eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenieZadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Zielona Góra: Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Numer ogłoszenia: 450204 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oraz bieżąca naprawa sygnalizacji świetlnych przy drogach wojewódzkich na terenie: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOTYCZY ZADANIA NR 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH CZĘŚĆ B - BIEŻĄCĄ NAPRAWAĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji i bieżącej naprawie: -droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska -droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska-Szkolna-Kopernika -droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza-Kolejowa-Kochanowskiego -droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Armii Krajowej-Piłsudskiego-Wojska Polskiego -droga woj. nr 289 m. Lubsko, ul. Krakowskie Przedmieście-Emilii Plater-Kanałowa -droga woj. nr 315 m. Lubięcin 2. Lokalizacja znaków aktywnych typu U-5 i C-9 z zasilaniem baterii ogniw słonecznych, podlegających konserwacji i bieżącej naprawie: -droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka -droga wojewódzka nr 287 w m. Drożków Usługi dotyczące napraw sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a/ w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego*, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b/ w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji - od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów Usługa dotycząca konserwacji będzie realizowana w trybie ciągłego nadzoru. DOTYCZY ZADANIA NR 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zamówienie obejmuje: CZĘŚĆ A. KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH CZĘŚĆ B. BIEŻĄCĄ NAPRAWĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1.Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji oraz ewentualnej naprawie: -droga wojewódzka nr 280 m. Przylep, ul. 22-lipca, -droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. S. Wyspiańskiego, -droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. Kujawska, -droga wojewódzka nr 138 m. Gubin -skrzyżowanie ulic F. Chopina, S. Wyspiańskiego, Nowa, -droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko, ul. Powstańców Wlkp., -droga wojewódzka nr 279 m. Racula, ul. Głogowska, -droga wojewódzka nr 281 m. Łężyca, ul. Odrzańska -droga wojewódzka nr 303 m. Smardzewo - aktywny znak D-6, -droga wojewódzka nr 282 m. Droszków - aktywny znak D-6. 2.Lokalizacja znaków aktywnych podlegających bieżącej naprawie: -droga wojewódzka nr 280 m. Przylep, ul. 22-lipca. Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a/ w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu / telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b/ w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra c/zlecenie o którym mowa w pkt a/ i b/ będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółowa lokalizację oraz termin wykonania. Usługa dotycząca konserwacji będzie realizowana w trybie ciągłego nadzoru. DOTYCZY ZADANIA NR 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zamówienie obejmuje: CZĘŚĆ A. KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH CZĘŚĆ B. BIEŻĄCĄ NAPRAWĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH Lokalizacja sygnalizacji świetlnych podlegających konserwacji oraz ewentualnej naprawie: - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 4+366 m. Dąbroszyn - ul.Gorzowska - sygnalizacja acykliczna, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 32+578 m. Bogdaniec - ul. Gorzowska - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 6+291,5 m. Janczewo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 10+410 m. Gralewo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 50+719 m. Zwierzyn - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 56+802 m. Stare Kurowo - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 134+494,5 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 135+476 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 136+452 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 160 skrzyżowania ulic: Poznańskiej i Pułaskiego oraz Kościuszki i Piłsudskiego w m. Drezdenko- sygnalizacja akomodacyjna, -Droga woj. 136 w km 13+527- obsługa znaku aktywnego B-33, m. Glisno /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/, -droga wojewódzka nr 136 km 9+756 m. Lubniewice skrzyżowanie ul. Jana Pawła II z ul. Sulęcińską i Świerczewskiego /sygnalizacja z wkładami LUMI - LED/- sygnalizacja acykliczna, -droga wojewódzka nr 137 km 3+712 m. Kunowice ul. Słubicka - znak aktywny D-6, -Droga woj.137 w km 14+452 m. Kowalów - przyciskowa na przejściu dla pieszych, -droga wojewódzka nr 137 km 43+212 m. Sulęcin ul. E. Plater,Paderewskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, - droga wojewódzka nr 137 m. Sulęcin ul. E. Plater skrzyżowanie z ul. Skłodowskiej /sygnalizacja z wkładami LUMI - LED/ - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, -droga wojewódzka nr 137 km 43+765 m. Sulęcin ul. Poznańska /na jednym maszcie dla pojazdów sygnalizator trzykomorowy 300mm z wkładami typu LUMI - LED/ - sygnalizacja acykliczna, -droga wojewódzka nr 137 km 47+813 m. Wędrzyn - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, -droga wojewódzka nr 137 km 54+018 m. Trzemeszno ul. Poznańska - znak aktywny D-6, - droga wojewódzka nr 137 km 75+812 m. Międzyrzecz ul. Zachodnia, Krasińskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, -droga wojewódzka nr 137 km 76+885 Międzyrzecz ul. Młyńska - sygnalizacja stało czasowa, -skrzyżowanie ulic Świerczewskiego i Konstytucji 3-go Maja /Międzyrzecz/ - sygnalizacja stało czasowa, -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Ściegiennego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa, -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Chrobrego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa, -droga wojewódzka 138 km 23+200 (Małuszów). - znak aktywny C-9. Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb Zamawiającego: a/ w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenie terenu będzie wynosił 4 godz. od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, b/ w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określony czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, *zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania Rejonu Dróg Wojewódzkich; c/ zlecenie, o którym mowa w pkt a/ i b/ będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie 1 usługi w zakresie konserwacji lub naprawy sygnalizacji świetlnej o wartości: Zadanie nr 1 - nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto Zadanie nr 2 - nie mniejszej niż 28.000,00 zł brutto Zadanie nr 3 - nie mniejszej niż 48.000,00 zł brutto Nie dopuszcza się sumowania wartości usług celem uzyskania minimalnej wartości kwotowej. W przypadku ofert składanych wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden z podmiotów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: Zadanie nr 1: 25.000,00 zł Zadanie nr 2: 28.000,00 zł Zadanie nr 3: 48.000,00 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Zobowiązanie o udostępnieniu wiedzy i doświadczenia powinno zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawcy. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy. (zał. nr 1a). 3. Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. nr 4); 6. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

DOTYCZY ZADANIA NR 1: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: -wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferze (długotrwałe opady deszczu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; b) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: -zmiana obowiązującej stawki VAT, -zmiana podwykonawców, -zmiana zakresu usług realizowanych przez podwykonawców, -zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy. DOTYCZY ZADANIA NR 2: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: -wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferze (długotrwałe opady deszczu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; b) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: -zmiana obowiązującej stawki VAT, -zmiana podwykonawców, -zmiana zakresu usług realizowanych przez podwykonawców, -zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy. DOTYCZY ZADANIA NR 3: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: -wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie usług bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferze (długotrwałe opady deszczu, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; b) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: -zmiana obowiązującej stawki VAT, -zmiana podwykonawców, -zmiana zakresu usług realizowanych przez podwykonawców, -zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - zaplata w kasie 30 zł lub po jej uprzedniej wpłacie na konto zamawiającego nr 76 8363 0004 0006 6556 2000 0002..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CZEŚĆ A - KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH CZĘŚĆ B - BIEŻĄCĄ NAPRAWAĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH I ZNAKÓW AKTYWNYCH 1. Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji i bieżącej naprawie: -droga woj. nr 292 m. Nowa Sól, ul. Głogowska -droga woj. nr 292 m. Bytom Odrzański, ul. Kożuchowska-Szkolna-Kopernika -droga woj. nr 296 m. Żagań, ul. Przyjaciół Żołnierza-Kolejowa-Kochanowskiego -droga woj. nr 296 m. Żagań ul. Armii Krajowej-Piłsudskiego-Wojska Polskiego -droga woj. nr 289 m. Lubsko, ul. Krakowskie Przedmieście-Emilii Plater-Kanałowa -droga woj. nr 315 m. Lubięcin 2. Lokalizacja znaków aktywnych typu U-5 i C-9 z zasilaniem baterii ogniw słonecznych, podlegających konserwacji i bieżącej naprawie: -droga wojewódzka nr 315 w m. Lipka -droga wojewódzka nr 287 w m. Drożków Usługi dotyczące napraw sygnalizacji świetlnej i znaków aktywnych będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji czy zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego*, w tym czasie należy między innymi wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji - od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów Usługa dotycząca konserwacji będzie realizowana w trybie ciągłego nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CZĘŚĆ A. KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH CZĘŚĆ B. BIEŻĄCĄ NAPRAWĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH 1.Lokalizacja sygnalizacji świetlnej podlegającej konserwacji oraz ewentualnej naprawie: - droga wojewódzka nr 280 m. Przylep, ul. 22-lipca, -droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. S. Wyspiańskiego, -droga wojewódzka nr 138 m. Gubin, ul. Kujawska, -droga wojewódzka nr 138 m. Gubin -skrzyżowanie ulic F. Chopina, S. Wyspiańskiego, Nowa, -droga wojewódzka nr 304 m. Nowe Kramsko, ul. Powstańców Wlkp., -droga wojewódzka nr 279 m. Racula, ul. Głogowska, -droga wojewódzka nr 281 m. Łężyca, ul. Odrzańska -droga wojewódzka nr 303 m. Smardzewo - aktywny znak D-6, -droga wojewódzka nr 282 m. Droszków - aktywny znak D-6. 2.Lokalizacja znaków aktywnych podlegających bieżącej naprawie: -droga wojewódzka nr 280 m. Przylep, ul. 22-lipca. Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił 4 godziny od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu / telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra c) zlecenie o którym mowa w pkt a) i b) będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółowa lokalizację oraz termin wykonania. Usługa dotycząca konserwacji będzie realizowana w trybie ciągłego nadzoru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kłodawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: CZĘŚĆ A. KONSERWACJĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH CZĘŚĆ B. BIEŻĄCĄ NAPRAWĘ SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH Lokalizacja sygnalizacji świetlnych podlegających konserwacji oraz ewentualnej naprawie: - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 4+366 m. Dąbroszyn - ul. Gorzowska - sygnalizacja acykliczna, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 132 w km 32+578 m. Bogdaniec - ul. Gorzowska - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 6+291,5 m. Janczewo - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 158 w km 10+410 m. Gralewo - sygnalizacja stało czasowa, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 50+719 m. Zwierzyn - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 156 w km 56+802 m. Stare Kurowo - sygnalizacja stało czasowa, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 134+494,5 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 135+476 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, - w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 151 w km 136+452 m. Kłodawa - sygnalizacja acykliczna, -w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 160 skrzyżowania ulic: Poznańskiej i Pułaskiego oraz Kościuszki i Piłsudskiego w m. Drezdenko- sygnalizacja akomodacyjna, -Droga woj. 136 w kn 13+527- obsługa znaku aktywnego B-33, m. Glisno /Radar z wyświetlaczem prędkości typ: RDW-101/, -droga wojewódzka nr 136 km 9+756 m. Lubniewice skrzyżowanie ul. Jana Pawła II z ul. Sulęcińską i Świerczewskiego (sygnalizacja z wkładami LUMI - LED) - sygnalizacja acykliczna, -droga wojewódzka nr 137 km 3+712 m. Kunowice ul. Słubicka - znak aktywny D-6, -Droga woj.137 w km 14+452 m. Kowalów - przyciskowa na przejściu dla pieszych, -droga wojewódzka nr 137 km 43+212 m. Sulęcin ul. E. Plater,Paderewskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, - droga wojewódzka nr 137 m. Sulęcin ul. E. Plater skrzyżowanie z ul. Skłodowskiej (sygnalizacja z wkładami LUMI - LED) - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, -droga wojewódzka nr 137 km 43+765 m. Sulęcin ul. Poznańska (na jednym maszcie dla pojazdów sygnalizator trzykomorowy 300mm z wkładami typu LUMI - LED) ) - sygnalizacja acykliczna, -droga wojewódzka nr 137 km 47+813 m. Wędrzyn - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, -droga wojewódzka nr 137 km 54+018 m. Trzemeszno ul. Poznańska - znak aktywny D-6, - droga wojewódzka nr 137 km 75+812 m. Międzyrzecz ul. Zachodnia, Krasińskiego - sygnalizacja stało czasowa przyciskowa, -droga wojewódzka nr 137 km 76+885 Międzyrzecz ul. Młyńska - sygnalizacja stało czasowa, - skrzyżowanie ulic Świerczewskiego i Konstytucji 3-go Maja (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa, -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Ściegiennego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa, -skrzyżowanie ulic Waszkiewicza i Chrobrego (Międzyrzecz) - sygnalizacja stało czasowa, -droga wojewódzka 138 km 23+200 (Małuszów). - znak aktywny C-9. Usługi dotyczące naprawy objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb Zamawiającego: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenie terenu będzie wynosił 4 godz. od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/telefonicznie*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określony czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu, *zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania Rejonu Dróg Wojewódzkich; c) zlecenie, o którym mowa w pkt a) i b) będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.