eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 44988 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. Zamówienie, obejmuje 22 Pakiety Szczegółowy asortyment oraz ilości określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo-cenowy. Oferta może obejmować dowolną ilość pakietów, decydując się na dany pakiet należy zrealizować go w całości. Realizacja zamówień częściowych następować będzie ściśle według wskazań Zamawiającego, zgodnie z telefonicznymi , pocztą elektroniczną lub faxowymi zamówieniami, dostosowanymi do potrzeb Zamawiającego składanych przez Kierownika Apteki lub pracownika przez niego wyznaczonego. Dane zamówienie należy dostarczyć do magazynu Apteki Szpitala w godz. od 7.00 do 12.00. Oferowany towar musi być nowy i nieużywany, musi posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. oraz spełniać wymogi określone przez Ministerstwo Zdrowia i posiadać aktualne certyfikaty CE oraz datę ważności minimum 6 miesięcy od momentu dostarczenia zamówienia do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania odpowiednich dokumentów, na każdym etapie badania ofert, jak również w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od wyrobu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz muszą być podane w języku polskim. Określony w załączniku nr 2 zakres ilościowo-asortymentowy może ulec zmianie gdyż jest uzależniony od pacjentów zabezpieczonych przez Szpital pod względem medycznym, czego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć, z zachowaniem cen przetargowych. W trakcie sprawdzania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców bezpłatnych próbek do każdej pozycji. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety: PAKIET nr 1 - igły i strzykawki, PAKIET nr 2 - ogólny, PAKIET nr 3 - rękawice, PAKIET nr 4 - materiały włókninowe i obłożenia, PAKIET nr 5 - sprzęt jednorazowy do sterylizacji, PAKIET nr 6 - sprzęt do EKG i EEG, PAKIET nr 7 - cewniki do żył centralnych, PAKIET nr 8 - sondy i cewniki, PAKIET nr 9 - rurki tracheostomijne, PAKIET nr 10 - igły do punkcji, PAKIET nr 11 - zestawy do przetoczeń i kaniule dotętnicze, PAKIET nr 12 - rurki intubacyjne, PAKIET nr 13 - zestaw do drenażu jamy opłucnowej i inne, PAKIET nr 14 - zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia, PAKIET nr 15 - mocowania do rurek intubacyjnych i noski do NCPAP, PAKIET nr 16 - specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny, PAKIET nr 17 - zamknięty próżniowy system pobierania krwi, PAKIET nr 18 - kaniule donosowe, bibuły do nawilżaczy, PAKIET nr 19 - czujniki do pomiaru SpO2, PAKIET nr 20 - terapia oddechowa, PAKIET nr 21 - laboratoryjny sprzęt jednorazowy, PAKIET nr 22 - groty Kirschnera Warunki graniczne: PAKIET NR 1 - igły i strzykawki - Poz. nr 10 Strzykawka tuberkulinowa 1ml z igłą (osobną) 0,45x13 (nie dopuszcza się igły wtopionej). Wyskalowana na tuberkulinę z czytelną podziałką, minimalną pojemnością resztkową, łatwy i równomierny przesuw tłoka. Pakowane strzykawka + igła (jako całość) pojedynczo. Jałowe, niepirogenne typu LUER. Poz. nr 13 -18 Kaniule dożylne wykonane z teflonu, posiadające zastawkę antyzwrotną, zapobiegającą wypływowi krwi w momencie wkłucia. Poz. 22-29 Igły, oznaczenie barwne rozmiaru nasadek i opakowania jednostkowego produktu zgodnie z kodem międzynarodowym. Cały asortyment wymieniony w pakiecie musi być sterylny, pakowany pojedynczo. Strzykawki -wymagana jest czytelna podziałka, szczelność, łatwy i równomierny przesuw tłoka. PAKIET NR 2 - ogólny - Poz. 1-12 wymaga się aby cały asortyment był sterylny i pakowany pojedynczo. Poz. nr 1, 2, 3, 4, 6 - produkty nie zawierające ftalanów. Poz. nr 7 Złączka typu Bionector: samozamykająca się, umożliwiająca wielokrotne iniekcje, pobieranie krwi do badania oraz ciągłą infuzje z możliwością zastosowania w linie tętnicze oraz żylne. Poz. nr 21 Szyny aluminiowe - łatwe do wyprofilowania, podklejone gąbką. Poz. nr 33 Słuchawki lekarskie - mają być jednostronne składające się z przewodu, liry ze sprężyną, główki z membraną i miękkie oliwki. Poz. nr 36 - 39 - Worki do żywienia pozajelitowego mają być bez pirogenów, sterylne, wyposażone w zestaw dodatkowych drenów umożliwiających szybkie napełnianie pojemnika. Poz. nr 41 Staza bezlateksowa - wykonana z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej, wysoka wytrzymałość na rozciąganie. Opakowanie umożliwiające wygodne dzielenie perforowanych opasek. Poz. 44 - Ostrza do noży, sterylne. Wykonane ze stali nierdzewnej, poprawnie wyprofilowany otwór umożliwiający nasadzanie na trzonek. Pakowane pojedynczo. Poz. nr 48 Bezpieczne igły do rozpuszczania leków. Z bocznym otworem o specjalnym szlifie umieszczonym na szczycie igły, nasadka igły idealnie dopasowana do końcówki LUER oraz LUER-LOCK, dostępna w rozmiarze 18Gx30mm, sterylna. Poz. nr 52, 53, 54 - Zamawiający w ramach wymienionych pozycji wymaga bezpłatnego użyczenia na czas trwania umowy: 4 szt. pojemników wielorazowego użytku 1000 ml na wkłady workowe, wykonanych z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową o spłaszczonym kształcie przystosowanym do zawieszenia na aparacie anestezjologicznym, wyposażonych w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121 °C, 3 szt. pojemników wielorazowego użytku 2000 ml na wkłady workowe, wykonanych z przeźroczystego poliwęglanu z certyfikowaną skalą pomiarową, wyposażonych w zintegrowany zaczep do mocowania oraz króciec obrotowy typu schodkowego podłączony do źródła próżni na stałe, możliwość sterylizacji w 121 °C, 7 szt. wsporników automatycznych plastikowych (do szyn wąskich i stołów operacyjnych) kompatybilnych z pojemnikami typu Serres. Poz. 55 - 61 - Maski krtaniowe mają być wykonane z jednego kawałka materiału, mankiet niskociśnieniowy nie przepełniający się pod wpływem gazów anestetycznych, rozmiar rurki i maksymalna objętość oznaczone na baloniku kontrolnym. Maski krtaniowe z wygięciem odpowiadającym anatomicznej budowie gardła bezlateksowe. Wzmocniony koniuszek maski. Znacznik głębokości kontrolujący prawidłowe usytuowanie maski. Poz. nr 62 i 63 Dreny REDONA z mieszkiem - sterylne. Dren wykonany z materiału podatnego na wyginanie. Poz. nr 64 - 66 Dreny REDONA z butelką - sterylne. Poz. nr 68 - butelki - jałowe, sterylne, służąca do wywierania niskiego podciśnienia + dren łączący i uniwersalna końcówka schodkowa. Do drenów od rozmiaru 12-18. PAKIET NR 3 - Rękawice - Poz. nr 1 Rękawice sterylne pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Zawartość protein - <70?g/g. Pakowane w podwójne opakowanie, zewnętrzne powlekane folią polietylenową, wewnątrz w kopertę papierową. Grubość ścianek: na dłoni: 0,23mm, mankiet 0,19mm, koniuszek palca 0,25mm (tolerancja +/- 0,02mm). AQL 1,0. Poz. nr 2 Rękawice latexowe pudrowane o obniżonej zawartości pudru. Zawartość protein - <70?g/g. Zakończone rantem, uniwersalny kształt pasujący na prawą i lewą dłoń. Mikroteksturowane, dodatkowa widoczna tekstura na końcach palców. Grubość ścianek: na dłoni: 0,14 mm, mankiet 0,09 mm, koniuszek palca 0,15 mm (tolerancja +/- 0,02mm). AQL 1,5. Poz. nr 3 Rękawice latexowe - jałowe, bezpudrowe, do wszystkich zabiegów operacyjnych. Zawartość protein - <50?g/g. Muszą posiadać w pełni anatomiczny kształt, pasujące na lewą i prawą dłoń. AQL 1,0. Poz. nr 4 Rękawice winylowe diagnostyczne, bezpudrowe, bezlatexowe, miękkie, rozciągliwe, wzmocniony rolowany mankiet. Bez zawartości ftalanów. AQL 1,5. Poz. nr 5 Rękawice diagnostyczne i ochronne, nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, bez zawartości ZMBT, oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej. Wszystkie dane umieszczone fabrycznie na opakowaniu. Mikroteksturowane, dodatkowa widoczna tekstura na końcach palców. Grubość ścianek: na dłoni: od 0,07 - 0,10 mm, mankiet 0,07 mm, koniuszek palca 0,10 mm (tolerancja +/- 0,02mm), AQL 1,5, rękawice przebadane pod kątem EN 374-2, EN 388, potwierdzone przez jednostkę notyfikowaną. Wyniki badań wg EN 374 umieszczone fabrycznie na opakowaniu jednostkowym. Poz. 1, 2 ,3, 5 -badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z ASTM F 1671. Poz. 1, 2, 3, 4, 5 -badania na przenikalność dla wirusów zgodnie z EN-374-3. Poz. 2, 4, 5 -wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej. Poz. 2, 5 -posiadające certyfikat przydatności do kontaktu z żywnością, zgodne z normą EN 420. Poz. 5 -wyrób zapewniający ochronę w przypadku kontaktu z substancjami mogącymi powodować trwale uszkodzenie zdrowia lub życia. Poz. 1 i 3 opakowanie ma cienki min. 1,5cm wolny margines u góry, co zapewnia łatwe i antyseptyczne otwieranie opakowania. Data ważności na opakowaniu. Wszystkie poz.: zgodne z normą EN 455-1, 2, 3, wszystkie dane umieszczone przez producenta na opakowaniu, dodatkowo potwierdzone dokumentami dołączonymi do oferty. Zamawiający do pozycji od 1 do 5 wymaga dostarczenia bezpłatnych i bezzwrotnych próbek - po jednym opakowaniu do każdej pozycji. Opakowania z próbkami, oryginalne- wszystkie dane umieszczone przez producenta na opakowaniu, dodatkowo na opakowaniu nazwa Wykonawcy. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą. PAKIET NR 4 - Materiały włókninowe i obłożenia jednorazowe - Poz. nr 8 Jednorazowy niejałowy fartuch chirurgiczny standardowy, zgodny z normą EN 13795, rękaw ułatwiający ruch, zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzą na siebie, rozmiary: M, L, XL, XXL (w zależności od potrzeb). Poz. nr 9 Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny standardowy, pełnobarierowy zgodny z normą EN 13795, gramatura min. 35g/m2 , rękaw ułatwiający ruch, zakończony elastycznym mankietem z dzianiny, tylne części fartucha zachodzą na siebie, umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego, opakowanie jednostkowe musi posiadać informację o dacie ważności i numer serii w postaci naklejek do umieszczenia na karcie pacjenta, rozmiary: M, L, XL, XXL (w zależności od potrzeb). Poz. 12 - 14 - Etykieta w języku polskim z dwoma naklejkami z datą, numerem lot i danymi producenta do wklejenia do dokumentacji medycznej. Zestaw nie może zawierać włókien celulozy. Poz. nr 15 - 18 Serwety włókninowe, sterylne wykonane z włókniny odpornej na penetrację mikrobiologiczną (na sucho i mokro), odpornej na penetrację płynów z materiału niepylnego, odpornego na przedziurawienie, rozerwanie (na sucho i morko) antyelektrostatyczne, wg normy EN 13795. Na opakowaniu samoprzylepna podwójna etykieta typu TAG z informacją identyfikującą pakiet, umożliwiającą wklejenie do dokumentacji Szpitala (lot, termin sterylizacji, ważności). Zamawiający do pozycji od 1 do 12, 19, 21 oraz 22 wymaga dostarczenia bezpłatnych i bezzwrotnych próbek - po 1 szt. do każdej wyżej wymienionej pozycji. Próbki należy dostarczyć wraz z ofertą. PAKIET NR 5 - sprzęt jednorazowego użytku do sterylizacji - Poz. nr 17 i 21 Testy do sterylizacji z wyraźną i łatwą do odczytu skalą, umożliwiającą wyraźną i natychmiast rozpoznawalną zmianę koloru. Poz. nr 18 i 20 Taśmy do sterylizacji - nawinięte na rolce, z odpowiednim klejem i łatwe do odczytu. Poz. nr 24 i 25 Wskaźnik rurkowy do kontroli sterylizacji suchym, gorącym powietrzem o parametrach R 180 o barwie początkowej innej niż barwa po zakończeniu sterylizacji. PAKIET NR 6 sprzęt do EKG i EEG - Poz. nr 11 Ustnik papierowy do spirometru, jednorazowy do aparatu abc PNEUMO 2000RS, średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. PAKIET NR 8 - Sondy i cewniki - Poz. 1 -10 Cewniki do odsysania - cewnik powinien posiadać: barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru na opakowaniu jednostkowym, otwór centralny + dwa koncentryczne otwory boczne, powierzchnia otworów bocznych nie może przekraczać 50% otworu centralnego. Poz. nr 11 - 13 Sondy do karmienia mają być skalowane co 1 cm, z zatyczką LUER LOCK, atraumatycznym zamkniętym zakończeniem i na przemian ległymi otworami bocznymi, pasek RTG, sterylne. Poz. nr 18 - 19 Cewniki Foleya nr 06, 08 mają być z prowadnicą. Poz. nr 27 - 32 Cewniki urologiczne - mają posiadać dwa otwory boczne, atraumatycznie zamknięty koniec, barwne i numeryczne oznaczenie rozmiaru fabrycznie nadrukowanego na opakowaniu jednostkowym. Poz. nr 23 Zatyczka uniwersalna do cewników Foleya ma być sterylna i schodkowa, karbowana. PAKIET NR 12 - rurki intubacyjne - rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji poz. nr 1 Rurki wykonane z mieszaniny silikonu i PCV, półprzeźroczyste, z linią RTG, centymetrowe oznaczenie głębokości intubacji na korpusie rurki z obydwu stron. rurki do krótkotrwałych intubacji. Poz. nr 2 Rurki intubacyjne z mankietem wyposażone w znacznik intubacyjny w postaci oringu wokół rurki skalowane co 1 cm, atraumatyczne, o wyoblonych krawędziach posiadające oczko Murphiego, mankiet uszczelniający niskociśnieniowy o zmniejszonej przenikalności dla gazów anestetycznych z nitka radiacyjną na całej długości, oznaczenie rozmiaru na rurce i łączniku. Poz. nr 5 Maski anestetyczne z nadmuchiwanym kołnierzem dostępne w sześciu rozmiarach 0-5. Wykonane z 100% PCV medycznego z przeźroczystą kopułą, rozmiary oznaczone kolorami, miękki kołnierz zapewniający dobre przyleganie do twarzy pacjenta, wyposażone w zastawkę regulującą wypełnienie kołnierza. PAKIET NR 13 - zestaw do drenażu jamy opłucnowej i inne - Poz. nr 1, 2 i 3 Dreny do drenażu jamy opłucnowej rozm. 8 F, 10F, 12 F - miękki z trokarem tępym. Dren powinien posiadać oznaczenie rozmiaru łącznik płaski uchwyt troakara oraz podziałkę co 2 cm. Poz. nr 4 i 5 Dreny do drenażu jamy opłucnowej rozm 16 F, 20 F, 24 F- standardowy z trokarem tępym. Poz. nr 6 Wielokomorowy zestaw do drenażu biernego i czynnego- pojemność 1900 ml, dokładna regulacja siły ssania, zastawka wodna wypełniana przez port, skalowanie zaczynające się od 10 ml. Wymaga się możliwości zastosowania u noworodków z niska wagą urodzeniową. Poz. nr 7 i 8 Zestaw do znieczuleń zewnątrz oponowych - zawierający igłę Tuchy, cewnik strzykawkę, łącznik, filtr oraz zatrzaskowy element do mocowania cewnika. PAKIET NR 14 - zestaw linii do inwazyjnego monitorowania ciśnienia - Poz. nr 1 Zestaw linii do inwazyjnego pomiaru ciśnienia krwi - zamknięty system jednorazowych przetworników do inwazyjnego monitorowania ciśnienia krwi, pozwalający na pobieranie próbek krwi, długość linii 135 cm, przezroczysta, do stosowania z pompami infuzyjnymi, strzykawka w układzie 3 cm3 z ogranicznikiem do 1 cm3, prędkość płukania przepływu 30 cm/ h, dostosowana do monitorów typu Biazet, Dinamap, Critikon. Poz. nr 2 Blocer - zawór odcinający włączony w linie infuzyjne typu Connecta Floswitch. PAKIET NR 15 - Mocowania do rurek intubacyjnych i noski do NCPAP - Poz. nr 1 Stabilizatory do rurek intubacyjnych i cewników CPAP, składające się z klap do mocowania i platformy stabilizacyjnej. Umożliwiające mocowanie bez użycia plastrów, za pomocą klap z żelem hydrokoloidowym. Dostępne w siedmiu różnych rozmiarach. Poz. nr 2 Noski NCPAP z dwoma wejściami do nosa. Wykonane z miękkiego, nielateksowego materiału. Dostępne w pięciu różnych rozmiarach i długościach. Pakiet nr 16 - specjalistyczny sprzęt jednorazowy - laryngologiczny - Poz. nr 1 Zestaw do leczenia zatok nosa, o średnicy wewnętrznej 0,8 mm, długość drenu 18 cm, igła punkcyjna 2,0 x 80; iniekcyjna 0,8 x 40. Wyrób jednorazowego użytku, nietoksyczny, jałowy. Poz. nr 2 Przyrząd do drenażu jamy bębenkowej ucha środkowego:Typ II śr. 1,15 mm; jałowy nietoksyczny; pakowany pojedynczo. PAKIET NR 17 zamknięty próżniowy system pobierania krwi - Należy zaoferować bezpieczny system próżniowy pobierania krwi. Igły, probówki, Holdery - musza być kompatybilne. Poz. nr 1, 2, 3 Igła mocowana zatrzaskowo lub na wkręt. Igły maja być kompatybilne z Holderem automatycznym jak również jednorazowym. Poz. nr 7 - 11 Wskazane objętości probówek dotyczą wielkości pobrania krwi. Probówki, jednorazowe wykonane z przeźroczystego tworzywa - plastik. Probówki mają być oznaczone kolorami ułatwiającymi identyfikacje w rutynowej pracy, zgodnym z normą ISO 6710. Korki próbówek zdejmowane lub odkręcane zależnie od pojemności. Poz. nr 7 i 8 Próbówki biochemiczne bez separatora żelowego oraz bez kulek. Poz. nr 13 - 15 Próbówki do koagulologii i oporności pakowane po 10 szt. - maksymalnie 50 szt. Poz. nr 12 Pipety do analizy OB (200mm) plastikowe, skalowane z adapterem do wykorzystania z próbówkami OB, dające rozwiązanie odczytu w skali liniowej z użyciem kalibrowanej kapilary. PAKIET NR 20 - terapia oddechowa - Poz. nr 7: układ oddechowy wykonany wewnątrz z rury gładkiej, grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączalne od Łącznika Y w celu podłączenia nebulizatora, port na łączniku Y - 7,6mm, komora nawilżacza zintegrowana z drenem do źródła wody (automatyczny pobór wody), na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora - 15M, złącze Y - 15 F. Poz. nr 8: układ oddechowy 15mm wykonany wewnątrz z rury gładkiej, długość układu 1,6m; grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączone od Y celem podłączenia nebulizatora, komora nawilżacza automatycznie napełniająca się z zintegrowanym drenem do źródła wody, na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora 22M, złącze Y - 22M/15F. Poz. nr 9: długość układu 1,6m; odłączana gałąź wdechowa, do podłączenia do nebulizatora, złącza do respiratora - 22F, złącze Y - 22M/15F. Poz. nr 15: jednorazowy mikrobiologicznie czysty układ oddechowy noworodkowy do respiratora Sechrist, układ o dł. 1,6 m.: ramie wdechowe - 2 przeźroczyste rury noworodkowe 10 mm, ramie wdechowe do komory nawilżacza o długości 40 cm, dł. ramienia wdechowego 120 cm + 40 cm zaopatrzony w port umożliwiający podłączenie czujnika temperatury, spirala grzejna między nawilżaczem a pacjentem z koniczynowym złączem do adaptera, Y noworodkowy rozłączalny z portem i drenem ciśnieniowym. Ramie wydechowe - 2 przeźroczyste rury 10 mm, dł. 120 cm + 40 cm, samouszczelniająca się pułapka wodna typu noworodkowego, zestaw zawiera automatyczna komorę, odłączalny Y, 2 złącza elastomerowe, 15F/9-11mm, 2 złącza 22F/15F, złącze 8,5F/15M. PAKIET NR 21 - laboratoryjny sprzęt jednorazowy - Poz. nr 15 Kapilary do gazometrii z heparyną sodową 80 LU/m o pojemności 175 ?l o 2,3mm, długości 100mm w zestawie z dwoma zatyczkami gumowymi i jednym mieszalnikiem w stosunku do kapilarów o odpowiedniej grubości umożliwiającym dokładne wymieszanie próbki krwi, zestaw: 1 a 250 kapilar, 1 a 500 zatyczek gumowych, 1 a 250 mieszalników (opiłków). Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą bezpłatnych i bezzwrotnych próbek do pozycji nr 2, 14, 15, 16, 19 i 20 - po 3 szt. Poz. 24, 25, należy dołączyć do każdej z pozycji dokument potwierdzający przeżywalność szczepów wzorcowych w czasie 6, 24, 48 i 72 godzin od momentu pobrania. Poz. 21-26 musi mieć potwierdzoną jałowość odpowiednim dokumentem. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą bezpłatnych i bezzwrotnych próbek do pozycji nr 22, 23, 27 i 28 - po 3 szt. Pakiet NR 22 - groty Kirschnera - Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości. Pozostałe pakiety i pozycje zgodne ze specyfikacją podaną w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.16.40 - Dreny 33.14.16.41 - Sondy 33.19.25.00 - Probówki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz stosownego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 zamówień na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku , potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały/są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie (wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia, wykazu oraz złożonych dowodów wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie kompletności złożonego oświadczenia wg zasady spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-ilościowo-cenowy (dla wybranego zadania) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Dokumenty określone w rozdz. IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - Warunki graniczne w zakresie Pakietu nr 21. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) i 2 c) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych pomiotów. 6. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. 4, 8, 9, 10 SIWZ - rozdz. VII innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. sprzęt, pracowników - Zamawiający nie żąda tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ - wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: Magdalena Kanpczyk - tel. 33 828 40 23, Bernarda Sieracka - tel. 33 828 40 35, Beata Popow - tel. 33 828 40 79 w sprawach dotyczących postępowania (zamówienia publiczne): Joanna Przybyłowicz tel. 33 828 40 47, faks: 33 815 16 30..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.