eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Pełnienie funkcji KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach projektu WSPÓŁPRACA- DOSKONALENIE- SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Kolbuszowa: Pełnienie funkcji KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach projektu WSPÓŁPRACA- DOSKONALENIE- SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim
Numer ogłoszenia: 450530 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej , ul. 11 Listopada 10, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 744 57 25, faks 17 227 11 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poradnia.kolbuszowa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: poradnia.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA w ramach projektu WSPÓŁPRACA- DOSKONALENIE- SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA dla nauczycieli i dyrektorów szkół/przedszkoli w ramach projektu WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspomagania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim. Projekt współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju Szkół. 2. Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie kolbuszowskim poprzez stworzenie do 30.06.2015 r. planów wspomagania dla 22 szkół i przedszkoli spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia. 3. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji dwóch koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu. Koordynatorzy sieci pracuje na rzecz szkół/przedszkoli. Planowane jest utworzenie 4 sieci współpracy i samokształcenia, których założenia wypracowane zostały w ramach projektu systemowego ORE: 1 sieci dla dyrektorów przeszkoli i szkół oraz 3 sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół, które będą działać: sieć dyrektorów w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedną części - osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA może pełnić tę funkcję tylko w jednej części (funkcji nie można łączyć). Część I : pełnienie funkcji koordynatora jednej sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 oraz jednej sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015 Część II pełnienie funkcji koordynatora dwóch sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015 5. Liczebność grup: a) sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli: 22 osób, b sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli szkół i przedszkoli: 26 osób każda, 6. Szacunkowa ilość godzin dla każdego KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA wynosi min 70 godzin miesięcznie. 7. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy - zlecenia. 8. Świadczenie usługi odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego-w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kolbuszowej oraz w szkołach/przedszkolach, dla których Wykonawca pełnił będzie funkcję KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA. 9. Zakres zadań KOORDYNATORA SIECI WSPÓŁPRACY I SAMOKSZTAŁCENIA obejmuje: 1) zdiagnozowanie potrzeb uczestników sieci (na podstawie własnego, specjalnie do tego celu opracowanego kwestionariusza) 2) planowanie działań sieci (opracowanie rocznego planu pracy sieci) 3) organizacja pracy sieci (w realu i na cyfrowej platformie internetowej), 4) motywowanie członków sieci do pracy 5) nadzór nad realizacją przyjętych celów, 6) sporządzenie rocznego sprawozdania z pracy sieci, 7) promocja działań sieci 8) przygotowanie spotkań(4 spotkań w realu w roku szkolnym) 9) prowadzenie wybranych spotkań, 10) wybór i zapraszanie innych prowadzących spotkania (metodyków ekspertów z określonych dziedzin), 11) moderowanie forum dyskusyjnego na platformie cyfrowej, 12) zamieszczanie materiałów samokształceniowych na platformie internetowej, 13) prowadzenie dokumentacji formalnej, wymaganej przez zarządzających projektem (listy obecności, potwierdzenia realizacji szkoleń przez ekspertów, potwierdzenia przekazania materiałów, prowadzenie ewidencji własnego czasu pracy i inne), 14) ścisła współpraca z zespołem projektowym, w szczególności z koordynatorem projektu, 15) przygotowanie i przeprowadzenie, dwukrotnie w ciągu roku, ankiety badającej satysfakcję uczestników z udziału w sieci współpracy. 10 Zamawiający zastrzega, że jeden oferent może złożyć ofertę tylko na 1 część zamówienia 11 Warunki realizacji zamówienia: forma zatrudnienia - umowa zlecenie. 12 Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 13 Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe 14 Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować jedną osobą mającą następujące kwalifikacje i doświadczenie: - wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, - doświadczenie w pracy pedagogicznej, posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, posiada co najmniej 5 lata stażu pracy w oświacie, - doświadczenie w pracy zespołowej, w tym kierowanie zespołem nauczycielskim np. jako dyrektor szkoły, kierownik zespołu przedmiotowego, - doświadczenie w organizacji doskonalenia nauczycieli, m.in. organizacji szkoleń, spotkań zespołu nauczycieli, szkoleń rady, - ukończone szkolenie dla koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia organizowane przez ORE. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wykazu osób przez wykonawcę - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (powyższe kwalifikacje muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie w zapisach w załączniku nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zleceniodawca przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Zleceniobiorcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: a) Dopuszcza się zmianę jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zleceniodawcy, b) Zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zleceniodawca nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradnia.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa tel/fax +48 172271-156.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kolbuszowej ul. 11 listopada 10, 36-100 Kolbuszowa - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć I zamówienia pełnienie funkcji koordynatora jednej sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 oraz jednej sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji koordynatora jednej sieci współpracy i samokształcenia dla dyrektorów szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 oraz jednej sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia: pełnienie funkcji koordynatora dwóch sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji koordynatora dwóch sieci dla nauczycieli przedszkoli i szkół w roku szkolnym 2014/2015.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.