eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole Skrzyńskie › Usługa cateringowa-zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do Punktów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Brzezinach, Nawsiu i Gliniku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Wielopole Skrzyńskie: Usługa cateringowa-zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do Punktów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Brzezinach, Nawsiu i Gliniku
Numer ogłoszenia: 450636 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319906 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wielopole Skrzyńskie, Wielopole Skrzyńskie 200, 39-110 Wielopole Skrzyńskie, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2214819 w. 45, faks 0-17 2214830.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa-zbiorowe żywienie dzieci uczęszczających do Punktów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Brzezinach, Nawsiu i Gliniku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa polegająca na zbiorowym żywieniu dzieci uczęszczających do punktów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Brzezinach, Szkole Podstawowej w Nawsiu i Szkole Podstawowej w Gliniku w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2015r - w ramach realizacji projektu /Kreatywne przedszkola - szansa na dobry start/ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i dostarczenia zestawów żywieniowych dla grupy (maksymalnie) 66 dzieci w wieku 3 - 5 lat, które będą uczęszczać do punktów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Brzezinach -22 dzieci, przy Szkole Podstawowej Nawsiu - 22 dzieci, przy Szkole Podstawowej w Gliniku -22 dzieci w okresie od 01.09.2013r. do 30.06.2013r. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godzinach: Śniadanie: pomiędzy 8:30 a 9:00 Obiad i Podwieczorek pomiędzy 12:00 a 13:00. Maksymalna liczba zestawów (śniadanie + obiad + podwieczorek) wynosi 30294 przy założeniu, że w przedstawionym okresie wykonawca będzie dostarczał posiłki przez 459 dni roboczych. Ogólna wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu w trakcie jego realizacji w wyniku nieobecności uczestników w związku z chorobą lub innymi wypadkami losowymi. Skład zestawu śniadaniowego, skład zestawu obiadowego oraz podwieczorka określono w załączniku nr 6 do SIWZ (Przykładowe zestawienie posiłków).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. /Kreatywne przedszkola-szansa na dobry start/ realizowany w ramach: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAMAR Sp. z. o. o., ul. Staroniwska 115, 35-101 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302334,12

  • Oferta z najniższą ceną: 302334,12 / Oferta z najwyższą ceną: 302334,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.