eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podgórzyn › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie 2013-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-05

Podgórzyn: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie 2013-2014
Numer ogłoszenia: 449034 - 2013; data zamieszczenia: 05.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204043 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn, woj. dolnośląskie, tel. 075 7621093, faks 075 7621358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie 2013-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie polega na świadczeniu usługi zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Podgórzyn w sezonie zimowym 2013/2014 o długości około 64 km. Czas realizacji zimowego utrzymania dróg ustala się w okresach od dnia 15 listopada 2013 r. do dnia 15 kwietnia 2014 r., przy czym sprzątanie po sezonie zimowym objętym umową musi być wykonane przez wykonawcę do dnia 15 maja 2014 r. Zakres zamówienia opisanego powyżej obejmuje w szczególności: 1) załadunek i posypywanie dróg siłami sprzętowymi i własnym materiałem wykonawcy (materiałem uszarstniającym: mieszanką piaskowo-solną spełniającą standardy określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie stosowania materiałów do zwalczania śliskości, Dz.U. nr 230, poz.1960). W sytuacjach bardzo niskich temperatur, gdy skuteczność soli drogowej jest poważnie ograniczona dopuszcza się stosowanie materiałów nie zawierających soli. 2) niezwłoczne usuwanie oblodzeń, śniegu i błota pośniegowego. Nakazuje się zgarnianie w kierunku przeciwnym do zabudowy, niepozostawianie zgarniętego odpadu na skrzyżowaniach dróg. Jeżeli zabudowa występuje z obu stron drogi, zamawiający wymaga usuwania śniegu na obie strony drogi, przy czym nie wymaga się usuwania naboju śnieżnego powstałego po przejeździe sprzętu na przecięciu drogi dojazdowej do posesji bądź na chodniku przy posesji. 3) zwalczanie śliskości na podstawie własnych informacji (natomiast w wyniku interwencji przedstawicieli zamawiającego: w ciągu 1 godziny). 4) zapewnienie ciągłej, bezpiecznej przejezdności dróg. 5) w razie konieczności-na polecenie zamawiającego- wywóz zgarniętego śniegu z fragmentów dróg (niedozwolone jest zgarnianie śniegu do cieków wodnych). Zamawiający nie może na tym etapie postępowania określić fragmentów dróg, z których może nastąpić okresowa potrzeba wywozu zgarniętego śniegu, gdyż zależy to od wielkości opadu i jego sposobu topnienia, co może być zróżnicowane w różnych miejscach na terenie gminy objętych wykonywaniem usługi. Co do zasady, zimowe utrzymanie dróg oparte jest na innych formach likwidowania zimowych sytuacji drogowych niż wywóz śniegu, jednakże w sytuacji znaczącego opadu przewiduje się jego wywóz, co należy oceniać w kontekście obowiązków wykonawcy wynikających z opisu przedmiotu zamówienia i umowy. 6) gotowość osób i sprzętu do pracy podczas trwania umowy (stale co najmniej 4 sprawne zestawy samojezdne z pługami odśnieżnymi i/lub solarkami, w tym co najmniej 1 pojazd mniejszy z pługiem odśnieżnym w celu wjazdu na wąskie drogi dojazdowe). 7) zapewnienie bezpieczeństwa osób zatrudnionych przy świadczeniu usługi. 8) odpowiedzialność wykonawcy za wykonane zadanie na podstawie Polisy ubezpieczeniowej, 9) prowadzenie codziennego raportu świadczonych usług w dniach opadów śniegu lub występujących oblodzeń oraz niezwłocznego przekazywania go zamawiającemu. 10) wyznaczenie pracownika do zbierania informacji o sytuacji na drogach i przekazywanie danych zamawiającemu. 11) pozostawanie wykonawcy w ciągłej łączności telefonicznej z zamawiającym 24 godz. na dobę podczas okresów objętych odśnieżaniem zimowym. 12) sprzątnięcie materiału wysypanego na drogi po ostatnim jego użyciu na koniec sezonu zimowego do dnia 15 maja 2014 roku. Przy sprzątaniu pozimowym zakazuje się spychania materiału uszarstniającego na pobocza lub tereny prywatne, a zobowiązuje się do załadunku i wywozu poza teren pasa drogowego, do miejsc składowania prawnie dopuszczonych, za zgoda właściciela terenu. 13) Przy realizacji zamówienia uwzględnia się następujące zasady: - cena wykonawcy zawiera także opłaty za konserwację i zużycie sprzętu oraz składowanie materiałów i place postojowe sprzętu oraz ewentualną utylizację odpadów m.in. zebranego z dróg materiału uszarstniającego. - okresowe powierzenie wybranych czynności innym osobom przez wykonawcę nie zwalnia go z obowiązku zapłaty kar umownych dla zamawiającego. Ewentualnych kar umownych wynikających z umowy zamawiający będzie dochodził wyłącznie od wykonawcy, z którym podpisze umowę, niezależnie od ewentualnego zaangażowania w wykonanie zadania innych podmiotów, wobec których może wykonawca występować z ewentualnym roszczeniem regresowym poza umową z zamawiającym. - Zamawiający wyznaczy urzędnika odpowiedzialnego za kontakty z wykonawcą - koordynatora wykonania zamówienia z ramienia Urzędu. - Zamawiający przed rozstrzygnięciem przetargu będzie miał prawo dokonania przeglądu sprzętu wykazanego przez wykonawcę. - faktury za wykonanie usługi będą przedkładane zamawiającemu w ciągu 5 dni po zakończeniu każdego okresu objętego usługą z zastrzeżeniem faktury należnej za okres od dnia 15 marca do dnia 15 kwietnia 2014 roku, która może być przedstawiona nie wcześniej niż 5 dni po zakończeniu okresu objętego fakturowaniem i wykonaniu sprzątnięcia pozimowego, które zostanie wykonane w możliwie sprzyjających warunkach atmosferycznych nie później niż do dnia 15 maja 2014 roku (w sytuacji nieukończenia wykonania sprzątania pozimowego lub braku akceptacji dla wykonania ze strony zamawiającego wynagrodzenie należne za ostatni okres fakturowania ulegnie wstrzymaniu do czasu zakończenia zadania). - Rozliczenia między stronami następować będą fakturami miesięcznymi w 5 równych ratach. Okres rozliczeniowy obejmuje 1 m-c, tj. od 15.11.2013 r. do 15.12.2013 r., od 15.12.2013 r. do 15.01.2014 r., od 15.01.2014 r. do 15.02.2014 r., od 15.02.2014 r. do 15.03.2014 r., od 15.03.2014 r. do 15.04.2014 r.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Transportowa PAWEŁ Paweł Pilawski, ul. Oficerska 1, 58-580 Szklarska Poręba, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250692,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 285800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 285800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.