eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › przebudowa budynku Chodzieskiego Domu Kultury w zakresie wykonania zewnętrznej izolacji pionowej budynku, wymiany stolarki okiennej z drewnianej na PCV oraz stolarki drzwiowej drewnianej, przełożenia pokrycia dachów oraz przebudowy nawierzchni utwardzonyc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-31

POZYCJA 44887

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chodzież: przebudowa budynku Chodzieskiego Domu Kultury w zakresie wykonania zewnętrznej izolacji pionowej budynku, wymiany stolarki okiennej z drewnianej na PCV oraz stolarki drzwiowej drewnianej, przełożenia pokrycia dachów oraz przebudowy nawierzchni utwardzonych wraz z odwodnieniem przy budynku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Chodzieski Dom Kultury, do kontaktów: Marcin Kita, ul. Strzelecka 15, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 28220513, fax 067 28220030, e-mail: chdk@chdk.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.chdk.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa budynku Chodzieskiego Domu Kultury w zakresie wykonania zewnętrznej izolacji pionowej budynku, wymiany stolarki okiennej z drewnianej na PCV oraz stolarki drzwiowej drewnianej, przełożenia pokrycia dachów oraz przebudowy nawierzchni utwardzonych wraz z odwodnieniem przy budynku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: m. Chodzież dz. Nr 3838/1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu przebudowy i modernizacji budynku Chodzieskiego Domu Kultury poprzez: - wykonanie zewnętrznej pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z odwodnieniem opaskowym, - wymiana pokrycia dachowego, - wymianę istniejącej drewnianej stolarki okiennej na okna zespolone PCV, - wymianę zewnętrznej drewnianej stolarki drzwiowej, - wymianę utwardzenia terenu przed budynkiem z trylinki na betonową kostkę brukową, - wykonanie nowej instalacji odprowadzenia wód opadowych z zespołu budynków ChDK. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie o wykonaniu robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: - zewnętrznej pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z odwodnieniem opaskowym, - pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej i papy, - okien zespolonych PCV, - stolarki drzwiowej drewnianej - zewnętrznej, - utwardzenia terenu przed budynkiem betonową kostką brukową, - nowej instalacji odprowadzenia wód opadowych z zespołu budynków ChDK 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym względzie: 1. Kierownik Budowy - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odpowiadające wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem. 2. Kierownicy robót - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnej oraz drogowej. 3. Kadra kierowania budową (kierownik budowy i kierownicy robót) musi posiadać: - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), - wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, - a jeżeli posiada uprawnienia wydane po 14.02.1995r - zaświadczenie lub decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 3) posiadają niezbędną wiedzą, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia i w tym względzie: 1. wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych branżowych: - dekarskich o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, - drogowych na drogach publicznych w zakresie nawierzchni chodników, dróg i placów utwardzonych betonową kostką brukową o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. 2. dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót tj. robotnicy o specjaliści w zakresie ogólnobudowlanym, 3. dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (koparka podsiąbierna, zagęszczarka stopowa, zagęszczarka płytowa, pomost roboczy do robót dekarskich o wysokości do 20 m o napędzie mechanicznym, betoniarka, środek transportu ciężarowego i dostawczego), 4. w okresie ostatnich 3 lat zatrudniali średniorocznie min. 8 pracowników pełnoetatowych. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót w ustalonym terminie, i w tym względzie: 1. posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł, 2. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC, 5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że: - każdy z osobna: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3. posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od odpowiedzialności cywilnej, - wspólnie muszą wykazać, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia (uprawniania budowlane), 2. dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, 3. dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, 4. posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. - przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że: posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia 1. Osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2. Posiadają uprawnienia do działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US). 4. Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5. Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6. Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7. Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących wykonywanie zamówienia. 8. Posiadają ubezpieczoną działalność gospodarczą od OC. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. a) dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. b) dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek nr 3. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych branżowych: - dekarskich o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, - drogowych na drogach publicznych w zakresie nawierzchni chodników, dróg i placów utwardzonych betonową kostką brukową o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia Sytuacja finansowo-ekonomiczna. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków lub oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunku: spełnia / nie spełnia (bez znaczenia punktowego). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 4. Imienny wykaz kadry kierowniczej robót budowlanych wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych tych osób (krótki opis doświadczeń zawodowych) oraz przewidywanych dla nich funkcji w niniejszym zamówieniu wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i wg potrzeby zaświadczenia lub decyzje o wpisie do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków lub oświadczenie o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę 200.000,00 zł. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Wykaz zatrudnienia w latach 2003, 2004, 2005. 8. Wykażą i udokumentują (referencje lub opinie lub listy polecające) w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) wykonanie robót budowlanych branżowych: - dekarskich o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda, - drogowych na drogach publicznych w zakresie nawierzchni chodników, dróg i placów utwardzonych betonową kostką brukową o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. - udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, - terminie wykonania zamówienia, - zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 3, - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (podać datę). 10. Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia, który powinien zawierać: - nazwę i adres podwykonawcy, - zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, - zasadę sposób rozliczenia za wykonane roboty (wg wzoru umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ), - uprawnienia podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 11. Kopia dowodu wniesienia wadium. 12. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia opracowany zgodnie z pkt. 3 rozdz. III SIWZ. 13. Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen materiałów użytych do wykonania zamówienia zawierającym ceny jednostkowe. 14. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości Wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15. Zestawienie czynników produkcji (może być w kosztorysie), a w tym: a) koszty pośrednie (zawierające koszty zakupu) w %, b) cenę roboczogodziny netto, c) zysk netto, d) koszty pracy podstawowego sprzętu technicznego Kopie dokumentów muszą być potwierdzone "za zgodność z oryginałem" przez wykonawcę lub osobę upoważnioną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chdk.com.pl; www,chodziez.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 11:15, sekretariat Chodzieskiego Domu Kultury w Chodzieży przy ul. Strzeleckiej 15, 64-800 Chodzież.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.