eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie przez rzeczoznawcę majątkowego usług w zakresie szacowania wartości nieruchomości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Zielona Góra: Wykonanie przez rzeczoznawcę majątkowego usług w zakresie szacowania wartości nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 4497 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przez rzeczoznawcę majątkowego usług w zakresie szacowania wartości nieruchomości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 Nr 206 poz. 1367 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.) prowadzi sprzedaż w trybie bezprzetargowym na rzecz osób posiadających tytuły prawne do zamieszkiwania i przetargowym mieszkalnych nieruchomości lokalowych, obejmujących lokale mieszkalne wraz z powierzchnią przynależną i udziałem w gruncie, położone w budynkach wielolokalowych, oraz budynki mieszkalne jednolokalowe wraz powierzchnią przynależną i gruntem, jak również obrót nieruchomościami o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, z zastosowaniem cen ustalonych na podstawie wartości oszacowanych przez rzeczoznawców majątkowych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem w przypadku mieszkalnych nieruchomości lokalowych: a) sporządzenie operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowych mieszkalnych nieruchomości lokalowych; b) w wymaganych przypadkach nieodpłatne sporządzenie aktualizacji bądź potwierdzeń aktualności operatów szacunkowych opisanych pod literą a niniejszego załącznika, w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów; c) dołączenie do operatów szacunkowych, opisanych pod literą a niniejszego załącznika, stosownej dokumentacji uzyskanej na koszt Wykonawcy, niezbędnej do sprzedaży wycenianych nieruchomości, zawierającej: - stosowne wypisy z ewidencji gruntów w ilości 1 szt. dla każdego operatu szacunkowego, lub: - stosowne wypisy z ewidencji gruntów w ilości 1 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - zaświadczenia o samodzielności danego lokalu w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - karty danych ewidencyjnych do stwierdzenia samodzielności wyodrębnianego lokalu mieszkalnego zawierające: dane ewidencyjne nieruchomości, z której wyodrębniany jest dany lokal, dane ewidencyjne gruntu, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne lokalu, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - komplety szkiców zawierających: szkic lokalu oraz usytuowanie lokalu na kondygnacji, szkic piwnicy i jej usytuowanie na kondygnacji, ewentualnie szkic innego pomieszczenia przynależnego wraz z jego usytuowaniem, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - protokół z przeprowadzonej wizji w terenie w przypadku lokalu zasiedlonego podpisany przez najemcę; - minimum trzy fotografie wycenianej nieruchomości; - dodatkowy wyciąg z operatu oraz tabelę udziałową całego budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal mieszkalny, zawierającą: powierzchnię użytkową budynku, powierzchnię użytkową wszystkich lokali, powierzchnię użytkową wszystkich pomieszczeń przynależnych, powierzchnie poszczególnych lokali i pomieszczeń przynależnych z wyliczonym udziałem w częściach wspólnych nieruchomości. Zamawiający wymaga, aby operaty szacunkowe sporządzane były z należytą starannością, estetycznie, w jednym egzemplarzu, a wszystkie czynności związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego winny być wykonane zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej rzeczoznawców majątkowych, przy zachowaniu zasady bezstronność przy określaniu wartości prawa własności i innych praw rzeczowych do nieruchomości. Operaty szacunkowe powinny zawierać zestawienia transakcji przyjętych do porównania, szczegółowe obliczenia, protokoły z oględzin nieruchomości wykonane osobiście przez autora wyceny. Wszystkie załączone dokumenty powinny być podpisane przez rzeczoznawcę majątkowego. W przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentacji inwentaryzacyjnej, obejmującej zleconą do wyceny nieruchomość lokalową, Wykonawca obowiązany jest do sporządzenia tej dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego najemcy lokalu, na jego wniosek, oraz prawo wglądu przez najemcę do operatu szacunkowego w siedzibie zamawiającego. Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotowych prac dla nieruchomości stanowiących zasób OReg WAM w Zielonej Górze, położonych w miejscowościach: - woj. lubuskie: Babimost, Bobrzany, Czerwieńsk, Gorzów Wielkopolski, Gubin, Kostrzyn nad Odrą, Kożuchów, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrzański, Potok, Rzepin, Skwierzyna, Słubice, Sulechów, Sulęcin, Szklarka, Szklarka Radnica, Wędrzyn, Zielona Góra, Żagań, Żary. - woj. zachodniopomorskie: Dębno Lubuskie, Myślibórz, - woj. dolnośląskie: Głogów, Świętoszów. Zamawiający przewiduje zlecić do wykonania następującą ilość operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowych mieszkalnych nieruchomości lokalowych: - 370 szt. - obejmujących swoim zakresem sporządzenie operatów szacunkowych oraz dołączenie do każdego operatu szacunkowego stosownego wypisu z ewidencji gruntów, wypisu z kartoteki budynku i kartoteki lokali - 130 szt. - obejmujących swoim zakresem sporządzenie operatów szacunkowych oraz dołączenie do każdego operatu szacunkowego dokumentacji, zawierającej: - stosowne wypisy z ewidencji gruntów, kartoteki budynku i kartoteki lokali w ilości 1 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - zaświadczenia o samodzielności danego lokalu w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - karty danych ewidencyjnych do stwierdzenia samodzielności wyodrębnianego lokalu mieszkalnego zawierające: dane ewidencyjne nieruchomości, z której wyodrębniany jest dany lokal, dane ewidencyjne gruntu, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne lokalu, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego; - komplety szkiców zawierających: szkic lokalu oraz usytuowanie lokalu na kondygnacji, szkic piwnicy i jej usytuowanie na kondygnacji, ewentualnie szkic innego pomieszczenia przynależnego wraz z jego usytuowaniem, w ilości 2 szt. dla każdego operatu szacunkowego. Razem: 500 szt. W przypadku innych nieruchomości przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem : a) sporządzenie 20 szt. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami użytkowymi o łącznej powierzchni użytkowej do 100 m2; b) sporządzenie 10 szt. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowych nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami użytkowymi o łącznej powierzchni użytkowej budynków powyżej 100 m2; c) sporządzenie 80 szt. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowych nieruchomości gruntowych niezabudowanych; d) sporządzenie 15 szt. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości rynkowych nieruchomości lokalowych o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, położonych w budynkach wielolokalowych; e) sporządzenie 10 szt. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nakładów poniesionych na budowę lokalu-garażu, budynku garażowego. f) w wymaganych przypadkach nieodpłatne sporządzenie aktualizacji bądź potwierdzeń aktualności operatów szacunkowych, w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów; g) dołączenie do każdego operatu szacunkowego stosownej dokumentacji, uzyskanej na koszt Wykonawcy, zawierającej: - stosowne wypisy z ewidencji gruntów, mapę sytuacyjno-wysokościową - dotyczy wszystkich grup nieruchomości; - dokumentację fotograficzną - dotyczy wszystkich grup nieruchomości; - zaświadczenia o samodzielności danego lokalu w ilości dwóch sztuk dla każdego operatu szacunkowego - dotyczy nieruchomości lokalowych, o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, położonych w budynkach wielolokalowych; - karty danych ewidencyjnych do stwierdzenia samodzielności wyodrębnianego lokalu zawierające: dane ewidencyjne nieruchomości, z której wyodrębniany jest dany lokal, dane ewidencyjne gruntu, numer księgi wieczystej, dane ewidencyjne lokalu w ilości dwóch sztuk dla każdego operatu szacunkowego - dotyczy nieruchomości lokalowych o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, położonych w budynkach wielolokalowych; - komplety szkiców zawierających: szkic lokalu oraz usytuowanie lokalu na kondygnacji, szkic piwnicy i jej usytuowanie na kondygnacji, ewentualnie szkic innego pomieszczenia przynależnego wraz z jego usytuowaniem, w ilości dwóch sztuk dla każdego operatu szacunkowego - dotyczy nieruchomości lokalowych o przeznaczeniu innym niż mieszkalne, położonych w budynkach wielolokalowych; - inwentaryzację budynków (rzuty poszczególnych kondygnacji wraz z zaznaczeniem pomieszczeń i podaniem powierzchni użytkowych poszczególnych pomieszczeń oraz powierzchni użytkowych i całkowitych inwentaryzowanych budynków) - dotyczy nieruchomości gruntowych zabudowanych budynkami użytkowymi; - dodatkowy wyciąg z operatu oraz - w przypadku nieruchomości lokalowych, położonych w budynkach wielolokalowych - tabelę udziałową całego budynku, w którym znajduje się wyceniany lokal, zawierającą: powierzchnię użytkową budynku, powierzchnię użytkową wszystkich lokali, powierzchnię użytkową wszystkich pomieszczeń przynależnych, powierzchnie poszczególnych lokali i pomieszczeń przynależnych z wyliczonym udziałem w częściach wspólnych nieruchomości. Zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotowych prac dla nieruchomości stanowiących zasób OReg WAM w Zielonej Górze, zlokalizowanych w miejscowościach: -woj. lubuskie: Babimost, Bobrzany, Czerwieńsk, Gorzów Wlkp., Gubin, Kostrzyn nad Odrą, Kożuchów, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowogród Bobrzański, Potok, Rzepin, Skwierzyna, Słubice, Sulechów, Sulęcin, Szklarka, Szklarka Radnicka, Wędrzyn, Zielona Góra, Żagań, Żary. -woj. zachodniopomorskie: Dębno Lubuskie, Myślibórz, -woj. dolnośląskie: Głogów, Świętoszów. Razem: 135 szt. operatów szacunkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zleconych do wykonania prac. Zamawiający wymaga, aby operaty szacunkowe sporządzane były z należytą starannością, estetycznie, w jednym egzemplarzu, a wszystkie czynności związane ze sporządzeniem operatu szacunkowego winny być wykonane zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej rzeczoznawców majątkowych, przy zachowaniu zasady bezstronność przy określaniu wartości prawa własności i innych praw rzeczowych do nieruchomości. Operaty szacunkowe powinny zawierać zestawienia transakcji przyjętych do porównania, szczegółowe obliczenia, protokoły z oględzin nieruchomości wykonane osobiście przez autora wyceny. Wszystkie załączone dokumenty powinny być podpisane przez rzeczoznawcę majątkowego. W przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentacji inwentaryzacyjnej, obejmującej zleconą do wyceny nieruchomość lokalową, budynkową. Wykonawca obowiązany jest do sporządzenia tej dokumentacji. Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego osobom trzecim, mającym interes prawny w stosunku do danej nieruchomości. Zamawiający będzie zlecał wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości sukcesywnie, wg własnych potrzeb, z tym że poszczególne zlecenie obejmować będzie wykonanie nie więcej niż 10 operatów szacunkowych. Do każdego sporządzonego operatu szacunkowego Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć stosowną dokumentację, opisaną w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ustalając cenę ofertową do przetargu zobowiązani są uwzględnić koszt ewentualnej aktualizacji bądź ewentualnego potwierdzenia aktualności wyżej opisanych operatów, zgodnie z art. 156 pkt 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami, w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów. Wykonawca wykona wymienione w umowie prace za pomocą własnych środków transportu, narzędzi i materiałów, za co nie przysługuje mu dodatkowe wynagrodzenie. Operaty szacunkowe winny być sporządzone zgodnie z wymogami, które określają: a) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 102, poz. 651 z poźn. zm.), b) Ustawa z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2010 Nr 206 poz. 1367 z późn. zm.), c) Ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), d) Ustawa z dnia 11.05.2001 r. o zmianie ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawie - Kodeks postępowania cywilnego, o kosztach sądowych w sprawach cywilnych oraz ustawie - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2001 r., Nr 63, poz. 635), e) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 207, poz. 2109 z poźn. zm.), f) Krajowe Standardy Wyceny Podstawowe (KSWP) oraz Krajowe Standardy Wyceny Specjalistyczne (KSWS) Rady Krajowej Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do niniejszego postępowania, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w wykonywaniu - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług, w zakresie szacowania nieruchomości obejmujących łącznie wykonanie 200 operatów szacunkowych z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ww. informacje w zał. nr 2 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że minimum jedna osoba która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia będzie posiadała uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i jest wpisana do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych. W celu wykazania spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest zawrzeć ww. osoby w zał. nr 6 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz złożyć oświadczenie zgodnie z zał. 5 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w szczególności, gdy: 1) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT powodująca zmniejszenie/zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, wówczas Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. 2) wystąpią obiektywne przyczyny uniemożliwiające wykonanie usługi we wskazanym w zleceniu terminie wówczas możliwe będzie przedłużenie terminu realizacji zlecenia o czas wynikający z tych obiektywnych przyczyn. - w przypadku zaistnienia takiej sytuacji zleceniobiorca ma obowiązek poinformować zleceniodawcę o opóźnieniu w wykonaniu zlecenia, w terminie nie późniejszym niż termin realizacji zlecenia, podając przyczynę opóźnienia i ją dokumentując a także wskazując ostateczny termin realizacji zlecenia, - decyzja o przedłużeniu terminu realizacji zlecenia ma charakter uznaniowy i przysługuje zleceniodawcy (Zamawiającemu), - przez obiektywne przyczyny w opóźnieniu realizacji zlecenia należy rozumieć m.in. takie okoliczności jak: - brak możliwości dokonania wizji w terenie, - choroba zleceniobiorcy, - opóźnienie związane z uzyskaniem dokumentów będących załącznikiem do wykazu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104, pok. nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2012 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze 65-120 Zielona Góra, Al. Zjednoczenia 104, pok. nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.