eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-04

Poznań: Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1
Numer ogłoszenia: 448780 - 2013; data zamieszczenia: 04.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek dla Bezdomnych Nr 1 , ul. Michałowo 68, 61-314 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8798212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodekdlabezdomnych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na: Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1 CPV: 45100000- 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lodowej i wodnej. 45300000 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000 - 1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 42416100 - 6 Windy 45313100 - 5 Instalowanie wind Przedmiot zamówienia obejmuje: Budowę windy dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1 - robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej. Wszelkie prace związane z realizacją umowy odbywać się będą na czynnym obiekcie Ośrodka dla Bezdomnych nr 1, który jest czynny 24 godziny na dobę. Po uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka dopuszcza się prace w dni wolne. Prace najbardziej hałaśliwe należy wykonać w uzgodnieniu z kierownikiem Ośrodka w godzinach 8.00-16.00. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia a także wymagania materiałowe i ilościowe określa n.wym. dokumentacja techniczna. Wszystkie elementy i roboty należy wykonać zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej: Dokumentacja projektowa - budowa windy i łazienki dla osób niepełnosprawnych w Ośrodku dla Bezdomnych nr 1 w Poznaniu Uwaga! Dokumentacja projektowa opisuje budowę windy i łazienki dla osób niepełnosprawnych. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest tylko i wyłącznie budowa windy (bez łazienki). Dokumentacja - instalacje elektryczne Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Kosztorys przedmiarowy - szyb windowy wewnętrzny oraz remont pomieszczeń wejścia Kosztorys przedmiarowy - budowa windy wewnętrznej dźwig Przedmiar robót - elektryczny Ekspertyza techniczna stanu ochrony przeciwpożarowej dla budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1 Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Miejsce wykonania roboty budowlanej: w budynku Ośrodka dla Bezdomnych nr 1, ul Michałowo 68., 61-314 Poznań. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca może powierzyć wykonanie części robót podwykonawcom na warunkach określonych we wzorze umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani zastosowania aukcji elektronicznej. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań - zgodnie z art. 29 pkt.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zastosować wyroby i materiały równoważne. Wykonawca może zastosować wyroby i materiały równoważne tzn. o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt równoważny to produkt posiadający te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ produkt konkretny z nazwy lub pochodzenia. Jego jakość, wymogi eksploatacyjne i techniczne nie są gorsze od określonych w specyfikacji . W przypadku zastosowania wyrobów, materiałów równoważnych konieczne jest przedstawienie kart technicznych, certyfikatów zaproponowanych produktów równoważnych. Wszystkie elementy muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 42.41.61.00-6, 45.31.31.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, opisanych w pkt. V SIWZ (art. 22 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2; 2.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 2.3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;- zał. nr 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy) należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 2.4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zał. nr 3; 2.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 2.6. Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 2.7. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załączniki nr 1 do SIWZ 2.8. Zaakceptowany (zaparafowany) wzór umowy - załącznik nr 6 do SIWZ 2.9. Kosztorys przedmiarowy - szyb windowy wewnętrzny oraz remont pomieszczeń wejścia, Kosztorys przedmiarowy - budowa windy wewnętrznej - dźwig, przedmiar elektryczny - elektryczny; opracowane metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę, mające na celu uzyskanie przez zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej 2.10. Oświadczenie, że wszystkie użyte do wykonania zamówienia materiały będą posiadać wymagane przepisami atesty - załącznik nr 7 Ponadto dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego ofertę; Dodatkowo Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych, zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty. Wykonawcą może być osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej oraz podmioty te mogą być wykonawcą jako występujące wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osrodekdlabezdomnych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68, 61 - 314 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek dla Bezdomnych nr 1 ul. Michałowo 68, 61 - 314 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.