eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w WarszawiePakiet 1Fotele obrotowe Pakiet 2Meble biurowe Pakiet 3Szafki wiszące Pakiet 4Meble biurowe Pakiet 5Meble biurowe Pakiet 6Meble biurowe Pakiet 7Meble biurowe Pakiet 8Krzesła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-05

Warszawa: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie: Pakiet 1: Fotele obrotowe Pakiet 2: Meble biurowe Pakiet 3: Szafki wiszące Pakiet 4: Meble biurowe Pakiet 5: Meble biurowe Pakiet 6: Meble biurowe Pakiet 7: Meble biurowe Pakiet 8: Krzesła z pulpitem Pakiet 9: Fotele obrotowe
Numer ogłoszenia: 44946 - 2008; data zamieszczenia: 05.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Warszawie, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, fax 022 5720377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.edu.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.am.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie: Pakiet 1: Fotele obrotowe Pakiet 2: Meble biurowe Pakiet 3: Szafki wiszące Pakiet 4: Meble biurowe Pakiet 5: Meble biurowe Pakiet 6: Meble biurowe Pakiet 7: Meble biurowe Pakiet 8: Krzesła z pulpitem Pakiet 9: Fotele obrotowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Akademii Medycznej w Warszawie, realizowana w dziewięciu odrębnych pakietach: PAKIET 1 Fotele obrotowe PAKIET 2 Meble biurowe PAKIET 3 Szafki wiszące PAKIET 4 Meble biurowe PAKIET 5 Meble biurowe PAKIET 6 Meble biurowe PAKIET 7 Meble biurowe PAKIET 8 Krzesła z pulpitem PAKIET 9 Fotele obrotowe 2. Do oferty Wykonawca obowiązany jest dołączyć odpowiednio oznaczone opisy techniczne, rysunki, katalogi, zdjęcia, foldery itp., w których zaznaczone będą zaoferowane meble. 3. Ostateczna kolorystka tapicerki i oklein meblowych do ustalenia z Użytkownikami przed dokonaniem dostawy. 4. Wymaga się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z przedmiotem zamówienia. 5. Do mebli stanowiących uzupełnienie aktualnego wyposażenia Wykonawca zobowiązany, jest dostosować rodzaj okleiny, jej grubość, barwę oraz okucia jak istniejące. 6. Meble powinny być zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję całości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.15.10.00 - Stoły i krzesła szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.12.00 - Stoły .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnienie podanych wymogów należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia oraz przedłożenie wymaganych dokumentów 3. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonane dostawy wyszczególnione w wykazie zostały wykonane należycie. Wykonane dostawy wymienione w wykazie, a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 5. Informację o podwykonawcach (o ile dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia Medyczna w Warszawie Dział Zamówień Publicznych, pok. 317 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fotele obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szafki wiszące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki wiszące.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.13.00-5, 36.11.14.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.10.00-5, 36.11.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Krzesła z pulpitem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła z pulpitem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Fotele obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele obrotowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.