eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU MINIBUS DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 16+1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Słupno: DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU MINIBUS DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 16+1
Numer ogłoszenia: 449870 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupnie , ul. Warszawska 26a, 09-472 Słupno, woj. mazowieckie, tel. 24 2619178, faks 24 2619178.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU TYPU MINIBUS DO PRZEWOZU OSÓB W ILOŚCI 16+1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego nowego pojazdu typu minibus przystosowanego do przewozu osób w ilości 16+1, posiadającego fabryczną homologację pojazdu oraz homologację dla autobusu. Przez określenie nowy pojazd należy rozumieć pojazd - rok produkcji 2012 nie posiadający znamion użytkowania tj. nie posiadający przebiegu, napraw, śladów po wcześniejszej zabudowie oraz wcześniejszej rejestracji na innych użytkowników. Pojazd musi spełniać wymagania stawiane pojazdom dla przewozu osób oraz wymagania dla tego typu pojazdów na terenie Unii Europejskiej.NAPĘD I UKŁAD JEZDNY- napęd na koła przednie, - silnik wysokoprężny przystosowany do spalania oleju napędowego o mocy nie mniejszej niż 125KM, spełniający obowiązującą normę emisji spalin,- skrzynia biegów manualna 6-stopniowa,- układ kierowniczy ze wspomaganiem,- elektroniczny system wspomagania hamowania ABS,- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESP,- centralny zamek z pilotem.KOKPIT, PRZESTRZEŃ KIEROWCY- siedzenie kierowcy komfortowe, podłokietnik przy fotelu kierowcy, regulacja wysokości, regulacja odcinka lędźwiowego, regulacja oparcia i zagłówka,- poduszka powietrzna kierowcy,- elektrycznie regulowane szyby przednie,- lusterka zewnętrzne elektryczne i ogrzewane,- regulacja wysokości kolumny kierowniczej, - ogranicznik prędkości jazdy do 100 km/h.WNĘTRZE, PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA - pełna tapicerka pojazdu,- podsufitka twarda z oświetleniem przestrzeni pasażerskiej, - podłoga z wykładziną antypoślizgową, - oświetlenie wyjść, oświetlenie stopnia przy drzwiach,- siedzenia pasażerskie indywidualne, ilość miejsc siedzących 16 (wytrzymała konstrukcja, tapicerka ciemna trudnozapalna o podwyższonej wytrzymałości na wycieranie, pasy bezpieczeństwa, podłokietniki odchylane, zagłówki)- półka na rzeczy nad głową, - szyby panoramiczne przyciemnione tj. szyby posiadające fabryczną przepuszczalność światła (nie dopuszcza się stosowania folii przyciemniających), wszystkie atermiczne, spełniające dopuszczalne standardy, - wejście: obniżony stopień wejściowy dla pasażerów,- zamek centralny wszystkich drzwi, - uchwyt przy wejściu, - klimatyzacja i ogrzewanie całej przestrzeni, - dodatkowe ogrzewanie niezależne od silnika (kabina kierowcy i przestrzeń pasażerska z nawiewem na każde siedzenie),- przesuwane drzwi po prawej stronie, przeszkolne,- łatwo demontowane fotele ostatnich rzędów w celu powiększenia przestrzeni bagażowej,- tylne drzwi oszklone,- podgrzewane szyby tylnego okna, - stałe okna w tylnej części nadwozia.AKCESORIA I OPONY- apteczka zgodna z przepisami na terenie UE,- klin pod koła,- podnośnik hydrauliczny,- trójkąt ostrzegawczy w wersji ECE,- lampa ostrzegawcza,- gaśnica homologowana, zgodna z przepisami, - samochód należy dostarczyć na fabrycznym ogumieniu przystosowanym do jazdy w okresie zimowym wraz z kołem zapasowym, dodatkowo należy dostarczyć komplet opon z felgami (bez koła zapasowego) do jazdy w warunkach letnich odpowiednich dla oferowanego pojazdu.POZOSTAŁE- lakier metalizowany, preferowany kolor nadwozia: srebrny- zderzaki, listwy boczne bez lakierowania, - instalacja radiowa-odtwarzacz CD z instalacją nagłośnieniową z przodu i w przestrzeni pasażerskiej,- immobiliser, - autoalarm z sygnalizacją optyczno - akustyczną,- przednie lampy przeciwmgielne,- światła do jazdy dziennej,- czujnik parkowania - tył,- chlapacze,- lampy obrysowe.INNE -Pojazd należy dostarczyć z wykonanym oznakowaniem zewnętrznym - logo gminy oraz GOPS z folii PVC o długotrwałej wytrzymałości (należy przyjąć wykonanie 2 jednakowych reklam logo na drzwiach bocznych pojazdu) oraz oznakowaniem pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych (oznakowanie zgodne z obwiązującymi przepisami). SERWIS Co najmniej jedna autoryzowana stacja serwisowa na terenie powiatu płockiego. Do samochodu należy dołączyć:instrukcję obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne, certyfikaty, homologacje, kartę pojazdu, polisy AC, OC,NNW - na trasie siedziba Wykonawcy - siedziba Zamawiającego na czas nie krótszy niż 48 godzin licząc od daty odbioru faktycznego.GWARANCJACzas udzielonej gwarancji: - dla podzespołów mechanicznych i silnika minimum 24 miesiące bez ograniczenia przebiegu kilometrów, licząc od daty odbioru pojazdu przez zamawiającego,- na perforację nadwozia minimum 72 miesiące licząc od dnia odbioru pojazdu przez zamawiającego,- na powłokę lakierniczą minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru pojazdu przez zamawiającego,- bezpłatny assistance - minimum na czas udzielonej gwarancji dla podzespołów mechanicznych i silnika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy prowadzą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalność gospodarczą, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: 1. jedną dostawę polegającą na dostawie nowego pojazdu typu minibus przystosowanego do przewozu osób w ilości powyżej 8 + 1 posiadającego fabryczną homologację pojazdu oraz homologację dla autobusu,lub2. dwie dostawy polegające na dostawie nowego pojazdu przystosowanego do przewozu osób w ilości 8 + 1 posiadającego fabryczną homologację pojazdu,z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1 Wypełniony formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców) - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. jeżeli oferta Wykonawców o których mowa została wybrana. Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,2) terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na:a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugslupno.bip.org.pl, www.gops.slupno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupnie ul. Warszawska 26 a, 09-472 Słupno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2012 godzina 16:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Słupnie ul. Warszawska 26 a, 09-472 Słupno - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.