To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-04
Opole: Profesjonalny sprzedawca-przedstawiciel handlowy ze znajomością technik sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej, programów fakturujących i książeczką sanepidowskądla 6 uczestników ( 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) projektu
Numer ogłoszenia: 45027 - 2014; data zamieszczenia: 04.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26395 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. majora Hubala 21, 45-266 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4422929, faks 077 4422928.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profesjonalny sprzedawca-przedstawiciel handlowy ze znajomością technik sprzedaży, obsługi kasy fiskalnej, programów fakturujących i książeczką sanepidowskądla 6 uczestników ( 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) projektu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia zamkniętego pn.( 6 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu ) projektu pn. PRACA ŁĄCZY POKOLENIA realizowanego przez Miasto Opole/Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników kursu wiedzy i umiejętności wymaganych w pracy na stanowisku księgowego. 3Program szkolenia obejmuje 220 godzin szkolenia w tym: nie więcej niż 66 godzin teorii i nie mniej niż 154 godziny praktyki. Godzina kursu w części teoretycznej i praktycznej liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, z tym, że przerwy mogą być ustalane elastycznie. Godziny zajęć praktycznych u pracodawców powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodne z wymaganiami stanowiska pracy. 4.Program szkolenia powinien obejmować następujące tematy: Charakterystyka zawodu sprzedawcy. Cechy i predyspozycje do sprzedaży. Sprawna komunikacja i budowanie dobrych relacji z klientem. Kreowanie potrzeb klienta. Sposoby prezentacji. Obsługa klienta jako klucz do sukcesu. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Psychologia sprzedaży - znaczenie motywacji i własnych przekonań w procesie sprzedaży. Higiena w zakładzie. Techniki sprzedaży. Reklama i promocja w sprzedaży. Obsługa kas fiskalnych - zasady działania; zasady działania urządzeń fiskalnych w celu rozliczania placówki handlowej ( co najmniej 10 godzin osobę )Współpraca kasy fiskalnej z komputerem ( co najmniej 5 godzin osobę ) System wspomagania sprzedaży SUBIEKT GT ( co najmniej 30 godzin osobę ) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom kursu odbycia praktyki u pracodawcy (w firmie handlowej, zatrudniającej przedstawicieli handlowych ) w wymiarze 30 godzin zegarowych - jeden tydzień, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 - 15.00; praktyka powinna odbywać się na terenie miasta Opola, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia praktyki u co najmniej 6 pracodawców zatrudniających co najmniej pięciu pracowników, Przydziału do odbycia praktyki u poszczególnych pracodawców dokona Wykonawca, Wykonawca zobowiązany jest do podania listy pracodawców u których odbywać się będzie praktyka. 5.Zagadnienia organizacyjne: 1)Szkolenie ( zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka ) realizowane będzie na terenie miasta Opola w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd autobusami MZK. 2)Zajęcia (zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyka) realizowane będą od poniedziałku do piątku, od godziny 9.00 -15.00 w wymiarze 30 godzin tygodniowo. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający, po uzgodnieniu z Wykonawcą, przewiduje możliwość zmiany tylko i wyłącznie godzin szkolenia, a nie dni. Nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy godzinami zajęć teoretycznych celem skrócenia zajęć w danym dniu. 3) Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia harmonogramu szkolenia, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, nie później jednak niż na 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia. Harmonogram nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie i zakończenie szkolenia oraz egzamin wewnętrzny. 4)Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom szkolenia sali wykładowych z wyposażeniem multimedialnym oraz sali wyposażonej w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych tj. osobnego stanowiska komputerowego dla każdego uczestnika szkolenia. 5)Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia. Materiały te powinny zostać oznakowane zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Wykonawca wyposaża uczestników kursu w niezbędne materiały biurowe i piśmienne. Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika podpisaniem stosownego oświadczenia. 6)Wykonawca zobowiązuje się zapewnić co najmniej 4 prowadzących szkolenie, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnienie jego wysokiej jakości. 7)Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do serwisu kawowego tj. kawy, herbaty, wody mineralnej, 1 drożdżówki lub 1 zapakowanej kanapki dziennie. 8)Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków osób, które nie pobierają stypendium szkoleniowego (od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia). Listę tych osób Zamawiający przekaże Wykonawcy najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie szkolenia. Do kosztów szkolenia wynikających z zawartej umowy Wykonawca ma prawo doliczyć koszty ubezpieczenia w wysokości zgodnej z załączonymi dokumentami ( polisą ). 9)Wykonawca zapewnia obsługę administracyjno organizacyjną szkolenia (tj. m.in. prowadzenie dokumentacji zgodnie z zapisami umowy, przygotowanie list obecności, przygotowanie danych do zaświadczeń, wprowadzenie szkolenia na stronę www.inwestycjawkadry.pl). 10)Wykonawca zobowiązuje się do podania w formularzu oferty osoby do kontaktu, odpowiedzialną za szkolenie (kierownika kursu), telefonu stacjonarnego i komórkowego do tej osoby, adresu email. 11)Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony jest w koszt szkolenia). 12)Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich następujących informacji: okresu trwania szkolenia, tematów i wymiaru godzin zajęć edukacyjnych. 13)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi, zgodnie z ogólnymi przepisami BHP (Dz.U. nr 169 z 2003r.) i p.poż. 14)Wykonawca przed rozpoczęciem szkolenia, zobowiązany jest oznakować pomieszczenia, materiały szkoleniowe i środki techniczne zgodnie z treścią wytycznych dotyczących oznaczania projektów POKL. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania przed rozpoczęciem szkolenia wszelkich materiałów promocyjno-informacyjnych w postaci plików oraz plakatów spełniających wymogi Unii Europejskiej w zakresie promocji i informacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Usługa realizowana w ramach projektu pn. PRACA ŁĄCZY POKOLENIA realizowanego przez Miasto Opole Powiatowy Urząd Pracy w Opolu w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej Działania 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Podziałania 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO OŚWIATOWO-NAUKOWE "INTER-WIEDZA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO OŚWIATOWO-NAUKOWE "INTER-WIEDZA" SP. Z O.O.
- Towarzystwo Oświatowo Naukowe INTER-WIEDZA Sp. z o.o., ul. Damrota 10, 45-952 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2580,00
Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów placówek oświatowych w Trzebnicy, Żmigrodzie i Obornikach Śląskich
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych wraz z badaniami lekarskimi, materiałami szkoleniowymi, ubezpieczeniem NNW oraz egzaminami dla młodzieży w wieku 17-25 lat.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
- Szkolenie grupowe dla osób bezrobotnych pn.: "Operator koparko - ładowarki (wszystkie typy) kl. III z modułem przydomowych oczyszczalni ścieków"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1c)
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.