Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-14
Poznań: Zakup i dostawa serwerów dla Sądu Rejonowego w Gnieźnie ul. Franciszkańska 9/10, 62-200 Gniezno - Wydział Ksiąg Wieczystych
Numer ogłoszenia: 450816 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 61-745 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 85 66 004, faks 61 85 66 087.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa serwerów dla Sądu Rejonowego w Gnieźnie ul. Franciszkańska 9/10, 62-200 Gniezno - Wydział Ksiąg Wieczystych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć kompletną partię dostawy tzn. obejmującą całość przedmiotowego zamówienia zgodnie ze Szczegółowym wykazem zamawianego sprzętu- zał nr 7 do specyfikacji, do obiektu Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Franciszkańskiej 9/10, 62-200 Gniezno. Serwer -1 szt., Stacje robocze -14 szt. Drukarka laserowa- 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.900
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak opisu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Spełnia oznacza, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawy stacji roboczych lub serwerów o wartości brutto nie mniejszej niż 120.000 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak opisu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak opisu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak opisu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: Serwer certyfikat potwierdzający, że zainstalowane dwa procesory 6-rdzeniowe w architekturze x86 osiągają w oferowanym serwerze w testach wydajności SPECint_rate2006 min. 464 pkt oświadczenie producenta, że sprzęt jest objęty 3 letnim okresem gwarancyjnym z gwarantowanym czasem zakończonej naprawy do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia Oświadczenie producenta, że w przypadku awarii dysku twardego zostaje on u klienta (Zamawiającego) Oświadczenie producenta, że elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane karta produktowa oferowanego serwera umożliwiającą weryfikację parametrów oferowanego sprzętu Certyfikat producenta ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu produktów, oraz ISO 14001 oświadczenie producenta, że oferowany do przetargu sprzęt jest fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce Stacja robocza Wydruk ze strony http:www.cpubenchmark.net cpu_list.php potwierdzający, że zaoferowany procesor uzyskuje w teście Passmark CPU Mark wynik min.: 6300 punktów) Wydruk ze strony http.www.videocardbenchmark.net gpu_list.php potwierdzający, że zaoferowana karta graficzna zintegrowana z procesorem osiąga wynik min 290 w teście PassMark G3D Mark Certyfikat IS0 9001 dla producenta sprzętu Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit Oświadczenie producenta, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB wraz z raportem badawczym wystawionym przez akredytowaną jednostkę) Oświadczenie producenta zapewniające poprawną pracę jednostki centralnej zarówno w pionie jak i poziomie. Certyfikat EPEAT na poziomie GOLD Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu http:www.epeat.net- dopuszcza się wydruk ze strony internetowej Oświadczenie producenta o dostępność części zamiennych do oferowanego modelu komputera przez co najmniej 5 lat po zakończeniu produkcji Oświadczenie producenta potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu warunku dotyczącego pozostawienia uszkodzonego dysku twardego u Zamawiajacego Certyfikat IS0 9001:2000 dla firmy serwisującej na świadczenie usług serwisowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- w przypadku pojawienia się na rynku nowszego technologicznie sprzętu, oprogramowania lub braku dostępności sprzętu, oprogramowania Zamawiający może wyrazić zgodę na dostawę nowego sprzętu, oprogramowania pod warunkiem, że parametry minimalne są spełnione.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Piaskowej 4-5 w Poznaniu, pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Dyrektora Sądu, pokój nr 415 Al. Marcinkowskiego 32, Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Wykonanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na moście przez Obrę w Zbąszyniu, DW 302
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Dostawa serwerów dla MOPR w Poznaniu
- Dostawa drukarki 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-196/24
- Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na 4 salach rozpraw w sądach okręgu sieradzkiego wraz ze świadczeniem usługi serwisu oraz wsparcia technicznego
- Dostawa Sprzętu komputerowego
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.