eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu audiowizualnego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawyOPZ-381-01/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu audiowizualnego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ-381-01/09)
Numer ogłoszenia: 45053 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu , ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wsm.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę nowego sprzętu audiowizualnego dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu -( nr sprawy: OPZ-381-01/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż przez Wykonawcę wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń multimedialnych stanowiących po zamontowaniu zintegrowany system audiowizualny u Zamawiającego w budynku Sali audytoryjnej przy ulicy Katowickiej 68 w Opolu. Są to: Projektor multimedialny z obiektywem - 2 szt; Ekran projekcyjny elektrycznie rozwijany - 2 szt; Zestaw komputerowy stacjonarny - 2 szt; Zasilacz awaryjny do stacji roboczych - 2 szt; Monitor LCD - 2 szt; Wzmacniacz dystrybucyjny/rozdzielacz sygnału RGB - 4szt; Przełącznik sygnału RGB/Audio - 2szt; Mikrofon bezprzewodowy typu /handheld/ - 2 szt; Mikrofon bezprzewodowy typu /lavalier/ - 2 szt; Mikrofon przewodowy pojemnościowy z podstawką - 2szt; Mikrofon pojemnościowy zakończony czopem - 2szt; Mikser automatyczny do obsługi mikrofonów - 2szt; Eliminator sprzężeń akustycznych - 2szt; 4 - kanałowy wzmacniacz mocy sygnału audio - 2szt; Głośnik sufitowy - 32szt; 2-kanałowy wzmacniacz mocy sygnału audio - 2szt; Trójdrożny zestaw głośnikowy - 4szt; Przyłącze sygnałowe PAV-A - 1szt; Przyłącze sygnałowe PAV-B - 1szt; Przyłącze sygnałowe PPA1 / PPA2 - 1 zestaw; Przyłącze sygnałowe PPB1 / PPB2 - 1 zestaw; Rozdzielnica natynkowa RE-AV - 1 kpl; Katedra multimedialna z mównicą - 2 zestawy; Stojak meblowy na urządzenia systemu AV - 2szt; Listy zasilające przeciwprzepięciowe - 2szt. Opis szczegółowy paramterów technicznych zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ. 2).Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a).Monitory LCD nie będą posiadały żadnych uszkodzonych pikseli, co zostanie sprawdzone u zamawiającego przed instalacją i odnotowane w protokole odbioru Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres nie krótszy jak wymagany w załączniku nr 1 do SIWZ na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego jak określone w załączniku nr 12 do SIWZ; b). Dostarczone urządzenia, oraz oprogramowanie komputerowe, będą posiadały niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty oraz sterowniki zapewniające prawidłowe funkcjonowanie; c). Dostarczone urządzenia po zainstalowaniu u Zamawiającego powinny być w pełni przygotowany do pracy tworząc zintegrowany system audiowizualny (tzn.: - oprogramowania we wszystkich tego wymagających urządzeniach muszą być zainstalowane; - urządzenia winny być połączone w sposób odpowiedni do ich przeznaczenia a zarazem zbieżny z opisem przedmiotu zamówienia dając efekt końcowy technicznie sprawnego i optymalnie dostrojonego przekazu i odbioru sygnału wizji oraz fonii w Sali audytoryjnej przy wymaganych w SIWZ parametrach technicznych; - meble wykonane zgodnie z wytycznymi w SIWZ, na których wmontuje przeznaczone na to urządzenia zakupione w niniejszym postępowaniu). 3). Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego urządzeniom w załączniku nr 2 do SIWZ, jest, zgodnie z art.30 ust. 5 (ustawy Prawo Zamówień Publicznych), obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, który ubiega się o zamówienie, musi spełnić łącznie następujące warunki, dopuszczone i zawarte w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004r., tzn. wykonawca : 1).oświadczy, że spełnia warunek określony: a). w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b). w art.22 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; c). w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2). Dla wykazania, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dołączy dokument określony w punkcie 1 lit.d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. 3).Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w punkcie 1 pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu]. Z treści wymaganych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 4).Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt 1 niniejszego pola: - oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.2-3 ustawy PZP może być złożone łącznie przez wszystkich uczestników wspólnie ubiegających się o zamówienie; - oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt. 4 PZP musi być złożone oddzielnie przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielnie zamówienia; b).w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego w pkt. 2 niniejszego pola, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia musi oddzielnie złożyć dokumenty określone w pkt.1 lit d pola [Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu], wykazując nimi, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1).Wymagane dokumenty od wykonawcy: a).dla wymogu z pkt. 1 lit.a pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b).dla wymogu z pkt.1 lit.b pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ); c).dla wymogu z pkt.1 lit.c pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art.22 ust. l pkt.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ); d).dla wymogu z pkt.2 pola [Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków], aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsm.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu ul. Katowicka 68, 45-060 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, pokój 102, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, na podstawie §3 ust.1 pkt.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku (Dz. U z 2006 roku Nr 188, poz.1155), Zamawiający wymaga opisu oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci opisu zawartego przez Wykonawcę w kolumnie C formularza specyfikacji technicznej dostawy w/g załącznika nr 2 do SIWZ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.