eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli medycznych, biurowych, regałów metalowych, stelaży na worki, wózka transportowego do przewozu chorego oraz wózków opatrunkowo-zabiegowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Warszawa: Dostawa mebli medycznych, biurowych, regałów metalowych, stelaży na worki, wózka transportowego do przewozu chorego oraz wózków opatrunkowo-zabiegowych
Numer ogłoszenia: 450408 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medyczny , ul.Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, faks 022 681-67-49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych, biurowych, regałów metalowych, stelaży na worki, wózka transportowego do przewozu chorego oraz wózków opatrunkowo-zabiegowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet - 1 Meble medyczne Pakiet - 2 Meble biurowe i inne wyposażenie Pakiet - 3 1. Regały metalowe Pakiet - 4 1. Stelaże na worki Pakiet - 5 1. Wózek do przewozu chorego Pakiet - 6 1. Wózek opatrunkowo-zabiegowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5, 39.13.00.00-2, 39.14.11.00-3, 33.19.23.30-4, 33.10.00.00-1, 34.91.11.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 1 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    A) Deklarację lub certyfikat zgodności na przedmiot oferty, wystawiony przez uprawniony podmiot, zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) dotyczy pakietu 1 poz. 7,14,15,19,28,54,63 oraz pakietu 5 i 6 B) Atest higieniczny dotyczący wyrobów gotowych dotyczy mebli na profilu aluminiowym, dotyczy poz. 1,2,3,4,5,6,8,10,11,12,13,20,21,22,23,24,25,26,27,29,30,32,33,34,35,38,39,44,45,46,47,48,49,50,51,52,57,58,59,60 pakietu 1 C) Materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (prospekty, broszury, dane techniczne itp. - w języku polskim lub angielskim) dotyczy wszystkich pakietów

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.4 siwz, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienie punktu VI.5 siwz stosuje się odpowiednio. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z dokumentów, o których mowa w punkcie VI.3 - VI.7 siwz musi być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie, natomiast dokumenty, o których mowa w punkcie VI.1 siwz mogą zostać złożone wspólnie. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach w przypadku obniżenia ceny przedmiotu umowy - obniżenie jego ceny w umowie Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej ukończenie prac w terminie, celem modyfikacji terminu o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 pokój nr 423 IV piętro budynek nr 32 Oddziału Techniczno-Eksploatacyjnego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojskowy Instytut Medyczny Kancelaria Ogólna ul. Szaserów 128 04-141 Warszawa 44 I piętro - budynek nr 31 Dyrekcji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku 2 Pokój aferez, meble płycinowe na profilu aluminiowym 3 poz. 1 zabudowa przyścienna 1 kpl 4 poz. 2 blat płycinowy 1 szt 5 poz. 3 szafka wisząca 3 szt 6 poz. 4 biurko 1 szt 7 poz. 5 pomocnik pod drukarkę 1 szt 8 poz. 6 szafka wisząca 1 szt 9 Pomieszczenie 26- magazyn płynów infuzyjnych 10 poz. 7 wózek ze stali kwasoodpornej 1 szt 11 Pomieszczenie nr 25 śluza umywalkowo - fartuchowa 12 poz. 8 szafa na ubrania na profilu alminiowym 1 szt 13 poz. 9 wieszak ze stali kwasoodpornej 1 szt 14 Sale chorych pomieszczenia nr: 22,18,15,11,8,2. meble płycinowe na profilu aluminiowym 15 poz. 10 szafka przyścienna 6 szt 16 poz. 11 szafa depozytowa 6 szt 17 poz. 12 szafa depozytowa 7 szt 18 Pomieszczenie nr 35 pomieszczenie sprzętu porządkowego 19 poz. 13 szafka na stelażu aluminiowym 1 szt 20 Pomieszczenie nr 1 komunikacja 21 poz. 14 wózek ze stali kwasoodpornej 2 szt 22 poz. 15 wózek ze stali kwasoodpornej 1 szt 23 poz. 16 panel ze stali kwasoodpornej 30 szt 24 poz. 17 kosz ze stali kwasoodpornej 19 szt 25 poz. 18 kosz ze stali kwasoodpornej 6 szt 26 poz. 19 taboret pneumatyczny 10 szt 27 Pomieszczenie nr 14 dyżurka pielęgniarek meble płycinowe na profilu aluminiowym 28 poz. 20 Lada pielęgniarska 1 szt 29 poz. 21 szafa na dokumenty 1 szt 30 Pomieszczenie nr 5 pokój przygotowania odczynników - meble płycinowe na profilu aluminiowym 31 poz. 22 szafa na leki dwudrzwiowa 1 szt 32 poz. 23 zabudowa stojąca 1 szt 33 poz. 24 szafka wisząca 4 szt 34 poz. 25 zabudowa stojąca 1 szt 35 poz. 26 szafka wisząca 3 szt 36 poz. 27 biurko 1 szt 37 poz. 28 krzesło medyczne 2 szt 38 poz. 29 szafka wisząca 1 szt 39 poz. 30 szafka pod drukarkę 1 szt 40 Pomieszczenie nr 34 dyżurka pielęgniarek 41 poz. 31 szafa na leki 1 szt 42 poz. 32 szafa na dokumenty na profilu aluminiowym 2 szt 43 poz. 33 szafa na profilu aluminiowym 1 szt 44 poz. 34 szafka pod umywalkę + bateria łokciowa na profilu aluminiowym 1 kpl 45 poz. 35 konsola na profilu aluminiowym 1 szt 46 poz. 36 wózek do przewożenia leków ze stali kwasoodpornej 1 szt 47 Pomieszczenie nr 6 magazyn bielizny czystej 48 poz. 37 zestaw szaf z drzwiami suwanymi 1 szt 49 poz. 38 szafa na profilu aluminiowym 1 szt 50 poz. 39 biurko na profilu aluminiowym 1 szt 51 poz. 40 stolik 1 szt 52 poz. 41 szafa ubraniowa 1 szt 53 poz. 42 szafka wisząca 1 szt 54 poz. 43 komoda 1 szt 55 Pomieszczenie nr 17 pokój zabiegowy meble płycinowe na profilu aluminiowym 56 poz. 44 biurko 1 szt 57 poz. 45 stanowisko do pobierania krwi 1 szt 58 poz. 46 szafka pod umywalkę, umywalka, zlew, 2 baterie 1 kpl 59 poz. 47 szafa dzielona w poziomie 2 szt 60 poz. 48 zabudowa stojąca, 5 szafek pod blatem 1 kpl 61 poz. 49 szafka wisząca 3 szt 62 Pomieszczenie nr 24 pokój badań meble płycinowe na profilu aluminiowym 63 poz. 50 biurko 1 szt 64 poz. 51 szafka wiszaca 1 szt 65 poz. 52 szafa na dokumenty 4 szt 66 poz. 53 taboret pneumatyczny 1 szt 67 poz. 54 kozetka lekarska 1 szt 68 poz. 55 parawan przejezdny 3 szt 69 Pmieszczenie nr 37 śluza 70 poz. 56 wieszak mocowany do ściany ze stali kwasoopornej 1 szt 71 poz. 57 regał na profilu aluminiowym 1 szt 72 Pomieszczenie nr 32 pokój łóżkowy 4-osobowy meble płycinowe na profilu aluminiwym 73 poz. 58 biurko 1 szt 74 poz. 59 zabudowa stojąca 1 kpl 75 poz 60 szafka wisząca 2 szt 76 Pomieszczenie nr 8 brudownik 77 poz. 61 półka na baseny i kaczki ze stali kwasoodpornej 1 szt 78 sale chorych: mpomieszczenie nr 22,18,15,11,8,2 79 poz. 62 podest do łóżka 5 szt 80 poz. 63 stojak do płynów infuzyjnych 20 szt 81 Pomieszczenie nr 39 łazienka przy izolatce 82 poz. 64 półka na baseny i kaczki 1 szt 83 Pomieszczenia nr 10,12,14,16,19,21,27,31,33,39,41,43,45 łazienka chorych 84 poz. 65 krzesło uchylne pod prysznic 20 szt 85 poz. 66 uchwyt dla niepełnosprawnych 20 szt 86 poz. 67 półka narożna do montażu w kabinie prysznicowej 9 szt 87 poz. 68 uchwyt dla niepełnosprawnych ze stali 20 szt 88 poz. 69 drążek z haczykami 22 szt 89 Pomieszczenie nr 22 pokój lekarzy 90 poz. 70 parawan 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku 2 Pokój pielęgniarki oddziałowej - meble płycinowe 3 poz. 1 stół 1 szt 4 poz. 2 krzesło 2 szt 5 poz. 3 komoda 1 szt 6 poz. 4 biurko 1 szt 7 poz. 5 fotel do biurka 1 szt 8 poz. 6 szafa ubraniowa 1 szt 9 poz. 7 szafa na segregatory 1 szt 10 poz. 8 półka ścienna 1 szt 11 poz. 9 półka na segregatory 1 szt 12 Pokój socjalny - meble płycinowe 13 poz. 10 kanapa 1 szt 14 poz. 11 fotel stojący wypoczynkowy 1 szt 15 poz. 12 stół 1 szt 16 poz. 13 krzesło 4 szt 17 poz. 14 ława 1 szt 18 poz. 15 zabudowa przyścienna 1 szt 19 poz. 16 szafka wisząca 2 szt 20 poz. 17 szafka wisząca 1 szt 21 Pomieszczenie 29, meble płycinowe 22 poz. 18 szafa depozytowa 1 szt 23 poz. 19 szafa depozytowa 2 szt 24 Korytarz 25 poz. 20 szafa wnękowa płycinowa 2 szt 26 Pomieszczenie nr 28 pokój lekarzy - meble płycinowe 27 poz. 21 biurko 3 szt 28 poz. 22 fotel do biurka 3 szt 29 poz. 23 szafa kartotekowa 5 szt 30 poz. 24 szafa ubraniowa 3 szt 31 poz. 25 szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak + bateria łokciowa 1 kpl 32 poz. 26 szafka wisząca 1 szt 33 poz. 27 szafka wisząca 1 szt 34 poz. 28 szafka ścienna na segregatory 3 szt 35 Pomieszczenie nr 29 pokój lekarzy - meble płycinowe 36 poz. 29 biurko 4 szt 37 poz. 30 fotel do biurka 4 szt 38 poz. 31 szafa kartotekowa 2 szt 39 poz. 32 szafa kartotekowa 1 szt 40 poz. 33 szafa kartotekowa 2 szt 41 poz. 34 szafa ubraniowa 2 szt 42 poz. 35 szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak + bateria 1 kpl. 43 poz. 36 szafka wisząca 1 szt 44 poz. 37 szafka wisząca 1 szt 45 poz. 38 szafka wisząca 4 szt 46 Pomieszczenie nr 35 pokój socjalny meble płycinowe 47 poz. 39 szafa depozytowa 2 szt 48 poz. 40 kanapa 1 szt 49 poz. 41 stół 1 szt 50 poz. 42 krzesło do stołu 5 szt 51 poz. 43 aneks kuchenny 1 szt 52 poz. 44 szafrka wisząca 1 szt 53 poz. 45 szafka wisząca 1 szt 54 Pomieszczenie nr 3 pokój psychologa - meble płycinowe 55 poz. 46 biurko L 1 szt 56 poz. 47 fotel do biurka 2 szt 57 poz. 48 fotel do ławy 2 szt 58 poz. 49 ława 1 szt 59 poz. 50 szafa ubraniowa 1 szt 60 poz. 51 szafa kartotekowa 1 szt 61 Pomieszczenie nr 2 sekretariat meble płycinowe 62 poz. 52 biurko 2 szt 63 poz. 53 fotel do biurka 2 szt 64 poz. 54 krzesło pacjenta 1 szt 65 poz. 55 fotel do ławy 2 szt 66 poz. 56 stolik 1 szt 67 poz. 57 szafa na dokumenty 3 szt 68 poz. 58 szafka pod drukarkę 2 szt 69 poz. 59 aneks kuchenny 1 szt 70 poz. 60 szafka wisząca 1 szt 71 poz. 61 szafka wisząca 1 szt 72 Pomieszczenie nr 7 pokój salowych meble płycinowe 73 poz. 62 sofa 1 szt 74 poz. 63 stół 1 szt 75 poz. 64 krzesło 4 szt 76 poz. 65 komoda depozytowa 1 szt 77 poz. 66 szafka pod zlewozmywak, zlewozmywak + bateria sztorcowa 1 kpl 78 poz. 67 szafka wisząca 1 szt 79 Pomieszczenie nr 22 pokój lekarzy meble płycinowe 80 poz. 68 fotel do biurka 5 szt 81 poz. 69 biurko z maskownicą 5 szt 82 poz. 70 szafka wisząca 2 szt 83 poz. 71 szafka wisząca 2 szt 84 poz. 72 szafa na dokumenty 3 szt 85 poz. 73 zestaw szaf dla trzech osób 1 szt 86 poz. 74 szafa 1 szt 87 poz. 75 szafka pod drukarkę 1 szt 88 poz. 76 szafka 1 szt 89 poz. 77 ława 1 szt 90 poz. 78 krzesło pacjenta 10 szt 91 poz. 79 szafka pod zlewozmywak, zlew i bateria 1 kpl 92 poz. 80 szafka wisząca 1 szt 93 poz. 81 szafa 1 szt 95 poz. 82 szafka wisząca 2 szt 96 Pomieszczenie nr 1 pokój kierownika kliniki - meble płycinowe 97 poz. 83 biurko L 1 szt 98 poz. 84 szafka narożna 1 szt 99 poz. 85 półka 1 szt 100 Korytarz 101 poz. 86 szafa wnękowa 1 szt 102 poz. 87 szafa wnękowa 1 szt 103 poz. 88 szafa wnękowa 1 szt 104 Pokój aferez, meble płycinowe na profilu aluminiowym 105 poz. 89 fotel do biurka 1 szt 106 Pomieszczenie nr 14 dyżurka pielęgniarek meble płycinowe na profilu aluminiowym 107 poz. 90 fotel do biurka 2 szt 108 poz. 91 krzesło pacjenta 2 szt 109 Pomieszczenie nr 5 pokój przygotowania odczynników - meble płycinowe na profilu aluminiowym 110 poz. 92 fotel do biurka 1 szt 111 Pomieszczenie nr 34 dyżurka pielęgniarek 112 poz. 93 fotel do biurka 2 szt 113 Pomieszczenie nr 6 magazyn bielizny czystej 114 poz. 94 fotel do biurka 1 szt 115 poz. 95 fotel wypoczynkowy 2 szt 116 Pomieszczenie nr 17 pokój zabiegowy meble płycinowe na profilu aluminiowym 117 poz. 96 fotel do biurka 1 szt 118 poz. 97 krzesło pacjenta 2 szt 119 Pomieszczenie nr 24 pokój badań meble płycinowe na profilu aluminiowym 120 poz. 98 fotel do biurka 1 szt 121 poz. 99 krzesło pacjenta 2 szt 122 Pomieszczenie nr 32 pokój łóżkowy 4-osobowy meble płycinowe na profilu aluminiwym 123 poz. 100 fotel do biurka 1 szt 124 sale chorych: mpomieszczenie nr 22,18,15,11,8,2 125 poz. 101 krzesło plastikowe 36 szt 126 poz. 102 krzesła na belce (a 5szt) 2 zest 127 Pomieszczenie nr 25 śluza umywalkowo - fartuchowa 128 poz. 103 ławka 1 szt 129 Pomieszczenie nr 6 magazyn bielizny czystej 130 poz. 104 drabina aluminiowa 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku 2 Pomieszczenie 26- magazyn płynów infuzyjnych 3 poz. 1 regał z blachy ocynkowanej 2 szt 4 poz. 2 regał z blachy ocynkowanej 1 szt 5 poz. 3 regał z blachy ocynkowanej 1 szt 6 poz. 4 regał z blachy ocynkowanej 1 szt 7 Pomieszczenie 33 i 34 magazyn sprzętu medycznego 8 poz. 5 regał z blachy ocynkowanej 6 szt 9 poz. 6 regały z blachy ocynkowanej 4 szt 10 Pomieszczenie nr 25 śluza umywalkowo - fartuchowa 11 poz. 7 regał z blachy ocynkowanej 1 szt 12 Pomieszczenie nr 35 pomieszczenie sprzętu porządkowego 13 poz. 8 regał z blachy ocynkowanej 1 szt 14 poz. 9 regał z blachy ocynkowanej 1 szt 15 Pomieszczenie nr 21 brudownik 16 poz. 10 regał z blachy ocynkowanej 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku 2 Stelaże na worki 60 l. 20 szt 3 Stelaże na worki 120 l 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku 2 Wózek do transportu chorego 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Klinika Hematologii i Ośrodek Przeszczepu Szpiku 2 Wózek opatrunkowo - zabiegowy 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.