eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Nowa Dęba: Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 450100 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 353728 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części ( Pakiety). 1. Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych ( Dz.U. nr 107 poz, 679 z późn.zm) jak również bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 2.Wykonawca oświadcza, że : - dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; - posiada określone przez wytwórcę instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych; - zatrudnia osoby posiadające określone przez wytwórcę kwalifikacje i doświadczenia zawodowe. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2)konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3)przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4)prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5)prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6)okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7)wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. 4.SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: -Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. -Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu/ aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą jak również wynikających z zaleceń producenta, -Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. -Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń, przeszkolone u producenta w zakresie przeglądów urządzeń. -Czynności konserwatorsko - sprawdzające sprzęt medyczny obejmują w szczególności: 1)określenie rodzaju uszkodzenia, 2)ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego, 3)wymianę materiałów eksploatacyjnych, 4)sprawdzenie prawidłowości działania, 5)sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (,w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG 6)ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 7)w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. -Każda czynność konserwatorska oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone wkarcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia. -W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji:urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. -Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. -Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. -Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy. -Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych. 5.Zamówienie obejmuje 17 Pakietów - części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety lub na całość zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części zamówienia: PAKIET Nr 1 - Aparat do znieczulenia ogólnego PAKIET Nr 2 - Sprzęt endoskopowo - laparoskopowy STORZ PAKIET Nr 3 - Ultrasonograf PAKIET Nr 4 - Ultrasonografy PAKIET Nr 5 - Urządzenie do badania wydolności płuc PAKIET Nr 6 - Aparatura endoskopowa firmy PENTAX PAKIET Nr 7 - Holter PAKIET Nr 8 - Aparat do urodynamiki PAKIET Nr 9 - Myjki ultradźwiękowe PAKIET Nr 10 -Inkubator otwarty dla noworodków PAKIET Nr 11 -System monitorowania glikemii Guardia PAKIET Nr 12 -Spirometr diagnostyczny PAKIET Nr 13 -Spirometr PAKIET Nr 14 -Wywoływarka automatyczna do zdjęć PAKIET Nr 15 -Skanery PAKIET Nr 16 -Aparat Rtg PAKIET Nr 17 -Aparat Rtg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Aparat do znieczulenia ogólnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniki Medycznej ANES-MED Sp. z o.o., ul. Leonidasa 51, 02-239 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3902,91

  • Oferta z najniższą ceną: 3902,91 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ultrasonograf

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMED Sp. z o.o., ul. Forteczna 46, 30-437 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 615,00

  • Oferta z najniższą ceną: 615,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Ultrasonografy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMED Sp. z o.o., ul.Forteczna 46, 30-437 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1230,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1230,00 / Oferta z najwyższą ceną: 00,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 16   

Nazwa: Aparat Rtg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMED Sp. z o.o., ul.Forteczna 46, 30-437 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246,00

  • Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 984,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 17   

Nazwa: Aparat Rtg

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELMED Sp. z o.o., ul.Forteczna 46, 30-437 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 492,00

  • Oferta z najniższą ceną: 492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2091,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.