eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa i montaż kamer wysokiej rozdzielczości wraz z urządzeniami pomocniczymi w celu obserwacji przeciwpożarowej terenów leśnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-14

Piła: Dostawa i montaż kamer wysokiej rozdzielczości wraz z urządzeniami pomocniczymi w celu obserwacji przeciwpożarowej terenów leśnych
Numer ogłoszenia: 449382 - 2012; data zamieszczenia: 14.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Zdrojowa Góra , Al. Poznańska 126, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2142667, faks 0-67 2142668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.lasy.gov.pl/zdrojowa_gora
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zdrojowa_gora/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kamer wysokiej rozdzielczości wraz z urządzeniami pomocniczymi w celu obserwacji przeciwpożarowej terenów leśnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis dotyczy następujących punktów: - wieża w Łubiance (53N13.48.., 16E44.42.), - wieża w Stobnie (53N07.22.., 16E41.56..), - wieża w Nadleśnictwie Kaczory (53N07.12.., 16E51.00..), - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile (53N09.16.., 16E43.51..). W lokalizacjach Stobno, Łubianka, Kaczory należy zainstalować kamery wysokiej rozdzielczości wraz z urządzeniami pomocniczymi w celu obserwacji przeciwpożarowej. Kamery należy zainstalować na przystosowanych do tego celu i nierdzewiejących wysięgnikach. Na wieżach ppoż. należy zainstalować i uruchomić system antywłamaniowy składający się z modułu GSM, czujek ruchu, czujki zbicia szyby, kontaktronów. Po dwie czujki ruchu pod wieżami w Stobnie i Kaczorach, jedna czujka ruchu pod wieżą i jedna przy kamerze w Łubiance. Czujki zbicia szyby zainstalowane na wieżach w Stobnie i Kaczorach. Kontaktrony zamontowane na wejściu do pomieszczenia obserwatora na wieży w Stobnie i Kaczorach, w szafkach technicznych w Stobnie, Kaczorach i Łubiance. Okablowanie musi być przystosowane do pracy w warunkach zewnętrznych. Okablowanie musi być przymocowane do wieży bez naruszania jej konstrukcji. W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pile zainstalować komputer, który będzie pełnił rolę serwera dla obrazów z kamer. Serwer musi być zabudowany w szafie rackowej, wraz ze switchem zarządzalnym. Szafa będzie udostępniona przez Zamawiającego. Zainstalować przetwornicę automatyczną 1000W z akumulatorem 55Ah do krótkookresowego podtrzymania prądu dla serwera i urządzeń współpracujących w razie zaniku napięcia. A. Zestaw obserwacyjny 1. Kamera obrotowa składająca się z głowicy obrotowej, kamery, obiektywu zoom, elektroniki sterującej: - waga do 10kg, - zakres ruchu w poziomie N x 360st., - zakres ruchu w pionie . 90st., - szybkość obrotu od 0,002 do 40st.s z zachowaniem płynności ruchu w pełnym zakresie, - automatyczne dostosowanie szybkości przesuwu obrazu na ekranie do wielkości zbliżenia - stała szybkość przesuwu w obrazach.s przy stałym wychyleniu manipulatora, niezależna od wielkości zbliżenia, - adres kamery i adres grupy - zasilanie 24VDC, pobór mocy max 20W podczas pracy we wszystkich trybach, max 50W przy załączonej funkcji utrzymania minimalnej temperatury pracy, - kamera z przetwornikiem CMOS 1.2,.., - rozdzielczość co najmniej 3Mpxl, - generowanie obrazu 1920x1080 pikseli, 30 kl.s, - mechanicznie przełączany filtr podczerwieni, - kompresja MJPEG, H.264, generowany strumień do 100Mb.s przy maksymalnej rozdzielczości obrazu, - funkcja QOS - obiektyw ZOOM co najmniej 20x, - kąt w poziomie 1,65 st lub węższy przy największym zbliżeniu optycznym, bez stosowania zbliżenia cyfrowego i.lub dodatkowych elementów zwiększających zbliżenie i pogarszających właściwości optyki, - obsługa funkcji usuwania mgły i zamglenia horyzontu - szyba obudowy kamery ze szkła z powłokami antyrefleksyjnymi. 2. Pulpit sterowniczy: - wbudowane dwa porty RS485.232, jeden port LAN 100Mbps, - wyświetlacz graficzny prezentujący aktualnie realizowaną funkcję, minimalna wysokość znaku 3 mm oraz 6 mm dla azymutu i alarmów, - sygnalizacja trybu pracy, - manipulator 3-osiowy: co najmniej 10-stopniowa regulacja szybkości obrotu w poziomie i pionie zależna od wychylenia manipulatora oraz co najmniej dwustopniowa regulacja szybkości zoom, - przyciski zgrubnej i precyzyjnej regulacji ostrości, - przyciski wyboru trybu pracy: autoobrót, trasa, tryb synchroniczny on/off, - ulubione ustawienia sceny (dzień, noc, las, niebo, mgła, duży kontrast), - obsługa priorytetów sterowania, - wybór kamery lub grupy kamer do sterowania, 3. Funkcje systemu: - transmisja obrazu do centrum nadzoru w czasie rzeczywistym z zachowaniem pełnej jakości generowanej przez zespół optyczny kamery, - synchroniczne sterowanie obrotem z jednakową szybkością wszystkich lub wybranych kamer, - Tryby pracy automatyczne: autoobrót, skanowanie z automatycznym śledzeniem linii horyzontu, programowane trasy obserwacji, - wyświetlanie nazw sektorów, - znaczniki alarmów z szybkim naprowadzeniem kamery na znacznik (presety), - usuwanie mgły i zamglenia horyzontu, - korekta gamma, kompensata wstecznego oświetlenia, rozszerzony zakres dynamiki, tryb czarno- biały, negatyw, - ustawienie kamery na wybrany azymut, sposoby do wyboru przez operatora: wpisanie azymutu z pulpitu sterowniczego, wpisanie współrzędnych, wskazanie punktu na mapie terenu i nakierowanie wybranych kamer na ten punkt z jednoczesnym wyświetleniem azymutów i współrzędnych punktów przecięcia, - wybór monitora lub grupy monitorów z automatycznym wyborem do sterowania kamery aktualnie wyświetlanej na wybranym monitorze - wszystkie funkcje systemu muszą być dostępne z poziomu pulpitu sterowniczego z dedykowanych przycisków, opisanych w języku polskim, sugerujących jednoznacznie ich przeznaczenie. 4. Zdalny wyłącznik: - dwa wyjścia przekaźnikowe 1A.230VAC, - montaż na szynę DIN, - sterowanie po LANie. 5. Zabezpieczenie przepięciowe: - ochrona przepięciowa zasilania - ochronnik B+C+D, - ochrona przepięciowa sterowania - zabezpieczenie dwustopniowe, - ochrona przepięciowa wizji - zabezpieczenie dwustopniowe, - zakres temperatur pracy -25st.C do + 50st.C. 6. Wyłącznik różnicowoprądowy: - częstotliwość znamionowa: 50 Hz, - napięcie znamionowe: 230 V, - prąd znamionowy: 25 A , - znamionowy prąd upływu: 0,03 A. 7. Wyłącznik nadprądowy typu .S. C10A. 8. Program do wyświetlania mapy i aktualnej pozycji na mapie. - wyświetlanie pozycji kamery na mapie i aktualnego pola obserwacji, - kierowanie kamery na wskazany punkt. B. Sprzęt komputerowy i oprogramowanie 1. Serwer: - Windows Server 2008, - procesor z min. 4 rdzeniami, 64-bitowy, taktowanie min. 3 GHz, - min. 8 GB RAM, - płyta główna zgodna z procesorem, - dysk twardy min. 500 GB, - obsługa sieci Gigabit Ethernet, - przystosowany do zabudowy w szafie rackowej. 2. Klient - komputer: - Windows 7 Professional, - procesor z min. 4 rdzeniami, 64-bitowy, taktowanie min. 3 GHz, - min. 8GB RAM, - karta graficzna zgodna z DirectX 10, min. 1 GB pamięci, 4 porty HDMI lub DP, 2 porty DVI, - dysk twardy min. 500 GB, - obsługa sieci Gigabit Ethernet, - obudowa typu desktop. 3. Oprogramowanie do zarządzania obrazami z kamer: - dostępna obsługa serwera i klienta, - możliwość obsługi min. 100 kamer, - możliwość nagrywania i odtwarzania obrazu z kamer, - automatyczne wykrywanie kamer w systemie, - podgląd obrazu na żywo z min. 25 kamer jednocześnie, - pełen podgląd na wybraną kamerę, - obsługa kodowania H.264, - obsługa wielu monitorów, - obsługa języka polskiego. 4. Switch zarządzalny o parametrach nie gorszych niż Cisco SG200-26: - do zabudowy w szafie rackowej, - liczba portów Gigabit Ethernet min. 24, - liczba portów SFP min. 2. 5. Monitor LCD 24. 6. Kable HDMI (4m) C. System antywłamaniowy 1. Moduł GSM z zasilaniem buforowym wraz z anteną GSM: wbudowany telefon przemysłowy, obsługa 8 numerów telefonów, współpraca ze stacjami monitoringu SMS, CLIP, powiadamianie na numery prywatne; SMS, VOICE, SMS+VOICE, CLIP. MMS, E-MAIL, przesyłanie informacji o stanie systemu poprzez SMS, dowolne komunikaty z poszczególnych wejść, niezależne informacje o naruszeniu i powrocie wejścia, komunikaty o awariach zasilania, informacja o stanie systemu: wejść, wyjść, zasilanie, awarii, przesyłanie informacji głosowej, współpraca z syntezerami mowy, dowolne komunikaty głosowe z poszczególnych wejść, współpraca z modułem audio, odsłuch obiektu, przesyłanie wiadomości multimedialnej (MMS), możliwość wysłania czterech zdjęć w jednej wiadomości MMS, funkcja centrali alarmowej, funkcja pomiaru temperatury przy współpracy z czujnikiem, przesyłanie informacji o przekroczeniu wartości, wartość chwilowa w SMS..STAN.., wybór typów reakcji np. załącz/wyłącz, opóźniona, licznikowe, wejścia wyzwalane .+12V. lub .GND., wyjście wysokoprądowe z zabezpieczeniem elektronicznym 1A, sterowanie poprzez: wejścia, zdarzenie, stan modułu, SMS lub CLIP, programowany tryb działania (alarm, awaria, naruszenie wej. czasy systemowe itd.), wyzwalane z wejścia, odpytanie zewnętrzne (SMS), programowany typ testu: SMS lub CLIP, rejestrowanie zdarzeń np. zał..wył. alarm, data i czas zdarzenia, rejestr 1000 zdarzeń z funkcją nadpisywania. 2. Zewnętrzna kamera IP z nocną wizją: - przetwornik CMOS minimum 2 mpx, - efektywny zakres oświetlenia przez diody IR minimum 25 m, - minimum Lux: 0.5 Lux . F1.2, - obiektyw minimum f=od 3mm do 9 mm, - balans bieli: AUTO, - kompensacja tylnego oświetlenia (BLC): AUTO, - funkcja QoS, - minimum jedno cyfrowe wejście.wyjście dla zewnętrznych czujników, wejść alarmowych, - wbudowany serwer web, - kompresja MPEG4 i M-JPEG, - obsługa symultaniczna do 10 użytkowników, - detekcja ruchu, - detekcja manipulacji kamerą, - wspiera protokoły: TCP.IP, UDP, HTTP, ARP, DDNS, PPPoE, IGMP, - norma szczelności: IP66, - sieć: 10.100 Ethernet (RJ-45), - temperatura pracy -20.C do +60.C. Zainstalowana na wieży skierowana ku dołowi, w chwili wywołania alarmu przez czujki aby istniała możliwość zdalnego monitorowania ewentualnych osób próbujących wejść na wieżę. 3. Zewnętrzna czujka ruchu 2szt. minimalne parametry techniczne: - po dwa kanały PIR i MW, - odporność na zwierzęta: do 70 cm bez względu na wagę, - zasięg: 15m 90st (soczewka szerokokątna) , - zasięg: 23m 5st (soczewka korytarzowa), - zasięg: 15m 5st. (kurtyna pionowa), - wysokość montażu: 1 - 2,7m, - aktywna podczerwień dla antymaskingu oraz detekcji brudnej soczewki, - technologia anty-kolizyjna mikrofali, - dodatkowe soczewki w zestawie, - obudowa IP 65, daszek, - zasilanie: 9-16V DC, 42 mA, - temperatura pracy -30.C do +60.C, - technologia rozpoznawania kołysania. Zainstalowane na wieży obserwacyjnej skierowane ku dołowi w sposób taki aby osoby poruszające się w pobliżu ogrodzenia wieży ppoż. nie powodowały uruchomienia alarmu. D. Zasilanie awaryjne 1. Przetwornica automatyczna 1000W dla krótkookresowego podtrzymania prądu dla serwera: - przystosowana do pracy ciągłej, - kształt napięcia wyjściowego - SINUS, - min. napięcie wejściowe 8V, - napięcie wyjściowe 230V AC +.- 5%, - częstotliwość napięcia wyjściowego stabilizowana kwarcem - 50Hz, - moc wyjściowa 1000W, - moc chwilowa do 1s 2500W, - pobór prądu z akumulatora bez obciążenia nie większy niż 0,8A, - min. 3 rodzaje zabezpieczeń - przeciążeniowe, termiczne, zwarciowe, - temperatura pracy -10st.C - 40st.C. 5. Bezobsługowy akumulator żelowy: - pojemność min. 55Ah przy C20, 12V, - projektowana żywotność w pracy buforowej min. 12 lat, - temperatura pracy -10 st.C do +40 st.C. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem materiałów stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać dostawy wraz z usługą instalacyjną zawartą w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (opis przedmiotu zamówienia ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 15. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co będące przedmiotem tego zamówienia i tej samej lokalizacji jak opisano w tej SIWZ

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 7000,00 złotych, (słownie: siedem tysięcy złotych, 00.100 złotych), w tym : Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP O.Piła Nr rachunku : 06102038440000130200067587 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Dostawa i montaż kamer wysokiej rozdzielczości wraz z urządzeniami pomocniczymi w celu obserwacji przeciwpożarowej terenów leśnych Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 2. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 3. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia wraz ze znakiem sprawy (rozdz. II pkt. 3 niniejszej SIWZ) ; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 5. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie określa się

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę i usługę instalacyjną o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto (słownie : sto tysięcy, 00/100 złotych netto). Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych dostaw i dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane prawidłowo i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania do dyspozycji prawa korzystania z ich wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia i zobowiązanie się do stałej usługi doradztwa w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować urządzeniami, wyposażeniem i sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. Spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia o dysponowaniu lub możliwości dysponowania wyposażeniem zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach i ich doświadczeniu oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100.000,00 zł (Słownie : sto tysięcy, 00/100 złotych), b) posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł, (Słownie : sto tysięcy tysięcy, 00/100 złotych netto) Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie będzie mógł przedstawić wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji finansowej, to będzie mógł przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdzi spełniania tego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż w PLN, dane finansowe zostaną przeliczone według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) (strona internetowa: http://www.nbp.pl/Kursy/Kursya.html) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Te same zasady Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych w walucie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_zdrojowa_gora/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Zdrojowa Góra Aleja Poznańska 126 64-920 Piła powiat pilski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwo Zdrojowa Góra Aleja Poznańska 126 64-920 Piła.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.