eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wybór Generalnego Wykonawcy inwestycji pn. Budowa krytej pływalni rehabilitacyjno-rekreacyjnej oraz zintegrowanie i remont obiektów Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-09-01

POZYCJA 45001

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wybór Generalnego Wykonawcy inwestycji pn. Budowa krytej pływalni rehabilitacyjno-rekreacyjnej oraz zintegrowanie i remont obiektów Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundusz Składkowy Ubezpieczenia Społecznego Rolników, do kontaktów: Witold Adamiuk, ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6297096, 6296762, fax 022 6299724, e-mail: w.adamiuk@fs.waw.pl, www.fsusr.wirma.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór Generalnego Wykonawcy inwestycji pn. Budowa krytej pływalni rehabilitacyjno-rekreacyjnej oraz zintegrowanie i remont obiektów Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Generalne Wykonawsto inwestycji pn. Budowa krytej pływalni rehabilitacyjno-rekreacyjnej oraz zintegrowanie i remont obiektów Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników w Świnoujściu przy ul. Konopnickiej, zgodnie z opiem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót oraz projektem budowlanym. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: OWR KRUS w Świnoujściu, ul. M. Konopnickiej 17 i 19. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie budowy basenów pływackich Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie obejmuje prace związane z kompleksowym wykonaniem inwestycji (wszystkie branże). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 200.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie ze wzorem umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Zrealizują zamówienie w terminie do 8 miesięcy od daty przekazania terenu budowy, przy czym realizacja wszelkich prac na obiekcie SASANKA musi nastąpić w ostatnim etapie realizacji inwestycji, a termin ich wykonania nie może być dłuższy niż 3 miesiące. Należy uwzględnić zachowanie pełnej możliwości korzystania z obiektu SASANKA przez wszystkich jego użytkowników w okresie pierwszych 5 miesięcy realizacji inwestycji. 2) Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (2000-2004) co najmniej 3 roboty budowlane o jednostkowej wartości netto każdej z nich nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty. 3) Zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (2000-2004) co najmniej jedną krytą pływalnię. 4) Wykażą się w ciągu ostatnich trzech lat (tj. w latach 2002, 2003, 2004) przychodami z działalności stanowiącymi min. trzykrotność wartości netto składanej oferty w każdym roku. 5) Zatrudniają na podstawie umowy o pracę kadrę inżynieryjno - techniczną, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem zawodowym. 6) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości netto składanej oferty. 7) Posiadają niezbędny potencjał finansowy w postaci własnych środków finansowych lub posiadają zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50% wartości netto składanej oferty. 8) Udzielą pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat (60 miesięcy). 9) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 10) Spełniają wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Wypełniony formularz oferty. 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. Do kosztorysów należy dołączyć listę zawierającą wykaz zamieszczonych w ofercie materiałów wykończeniowych, osprzętu instalacji elektrycznej i sanitarnej, maszyn i urządzeń wraz z podaniem ich producenta i nazwy handlowej. 3) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.) W przypadku konsorcjum umowa winna spełniać ogólne wymogi stawiane każdej umowie cywilnej (art. 56-88 Kodeksu Cywilnego). 8) W przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością uchwała wspólników lub umowa spółki w sprawie zaciągania zobowiązań dwukrotnie przewyższających wartość kapitału zakładowego. 9) Parafowany i wypełniony wzór umowy. 10) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. Jako ostatni etap należy przyjąć wykonanie wszelkich prac na obiekcie SASANKA. 11) Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 12) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 13) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy. 14) Jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest ujawniona Krajowym Rejestrze Sądowym należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo określające jego zakres. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. lata 2002, 2003 i 2004). W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum lider musi wykazać się przychodami z działalności w latach 2002, 2003, 2004 stanowiącymi min. dwukrotność wartości netto składanej oferty w każdym roku. Pozostali członkowie konsorcjum muszą wykazać się przychodami z działalności stanowiącymi min. jednokrotność wartości netto składanej oferty w każdym roku. 3) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 50% wartości netto składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum lider musi wykazać wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową w wysokości min. 50% wartości netto składanej oferty. 4) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości netto składanej oferty. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum polisa musi być wystawiona na konsorcjum. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, z podaniem ich wartości, terminu realizacji i inwestorów oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie. Z załączonych dokumentów (np. referencji) musi wynikać wartość zrealizowanych robót. W przypadku składania oferty przez konsorcjum lider musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 obiektów o jednostkowej wartości netto każdego z nich nie mniejszej niż wartość netto składanej oferty oraz musi wykazać się zrealizowaniem co najmniej jednej krytej pływalni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych informacji. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (w zakresie robót budowlanych - wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane - art. 12 i 13 Dz. U z 2003r. Nr 207, poz. 2016; wraz z zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 26-16/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.10.2005, cena - 200 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką, w siedzibie zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.10.2005, godzina 11:30, siedziba zamawiającego, pokój 303.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 25.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.