eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i Wojska Polskiego 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-15

Elbląg: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i Wojska Polskiego 1
Numer ogłoszenia: 45088 - 2011; data zamieszczenia: 15.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu , ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2398850, faks 055 2398852.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i Wojska Polskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i Wojska Polskiego 1. 1. Pełny zakres usługi został określony w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 2 do SIWZ; 2. Usługi sprzątania określone w Specyfikacji Technicznej Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy; 3. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie sprzęt i środki czystości służące do realizacji usługi w tym worki do koszy na śmieci oraz do niszczarek (pojemność koszy 60 l i 35 l); 4. Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana, w systemie zmianowym w układzie: - 6.00 - 14.00 minimum 1 pracownik, - 14.00 - 22.00 minimum 2 pracowników, - 22.00 - 6.00 minimum 3 pracowników pod własnym nadzorem 1 pracownika, na każdym budynku (zgodnie z wykazem załączonym do oferty). Zamawiający dopuszcza, aby pracownik nadzoru jednocześnie wykonywał czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń; 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wykonując usługę, stosował środki chemiczne przeznaczone do profesjonalnego sprzątania, które spełniają wymogi Polskich Norm oraz Unii Europejskiej i dopuszczone są do stosowania w Polsce w budynkach użyteczności publicznej; 6. Wykonawca zapewni stały, codzienny nadzór nad pracą serwisu sprzątającego przez osobę funkcyjną firmy, kierującą pracownikami w czasie od rozpoczęcia do zakończenia pracy. Zamawiający dopuszcza, aby osoba ta jednocześnie wykonywała czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń; 7. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę; 8. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w obiekcie i posesji PWSZ w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137, ul. Wojska Polskiego 1 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). Celem wizji jest wykonanie własnych pomiarów powierzchni, itp., umożliwiających prawidłowe przygotowanie oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (art.67 ust.1 pkt.6) stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego polegających na świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków dydaktycznych i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 i Wojska Polskiego 1.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 10.500,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy pięćset złotych 00/100); 2) W przypadku składania ofert częściowych, oferty winny być zabezpieczone wadium w kwotach, jak niżej: a) w zakresie I części zamówienia - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznym i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium o wartości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100); b) w zakresie II części zamówienia - Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznym i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium o wartości 4.500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100); 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiących przedmiot zamówienia, co najmniej dwie usługi każda o wartości nie mniejszej niż przedmiot postępowania polegających na utrzymanie czystości w budynkach użyteczności publicznej przeznaczonych na potrzeby np. administracji publicznej, szkolnictwa wyższego, oświaty o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2 każdy oraz świadczone w systemie ciągłym przez okres, co najmniej 1 roku każda. Uwaga: Poprzez obiekty użyteczności publicznej, Zamawiający rozumie obiekty wymienione w § 3 pkt. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 z 2002r. z póź. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuję b) niezbędnymi do realizacji zamówienia urządzeniami i narzędziami warunkującymi utrzymanie czystości, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wykonując usługę, stosował urządzenia profesjonalne przeznaczone do sprzątania powierzchni biurowych i wielkometrażowych w tym froterki, odkurzacze piorące, wielofunkcyjne maszyny czyszczące i itp. w ilości pozwalającej wykonać niniejsze zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuję osobami zatrudnionymi lub podmiotami, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi (w systemie zmianowym w układzie: 6.00 - 14.00 minimum 1 pracownik, 14.00 - 22.00 minimum 2 pracowników, 22.00 - 6.00 minimum 3 oraz 1 pracownika nadzoru na każdym budynku), które posiadają wymagane kwalifikacje niezbędne do wykonywania usługi. Wykonawca zatrudni do sprzątania i nadzoru pracowników dających rękojmię zachowania tajemnicy, zdyscyplinowanych oraz w pełni sprawnych psychicznie z wykształceniem, co najmniej podstawowym. Każda z osób wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia posiada wynikający z jednego kontraktu, co najmniej 6 miesięczny staż pracy polegającej na sprzątaniu w obiektach użyteczności publicznej nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert Uwaga: Zamawiający dopuszcza, aby pracownik nadzoru jednocześnie wykonywał czynności związane ze sprzątaniem pomieszczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 PLN. Zamawiający wymaga, aby ww. polisa była ważna przynajmniej na dzień otwarcia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty wypełniony według załączonego wzorów Załącznik Nr 1 do SIWZ i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli. 2. Specyfikację Techniczną Usługi stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ, wypełnionych według załączonych wzorów i podpisanych przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której będzie dokonany wybór Wykonawcy. 2) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: a) konieczność przedłużenia terminu umownego, b) zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy, z powodu: działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności np.. zmiany wielkości powierzchni do sprzątania i dezynfekcji oraz zmiany zakresu oraz częstotliwości w zależności od aktualnych potrzeb oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji usługi, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof). c) ograniczenie zakresu usług wynikające z braku środków finansowych Zamawiającego, d) likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy e) zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych f) ustawowa zmiana stawki podatku VAT w sytuacji łącznego spełnienia dwóch przesłanek: - gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np., gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, - zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy 3) W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego lub zmniejszenia zakresu rzeczowego umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, zostanie przeprowadzona następująca procedura: a) Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie, co najmniej 5 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem b) Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy. 4) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznym i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni ok. 4500 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Grunwaldzkiej 137 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego w tym koszenie trawników o powierzchni ok. 2800 m2. 2) Szczegółowy zakres prac, jaki należy wykonywać oraz rodzaje i ilości powierzchni zawarte są w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 3) Usługa będzie realizowana codziennie od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach pracy: - 6.00 - 14.00 - minimum 1 pracownik - 14.00 - 22.00 - minimum 2 pracowników - 22.00 - 6.00 - minimum 3 pracowników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynku dydaktycznym i posesji Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Sprzątanie pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, sanitarnych i ogólnodostępnych o powierzchni ok. 4000 m2 w siedzibie Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu przy ul. Wojska Polskiego 1 oraz sprzątanie terenu zewnętrznego w tym koszenie trawników o powierzchni ok. 2600 m2. 2) Szczegółowy zakres prac, jaki należy wykonywać oraz rodzaje i ilości powierzchni zawarte są w Specyfikacji Technicznej Usługi będącej Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. 3) Usługa będzie realizowana codziennie od poniedziałku do niedzieli w następujących godzinach pracy: - 6.00 - 14.00 - minimum 1 pracownik - 14.00 - 22.00 - minimum 2 pracowników - 22.00 - 6.00 - minimum 3 pracowników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.90.00-2, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.31.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.