eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu ,Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Poznań: Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu ,Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3
Numer ogłoszenia: 450986 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska-ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu ,Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych dla uczestników projektu Młodzieżowa Akademia Umiejętności 2 współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-065/12-00 Przedmiotem zamówienia jest 1 posiłek dziennie dla każdego uczestnika. Liczba uczestników projektu: nie więcej niż 45 osób podzielonych na 3 grupy (nie więcej niż 15 osób w grupie) w 3 miejscowościach województwa wielkopolskiego. Planowana liczba dni żywieniowych - 22..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 usługi polegające na wyżywieniu osób poza siedzibą Wykonawcy wykonywanych przez okres co najmniej 3 miesięcy każda, o warto-ści powyżej 4.000 zł brutto każda. Usługi powinny być potwierdzone dokumentami potwierdzającymi że zostały wykonane należycie np. referencjami a) Wykaz wykonanych usług tego samego rodzaju, a przypadku świadczeń okresowych usług lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykaza-nia warunku doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu termi-nu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. W wykazie należy zamieścić wyłącznie usługi realizowane permanentnie przez okres co najmniej 3 miesięcy Spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy spełania / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy spełania / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy spełania / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiany ustawowej stawki podatku VAT wystąpienia okoliczności lub zdarzeń, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, nie zawinionych przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ohp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2012 godzina 08:00, miejsce: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych w Poznaniu 1 grupa 15-osobowa miejsce realizacji zlecenia w Poznaniu - siedziba ŚHP Poznań - ul. 28 Czerwca 1956 r., nr 211 lub inne miejsce wskazane przez opiekuna grupy na terenie miasta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych w Krotoszynie 1 grupa 15-osobowa miejsce realizacji zlecenia w Krotoszynie - siedziba ŚHP w Krotoszynie- ul. Rynek 1, lub inne miejsce wskazane przez opiekuna grupy na terenie miasta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wyżywienia uczestników projektu w formie cateringu w trakcie zajęć dydaktycznych w Kościanie 1 grupa 15-osobowa miejsce realizacji zlecenia w Kościanie - siedziba ŚHP w Kościanie - ul. Dworcowa 2 lub inne miejsce wskazane przez opiekuna grupy na terenie miasta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.51.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.