzchni, zlokalizowanej na terenie zabytkowego układu urbanistycznego Lęborka wpisanego do rejestru zabytków, położonej w strefie W ścisłej ochrony archeologiczno - konserwatorskiej, w tym uzyskanie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku, Delegatura w Słupsku oraz wykonanie sprawozdań z badań; szczegółowy zakres badań określi Wojewódzki Konserwator Zbytków w wydanym pozwoleniu (złożenie wniosku i uzyskanie pozwolenia na badania archeologiczne - w gestii Wykonawcy). 2.8 Promocja obiektu: a) przed rozpoczęciem robót budowlanych: wykonanie i umieszczenie przy budowie 1 tablicy informacyjnej o wymiarach min. 1,50m x 2m, informującej o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ ); tablica powinna być wykonana z trwałego materiału ( tworzywo sztuczne ); tablica powinna być zamocowana na wysokości min. 2 m licząc od poziomu terenu do dolnej krawędzi tablicy, na konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej ogniowo ( powyżej terenu ), zapewniającej stabilność i bezpieczeństwo, przeznaczonej do posadowienia w podłożu nieutwardzonym; profile stalowe konstrukcji nośnej mają być zamknięte, jednolite ( nie dopuszcza się przedłużanych elementów widocznych ); fundamenty konstrukcji mają być betonowe lub żelbetowe o objętości uniemożliwiającej przewrócenie tablicy; elementy mocujące tablicę do konstrukcji nośnej powinny być niewidoczne; obowiązkiem Wykonawcy będzie właściwe utrzymanie stanu tablicy do czasu umieszczenia tablicy pamiątkowej. b) po zakończeniu robót budowlanych, a przed odbiorem obiektu: wykonanie i umieszczenie 1 tablicy pamiątkowej (poprzez zastąpienie tablicy informacyjnej) o wymiarach 70 cm x 90 cm, informującej o zakresie zrealizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych ( zgodnie z wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE - Załącznik nr 8A do SIWZ ); tablica powinna być wykonana z trwałego materiału ( tworzywo sztuczne ); tablica powinna być zamocowana na wysokości min. 2 m licząc od poziomu terenu do dolnej krawędzi tablicy, na konstrukcji nośnej stalowej ocynkowanej ogniowo ( powyżej terenu ), zapewniającej stabilność i bezpieczeństwo, przeznaczonej do posadowienia w podłożu nieutwardzonym; profile stalowe konstrukcji nośnej mają być zamknięte, jednolite ( nie dopuszcza się przedłużanych elementów widocznych ); fundamenty konstrukcji mają być betonowe lub żelbetowe o objętości uniemożliwiającej przewrócenie tablicy; elementy mocujące tablicę do konstrukcji nośnej powinny być niewidoczne. 3. UWAGI: 3.1 Zdemontowane płytki chodnikowe, krawężniki, elementy infrastruktury drogowej i wszystkie inne elementy nawierzchni ( łącznie z tymi przykrytymi warstwą asfaltu), należy dostarczyć do magazynu zlokalizowanego w odległości około 2 km od miejsca inwestycji i przekazać Miejskiemu Zarządowi Gospodarki Miejskiej w Lęborku. W tym celu należy przyjąć następująca procedurę: a) po przekazaniu ulicy do realizacji teren zostanie komisyjnie obfotografowany i określona zostanie ilość materiału do odzysku, który winien trafić do magazynu. b) w przypadku nawierzchni kamiennych przykrytych asfaltem, czynności wyżej wymienione będą wykonane po zdjęciu asfaltu. Jeżeli Wykonawca nie umożliwi komisyjnego określenia ilości materiałów do demontażu, np. będzie rozbierał kamienną nawierzchnię wraz z asfaltem, wówczas zostanie przyjęte 100% nawierzchni kamiennej do odzysku i tym samym rozliczeń. c) dokumentem rozliczeniowym będzie protokół przyjęcia demontowanego materiału przez w/w magazyn. 3.2 Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie, b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów), d) tymczasowa organizacja ruchu (Zamawiający wymaga zapewnienia ciągłego dojazdu do posesji wzdłuż ulicy przed i po godzinach prowadzenia prac oraz w dni wolne od pracy), e) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, f) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, g) realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych, h) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, i) dostosowanie istniejących dojazdów, dojść do bram, wjazdów itp. do niwelety drogi będącej przedmiotem zamówienia, j) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, k) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów, l) zastosowanie wpustów ulicznych typu zawiasowego z zamknięciem, m) regulację istniejącego uzbrojenia np. studzienek telekomunikacyjnych, skrzynek nad zasuwami do nowych rzędnych. 3.3 Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 5. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 6. 6.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 1 do Projektu umowy, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 6.2 Wykonawca uszczegółowi tabelę elementów rozliczeniowych o dwie pozycje kosztowe dotyczące wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej oraz tablicy pamiątkowej. 6.3 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 6.4 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacjach technicznych lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca ) materiałów lub normy, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedsięwzięcie stanowi element Projektu pn. Gospodarka wodami opadowymi i roztopowymi - budowa i przebudowa systemu odbioru, odprowadzania i oczyszczania wód opadowych i roztopowych w Lęborku dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-DRÓG GDAŃSK Sp . z o.o., ul. Sandomierska 35, 80-051 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9256805,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 584726,10

  • Oferta z najniższą ceną: 584726,10 / Oferta z najwyższą ceną: 804597,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.