Ogłoszenie z dnia 2017-03-16
Ogłoszenie nr 44911 - 2017 z dnia 2017-03-16 r.
Gdańsk: Roboty budowlane polegające na przebudowach pomieszczeń w obiektach Copernicus PL.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 301883 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 304554 - 2016 ,306862 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 319447-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
22196438500000, ul.
ul. Nowe Ogrody
42375,
80803
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
58 768 42 81, 58 468 46 40, faks
58 761 46 29, 58 768 48 29, e-mail
zamowienia_publiczne@wss.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.copernicus.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na przebudowach pomieszczeń w obiektach Copernicus PL.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):D10.251.62.J.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w obiektach Copernicus PL w ramach dwóch zadań: Zadanie I "Przebudowa budynku "B" Szpitalnego Oddziału Wojewódzkiego Centrum Onkologii zlokalizowanego przy Al. Zwycięstwa 31/32 w Gdańsku z przeznaczeniem na aptekę szpitalną" zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, STWiOR, przedmiarami, Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową. oPodstawowe dane liczbowe inwestycji: Dane ogólne obiektu ( dotyczy całego budynku) Parametry budynku: powierzchnia zabudowy 1.473,50 m2 pow. netto budynku 2.896,96 m2 kubatura 15.640,00m3 pow. działki 5.060,00 m2 Parametry części parteru objętej projektem powierzchnia użytkowa 160,74 m2 kubatura 643,0 m3 Miejsce realizacji Zadania I: Wojewódzkie Centrum Onkologii Budynek "B", Gdańsk, Al Zwycięstwa 31/32. Zadanie II "Dostosowanie pomieszczeń Oddziału chorób wewnętrznych Szpitala św. Wojciecha w Gdańsku" - Etap I zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, STWiOR, przedmiarami, Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową. oPodstawowe dane liczbowe inwestycji: Dane ogólne obiektu ( dotyczy całego budynku) Parametry budynku: powierzchnia zabudowy 1.561,00 m2 pow. netto budynku 10 721,20 m2 kubatura 43.500,00m3 pow. działki 5.060,00 m2 Parametry części objętej projektem powierzchnia netto 1.167,70 m2 wysokość pomieszczeń 290,0 cm Kategoria obiektu budowlanego: Budynek zaliczono do XI kategorii obiektów budowlanych. o Miejsce realizacji Zadania II: Szpital św. Wojciecha, Budynek "A", 80-462 Gdańsk, al. Jana Pawła II 50. Przebudowa obejmuje etap I zgodnie z projektem tj. stronę lewą jednej kondygnacji szpitalnego pawilonu A - Piętro 2 2.Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określa projekt Umowy wraz z załącznikami, a w szczególności Dokumentacja Projektowa i Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami ustawy Pzp art. 30 ust. 8 pkt. 1), wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników zostały zawarte w dokumentacji projektowej.
II.4) Główny kod CPV:
45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
- 110 dni od przekazania wykonawcy placu budowy.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie II "Dostosowanie pomieszczeń Oddziału chorób wewnętrznych Szpitala św. Wojciecha w Gdańsku" - Etap I |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Konsorcjum firm:P.H.U CENTRATERM Tomasz Harazin-Lider oraz P.H.U FRONTEX Tomasz Dyczyj,
,
ul. Stalowa 5,
81-154 ,
Gdynia, kraj/woj.
pomorskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/02/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych na kwotę 22186,62 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zawarcie aneksu jest uzasadnione z uwagi na wystąpienie zmian w realizacji Przedmiotu Zamówienia, których pomimo zachowania należytej staranności, strony nie były w stanie przewidzieć na etapie postępowania przetargowego. Zmiany w realizacji przedmiotu zamówienia, o których mowa powstały w związku z wystąpieniem czynników zewnętrznych. Zgodnie z Umową 62-5.PN-DI.2016.J z dnia 05.10.2016 r. Wykonawca Konsorcjum firm P.H.U CENTRATERM Tomasz Harazin - Lider i P.H.U. FRONTEX Tomasz Dyczyj rozpoczął prace związane z realizacją zakresu Umowy. W trakcie prowadzenia prac, mając na uwadze dobro pacjentów, oraz biorąc pod uwagę fakt, iż z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, wystąpiła konieczność wykonania dodatkowych robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, polegających na uzupełnieniu brakujących elementów stolarki aluminiowej oraz drzwi technicznych do szachtów elektrycznych w osi 4 oraz osi 7 zgodnie z Protokołem Konieczności zawierającym Protokół z negocjacji wraz z rzutem wskazującym zakres zadania (zał. nr 1 i 2 do Aneksu), niezbędnych ze względów technologicznych do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z zapisami Umowy 62-5.PN-DI.2016.J z dnia 05.10.2016 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie czynności eksploatacyjnych, konserwacyjnych i prowadzenia ruchu urządzeń oświetlenia drogowego zlokalizowanego w ciągu dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Gdańsk Rejon w Gdańsku
- "Koszenie roślinności zielnej i tarniny oraz wywóz i utylizacja biomasy w rezerwacie przyrody "Miłachowo".
- Bezpłatne leczenia wolno bytujących kotów w mieście Gdańsku dzielnica Nowy Port objętych projektem Budżetu Obywatelskiego.
- Wykonanie nasadzeń drzew w ciągu dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części
- Przeniesienie fragmentu bramy wjazdowej do parku w Dolinie Królewskiej w Gdańsku wraz z jego zabezpieczeniem na czas przeniesienia i odtworzenie nieistniejącej części bramy
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby WIOŚ w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy żłobka samorządowego przy ul. Działowskiego w Krakowie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Przebudowa części dachu budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy ul. Grzymały-Siedleckiego 2 w Proszowicach
- Budowa kancelarii Leśnictwa Korntka
- Remont części pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w budynku "D" Kujawsko-Pomorskiego Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.