eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › Przebudowa ulic Brzozowej i Rynkowej w Mrągowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-08

Mrągowo: Przebudowa ulic Brzozowej i Rynkowej w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 45075 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Brzozowej i Rynkowej w Mrągowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę ulicy Brzozowej i Rynkowej wykonać zgodnie z: 1. Projektem budowlanym Zagospodarowania Terenu: Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 2. Projektem budowlanym Drogowym: Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 3. Projektem budowlanym: Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej - Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 4. Projektem budowlanym: Przebudowa sieci gazowej n/c - Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 5. Projektem budowlanym: Przebudowa sieci energetycznych - Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 6. Projektem budowlanym: Przebudowa sieci telekomunikacyjnej - Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 7. Inwentaryzacją szczegółową zieleni i projektem gospodarki szatą roślinną - Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 8. Projektem organizacji ruchu: Przebudowa ulic i placów os. Parkowego, ul. Rynkowej i Brzozowej w Mrągowie autorstwa WPUI Sp. z o.o. - z wyłączeniem os. Parkowego. 9. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych autorstwa WPUI Sp. z o.o. 10. Dokumentacją geotechniczną do projektu przebudowy ulicy Rynkowej i Brzozowej autorstwa dr inż. Andrzeja Bartoszewicza 11. Projektem budowlanym i wykonawczym - Przebudowa układu komunikacyjnego od ul. Wojska Polskiego do ulicy Okulickiego w Mrągowie. Przebudowa ulicy Kolejowej - autorstwa Pracowni Projektowo-Konsultingowej Dróg i Mostów DROMOS sp. z o. o. 12. Projektem budowlano-wykonawczym Sieci wodociągowej i sieci kanalizacji deszczowej ulica Brzozowa w Mrągowie - autorstwa NOW-EKO Biuro Projektów Sp. z o.o. 13. Projektem budowlano-wykonawczym Sieci wodociągowej i sieci kanalizacji deszczowej ulica Rynkowa w Mrągowie - autorstwa NOW-EKO Biuro Projektów Sp. z o.o. 14. Projektem budowlano-wykonawczym Sieci kanalizacji deszczowej - ścieżka rowerowa i ciąg pieszy w Mrągowie - autorstwa NOW-EKO Biuro Projektów Sp. z o.o. 15. Projekt oświetlenia ulicznego Przebudowy ciągu komunikacyjnego od ul. Wojska Polskiego do ul. Okulickiego, ciąg komunikacyjny od os. Mazurskiego do ul. Okulickiego (branża elektryczna) - autorstwa Pracowni Projektowo-Konsultingowej Dróg i Mostów DROMOS sp. z o. o. 16. Specyfikacją techniczną Przebudowy układu komunikacyjnego od ulicy Wojska Polskiego do ulicy Okulickiego, Przebudowa ulicy Kolejowej, Brzozowej Rynkowej i budowa ciągu pieszo-rowerowego w Mrągowie - autorstwa Pracowni Projektowo-Konsultingowej Dróg i Mostów DROMOS sp. z o. o. 17. Projektem budowlanym: Przebudowy ciągów komunikacyjnych, budowy Zatok postojowych na os. Mazurskim w Mrągowie autorstwa p. Romana Szczepana - zakres wskazany na rysunkach; 18. Szczegółową Specyfikacją Techniczną Przebudowy ciągów komunikacyjnych, Parkingów na os. Mazurskim w Mrągowie autorstwa p. Romana Szczepana; 19. Projektem budowy kanalizacji teletechnicznej w ulicy Brzozowej i Rynkowej w Mrągowie autorstwa p. Zbigniewa Kuriaty; 20. Szczegółową specyfikacją techniczną budowy kanalizacji teletechnicznej w ulicy Brzozowej i Rynkowej w Mrągowie; 21. Przedmiarami Robót. 22. Decyzją pozwolenie na budowę: a. Nr 148/2007/Mrg z dnia 28.09.2007 r. oraz jej zmianą Nr 3/2010/Mrg z dnia 07.01.2010 r., b. 59/2009/Mrg z dnia 24.06.2009 r., c. 93/2009/Mrg z dnia 29.09.2009 r. Zakres rzeczowy zamówienia Szczegółowy zakres robót wg: 1. Projektów budowlanych, rysunków technicznych. 2. Przedmiarów robót. 3. Decyzji pozwolenia na budowę. Uwagi 1. Zakres robót musi dodatkowo uwzględniać wykonanie: a) Wymiany nawierzchni drogi i ciągu pieszo-rowerowego wraz z zatoką postojową przy wjeździe do ZWiK, od istniejącej nowej nawierzchni na ul. Sołtyskiej (górnej) do początku opracowania przewidzianego w dokumentacji (ul. Rynkowa przy ZWiK) - zakres wskazany na rysunku i w przedmiarze, b) Wymiana nawierzchni parkingu na dz. nr 4-39 naprzeciwko lokali usługowych przy ul. Brzozowej 5 - zakres wskazany na rysunku i w przedmiarze, c) Wymianę nawierzchni utwardzonej przy cmentarzu (ul. Brzozowa) - zakres wskazany na rysunku i w przedmiarze, d) Wymianę nawierzchni wjazdu (dz. nr 4-95) do budynku nr 2 przy ul. Brzozowej (w zakresie wskazanym na rysunku i w przedmiarze), e) Zakupu i montażu 2 szt. nowej wiaty przystankowej przy ul. Brzozowej typu MERKURY 2005 ST RAL 9006 - 906 NTS z elementami ze stali nierdzewnej polerowanej - zakres uwzględniony w przedmiarze robót, f) Wymianę nawierzchni wjazdu z ul. Brzozowej na os. Brzozowe przy budynku nr 11a (droga prostopadła do bloku nr 2) oraz nawierzchni chodników (w zakresie wskazanym na rysunku i w przedmiarze), g) Wymianę nawierzchni chodnika od ciągu pieszo-rowerowego biegnącego wzdłuż torów PKP do bloku nr 5 na os. Parkowym (w zakresie wskazanym na rysunku i w przedmiarze), h) Wymianę nawierzchni parkingu przy pawilonie handlowym przy ul. Brzozowej 18, 20, 22, 24 - zakres obejmuje frezowanie, nową nakładkę z betonu asfaltowego oraz wyznaczenie miejsc parkingowych poprzez malowanie białymi liniami (w zakresie wskazanym na rysunku i w przedmiarze), i) Wymianę nawierzchni drogi dojazdowej do Przedszkola Stokrotka wraz z wymianą nawierzchni ciągów pieszych na terenie przedszkola (w zakresie wskazanym na rysunku i w przedmiarze), j) Wymianę nawierzchni na ciągu pieszym przez Park Sikorskiego (w zakresie wskazanym na rysunku i w przedmiarze), k) Utwardzenia pozyskanym destruktem wskazanych przez Zamawiającego dróg w Mrągowie w odległości nie większej niż 4 km od terenu inwestycji (w zakresie zgodnym z przedmiarem), l) Wykonanie kanalizacji teletechnicznej zgodnie z dokumentacją, Szczegółową Specyfikacją Techniczną i przedmiarem. 2. Wykonawca zapewni ciągłość ruchu w obrębie zadania oraz zapewni dojazdy właścicielom i użytkownikom do ich posesji. 3. Zamawiający informuje, iż zgodnie z zawartym porozumieniem Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Mrągowie wykona część kolidującej sieci wodociągowej, wskazanej na załączniku graficznym, w trakcie realizowanej inwestycji (zakres ten został już wyłączony z przedmiaru robót). 4. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizowanej inwestycji Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o. o. w Mrągowie wykona we własnym zakresie do 30.06.2011r. wymianę sieci cieplej wzdłuż ścieżki rowerowej do komory znajdującej się przy budynku nr 19 na os. Mazurskim. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji inwestycji armatury wodociągowej (posiadającej właściwe deklaracje zgodności oraz certyfikaty) posiadającej następujące elementy ułatwiające eksploatację oraz gwarantujące niezawodność i trwałość urządzenia: - możliwość wymiany pakietu uszczelnienia pod ciśnieniem, - grubość powłoki zabezpieczenia antykorozyjnego farbą epoksydową nakładaną proszkowo - min. 250um, - przystosowanie do pracy na wyższym ciśnieniu - PN16, - korpus, pokrywa oraz klin wykonane z żeliwa sferoidalnego, - wrzeciono łożyskowe za pomocą nisko tarciowych podkładek tworzywowych, - zastosowanie uszczelki czyszczącej zabezpieczającej korek górny uszczelnienia trzpienia przed kontaktem z ziemią, - korek zabezpieczony przed wykręceniem, - klin zwulkanizowany wewnątrz i zewnątrz, prowadzony w min. trzech punktach, - możliwość wymiany elementów wewnętrznych hydrantu bez wykopywania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.31.62 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 120 000,00 zł zgodnie z SIWZ Nr OPZ.271.4.2011

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków (na zasadzie spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów, złożonych przez wykonawcę

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia 2. Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Spełnieniem tego warunku będzie wykonanie minimum dwóch odcinków z mieszanki mineralno - asfaltowej o powierzchni minimum 4 000 m2 każdy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków (na zasadzie spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów, złożonych przez wykonawcę

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia 2. Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Spełnieniem tego warunku będzie dysponowanie co najmniej: a) Układarka do mas bitumicznych szerokości rozkładania od 3 do 6 m - 1 szt. b) Walec stalowy - 2 szt. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków (na zasadzie spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów, złożonych przez wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami - spełnieniem tego warunku będzie: 1) Kierownik budowy w specjalności drogowej, minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji budowlanych w zakresie budowy dróg, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności. 2) Kierownik robót w specjalności sanitarnej, minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, urządzenia i instalacje sanitarne w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wewnetrznych isntalacji wodnych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, itp. lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, - co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim kierowaniu lub nadzorowaniu robót sanitarnych. 3) Kierownik robót elektroenergetycznych, minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami elektroenergetycznymi. 4) Kierownik robót teletechnicznych - minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzysząca w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami teletechnicznymi. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków (na zasadzie spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów, złożonych przez wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków (na zasadzie spełnia/nie spełnia), na podstawie dokumentów, złożonych przez wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana, o której mowa w zdaniu 1 jest możliwa w warunkach: 1) wynikające z nieprzewidzianych sytuacji takich jak kolizje, powodujące zmiany w projekcie poprzez zmianę (przedłużenie) terminu realizacji zamówienia o okres niezbędny na stosowne przeprojektowanie, 2) pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia poprzez stosowną (technicznie uzasadnioną) zmianę terminu wykonania umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia w oparciu o umowne zasady kosztorysowania, przyjęte z datą dokonywania zmiany umowy, 3) wynikających ze zmian w ustawodawstwie mających wpływ na wykonanie oraz wycenę przedmiotu umowy poprzez dostosowanie treści umowy do obligatoryjnych uregulowań zmienionych przepisów, 4) zaistnienia siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań, poprzez przedłużenie terminu wykonania zobowiązania o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych; b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa; c) skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywne, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę; d) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi; e) bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i jego podwykonawców; f) inne wydarzenia losowe. 5) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy, poprzez przedłużenie terminu wykonania umowy o czas o którym mowa wyżej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.