eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Wrocław: Usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś.
Numer ogłoszenia: 45100 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4229 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7663715, faks 71 7663701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, konserwacji elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych (w tym ppoż.), telewizji przemysłowej, urządzeń kontroli dostępu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonywał stałą konserwację oraz dokonywał na wezwanie zamawiającego napraw w przypadku powstania awarii w systemie alarmowym w miejscach ich zainstalowania, w m. Wrocław -Poznańska, Wrocław - Kowale , Milicz, Krapkowice , Jastrzębie , Polska Nowa Wieś..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiajacy okresla zamówienie uzupełniające w następującym zakresie: - 30% na usługi konserwacyjne, - 30% na naprawy awaryjne

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nizej wymienionych dokumentach i oswiadczeniach na zasadzie spełnienia /nie spełnienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oswiadczenia (zał nr 1 do wniosku)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oswiadczenia(zał nr 1 do wniosku)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, wykaz osób przewidzianych do realizacji poszczególnych części zamówienia, wraz z kserokopiami: - poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli POUFNE - licencji zabezpieczenia technicznego co najmniej I stopnia a do projektowania systemów licencję II stopnia - zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu podstawowym z ochrony informacji niejawnych Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego, Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, oświadczenie, że zamówienie będą wykonywać wyłącznie pracownicy posiadający autoryzacje do konserwacji systemów klasy SA-4 i SA-3 Koncesja wydana przez MSWiA uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Za każdego dodatkowego ponad wymagane minimum pracownika ujętego w wykazie osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającego kwalifikacje wymienione w warunkach, zamawiający przyzna dodatkowo 1 punkt

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego bud 24 pok 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2011 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiajacego w kancelarii jawnej bud 13 pok 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh z a naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Kowale,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. , Milicz, Krapkowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh z anaprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Krapkowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Jastrzębie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy konserwacyne - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa konserwacji i napraw awaryjnych systemów SSWiN, CCTV, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy oraz ppoż w m. Wrocław - Poznańska, Wrocław - Kowale, Milicz, Krapkowice, Jastrzębie, Polska Nowa Wieś..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. cena 1 rbh za naprawy awaryjne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.