Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-01
Łeba: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu wraz z przebudową Nabrzeża Stoczniowego w porcie Łeba
Numer ogłoszenia: 44990 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Łeba , ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, woj. pomorskie, tel. 59 8661510, faks 59 8661337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebabip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego remontu wraz z przebudową Nabrzeża Stoczniowego w porcie Łeba.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego remontu wraz z przebudową Nabrzeża Stoczniowego w porcie Łeba na zasadach określonych w projekcie umowy - cz. II SIWZ: 1) Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy Nabrzeża Stoczniowego w porcie Łeba o długości ok. 128 mb (wzdłuż linii brzegowej)+ basen techniczny wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projektami branżowymi (wod.-kan., elektryczne,...). Projekt budowlany powinien zawierać uzgodnienia pozwalające na wydanie decyzji - pozwolenia na budowę. Projekt budowlany musi uwzględniać: - analizę wysokości nabrzeża biorąc pod uwagę użyteczność dla kutrów i łodzi rybackich; - zaopatrzenie nabrzeża w ujęcia wody pitnej, energię elektryczną i punkty zrzutu ścieków tj. wykonanie przyłączy , oraz instalacji wraz z punktami odbioru. Należy przewidzieć po trzy punkty poboru energii elektrycznej i wody oraz zrzutu ścieków, - zaprojektowanie sieci oświetleniowej oraz kanałów technologicznych dla potrzeb monitoringu lokalnego, - zaprojektowanie placu manewrowego/ technicznego dla remontowanych jednostek wraz z jego uzbrojeniem w urządzenia chroniące środowisko, - wykonanie wzmocnionej płyty nabrzeża pod stanowisko bramownicy samojezdnej / traveliftu/ o udźwigu min. 135 T, - zakup zapory przeciwrozlewowej. Łączna powierzchnia terenu pozostającego we władaniu Gminy wynosi ok. 2.890 m2. 2) Wykonanie planu sytuacyjno-wysokościowego do projektowania w skali 1:500; 3) Wykonanie inwentaryzacji nadwodnej i podwodnej nabrzeża ; 4) Określenie kategorii geotechnicznej obiektu na podstawie badań geotechnicznych gruntu, których zakres wykonawca uzgadnia z wykonawcą specjalistycznych robót geotechnicznych (§ 4 ust 4 i 5 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa I Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych), 5) opracowanie opinii geotechnicznej o której mowa w § 7 ust.1 w/w rozporządzenia, 6) wykonanie dokumentacji badań podłoża gruntowego i projektu geotechnicznego zgodnie z wymogiem określonym w § 7 ust.2 w/w rozporządzenia, 7) Przygotowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199, poz.1227) wraz z wymaganymi załącznikami; 8) Wykonanie opinii n/t sposobu zagospodarowania urobku uzyskanego z robót czerpalnych i podczyszczeniowych. W w/w opinii należy uwzględnić m.in. ocenę pozyskanego urobku (badanie próbek urobku leży po stronie Wykonawcy zamówienia), miejsce jego odkładu oraz stanowisko odnośnie oddziaływania na środowisko. Badanie próbek powinno zawierać oznaczenie substancji niebezpiecznych wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 16 kwietnia 2002 r. w sprawie rodzajów oraz stężeń substancji, które powodują, że urobek jest zanieczyszczony (Dz.U. z 2002 r., Nr 55, poz. 498) ; 9) Wykonanie operatu wodno-prawnego dla robót wymagających pozwolenia wodnoprawnego na ich wykonanie wraz z przygotowaniem wniosku. oraz pozyskanie na własny koszt i własnym staraniem wszelkich niezbędnych materiałów do projektowania oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Po formalnym przejęciu przyległych terenów będących własnością Skarbu Państwa i pozostających w trwałym zarządzie Urzędu Morskiego w Słupsku możliwe będzie rozszerzenie zakresu rzeczowego projektu o wykonanie poszerzenia obszaru placów (składowych, manewrowych...) na w/w nieruchomości co będzie wymagało wcześniejszego wykonania wymaganej dokumentacji budowlanej pod w/w cel.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę powinien wykazać ,że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2-ch usług związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej dla budowli hydrotechnicznych takich jak nabrzeża, falochrony, opaski brzegowe o zsumowanej wartości łącznej za 2 usługi nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymogów metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalizacji - budowle hydrotechniczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2006 Nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2006 Nr 83 poz. 578 ze zm.) i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży hydrotechnicznej morskiej jako projektant. Zamawiający akceptuje uprawnienia dotyczące projektowania budowli hydrotechnicznych zdobyte na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących oraz uprawnienia (kwalifikacje) równoważne wykonawców mających siedzibę w państwie członkowskim Unii Europejskiej zgodne z warunkami przyjętymi w państwie członkowskim, w którym Wykonawca ma siedzibę. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymogów metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, metodą spełnia /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, możliwość zmiany umowy istnieje w razie: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357 kodeksu cywilnego, b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. d) zmiany przepisów prawnych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu. Nieprzewidywalne oznacza racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty. W żadnym wypadku Wykonawca, nawet w razie zaistnienia okoliczności wskazanych powyżej, nie jest uprawniony do wstrzymania prac, odmowy ich wykonania bez zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipleba.nv.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łebie
ul. Kościuszki 90
84-360 Łeba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łebie ul. Kościuszki 90 84-360 Łeba.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁEBA
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Teligi w Łebie
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 104018G ul. Kościelnej w Łebie
więcej: przetargi ŁEBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w zakresie infrastruktury kulturalnej i turystycznej w Iwaniskach" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ulicy Mieszka I, al. Jana Pawła II, ulicy Jana III Sobieskiego i ulicy Stefana Batorego w Pyskowicach
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym w miejscowości Wierzbka gmina Bogoria
- Poprawa infrastruktury drogowej w m. Łubienica - Superunki oraz w wybranych miejscowościach gminy Pokrzywnica
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 109 w m. Naguszewo, obręb geodezyjny Naguszewo, gmina Rybno.
- Przebudowa zbiornika wodnego o charakterze retencyjnym na działce nr ew. 32 w m. Truszczyny, obręb geodezyjny Truszczyny, gmina Rybno
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.