eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa oprogramowania informatycznego dla Izby Skarbowej w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Poznań: Dostawa oprogramowania informatycznego dla Izby Skarbowej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 449064 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu , ul. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprogramowania informatycznego dla Izby Skarbowej w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania informatycznego dla Izby Skarbowej w Poznaniu obejmująca: 1.1. Oprogramowanie VMware zgodnie z poniższą listą: - VS5-ESP-MSTD-AK-UG-C Upgrade: VMware vSphere 5 Essentials Plus to vSphere with Operations Management Standard Acceleration Kit for 6 processors - 1 licencja - VS5-MSTD-AK-G-SSS-C Basic Support/Subscription VMware vSphere with Operations Management Standard Acceleration Kit for 6 processors - 1 sztuka - VS5-OSTD-C VMware vSphere with Operations Management Standard for 1 processor - 2 licencje - VS5-OSTD-G-SSS-C Basic Support/Subscription VMware vSphere with Operations Management Standard for 1 year - 2 sztuki 1.2. Oprogramowanie Veeam zgodnie z poniższą listą: - P-VBRSTD-VS-P0000-U7 Veeam Backup & Replication Standard for VMware Upgrade from Veeam Backup Essentials Standard 2 socket bundle - Public Sector - 1 licencja. - P-VBRSTD-VS-P0000-00 Veeam Backup & Replication Standard for VMware - Public Sector - 2 licencje. - P-ONE000-VS-P0000-00 Veeam ONE for VMware - Public Sector - 2 licencje. 1.3. Oracle Database Standard Edition One 11g na dwa procesory - 1 licencja wraz z Asystą Techniczną systemu, obejmującą okres liczony od dnia dostarczenia licencji. 1.4. Toad for Oracle Xpert Edition ver.12.1 lub inne równoważne narzędzie do zarządzania bazą danych Oracle 11g SE One umożliwiające sprawne tworzenie aplikacji dla platform bazodanowych - 1 licencja. Produkt powinien zawierać w szczególności możliwość: - tworzenia modelu ER na podstawie istniejącego schematu db oraz budowa modelu ER od podstaw wraz z generowaniem kodu DDL na jego podstawie; - tworzenia, zarządzania oraz modyfikacji kodu SQL, PL/SQL; - analiza i wychwytywanie błędów w kodzie PL/SQL; - tuningu zapytań SQL-owych oraz testowanie dodawania indeksów wraz z opcją podpowiedzi optymalnych scenariuszy (optymalizacja zapytań); - porównywania schematów baz danych ; - refaktoryzacji kodu. 1.5. Adobe Indesign CS6 - 1 licencja - lub inne równoważne oprogramowanie tzn. posiadające co najmniej te same funkcjonalności oraz oferujące: - natywną obsługę plików w formacie .INDD - importowanie grafiki z programu Adobe Illustrator (.AI) - importowanie plików programu Adobe Photoshop (.PSD) 1.6. Microsoft Windows 8 Pro Upgrade BOX 32/64Bit PL (3UR-00030) - 41 sztuk 1.7. Microsoft Windows Remote Desktop Services 2012 User CAL MOLP GOV (6VC-02077) - 5 licencji 1.8. Microsoft Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL (T5D-01753) - Zamawiający nie dopuszcza wersji OEM - lub oprogramowanie równoważne tzn. posiadające co najmniej te same funkcjonalności oraz będące w pełni kompatybilne z dokumentami utworzonymi w pakiecie MS Office 2010 / MS Office 2013. Oprogramowanie winno pozwolić na pracę z dokumentami z makrami, w szczególności pakietem Excel 2010 / Excel 2013 tj. powinno umożliwić ich otwarcie, oraz zapewnić pełną funkcjonalność wszystkich funkcji zawartych w dokumencie - 5 sztuk 2. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie oferowane w poszczególnych pozycjach było jednorodne (ta sama wersja licencji). 3. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na rozszerzeniu zamówienia o maksymalnie 15 sztuk oprogramowania z poz. 1.8. (do 20 sztuk łącznie)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.31.70.00 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.32.80.00 - Pakiety oprogramowania do przetwarzania obrazów 48.61.00.00 - Systemy baz danych 48.71.00.00 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy Wykonawca oświadczy, że wykonał bądź wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy oprogramowania informatycznego, o wartości minimum 70.000 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) każda. W przypadku dostaw będących w trakcie wykonywania, które nie zostały jeszcze ukończone, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wykonawca faktycznie zrealizował już dostawy na wartość minimum 70.000 PLN każda (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) - na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym - uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy ten oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy ten oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy ten oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) - na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zgodnie z art.26 ust.2b i 2c ustawy PZP, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Poznaniu, pl. C. Ratajskiego 5, 61-726 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Poznaniu, pl. C. Ratajskiego 5, 61-726 Poznań - Kancelaria pok. 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.