eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-03

Fabianki: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2009 r.
Numer ogłoszenia: 44877 - 2009; data zamieszczenia: 03.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki , Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, faks 054 2517229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w gminie Fabianki - 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg gminnych: - droga Bogucin; - droga Kulin; - droga Nasiegniewo - Świątkowizna; - droga Nowy Witoszyn - Witoszyn Stary; -droga Uciechowo - Krepiny. - droga w Szpetalu Górnym - ul. Sosnowa - droga w Cypriance - droga w Skórznie - droga w Lisku - droga w Chełmicy Dużej - droga w Fabiankach Przebudowa tych dróg będzie polegała na: - wyrównaniu istniejącej podbudowy i na niektórych odcinkach wykonaniu nowej podbudowy, - wykonanie nawierzchni asfaltowej oraz powierzchniowe utrwalenie nawierzchni asfaltowej emulsją asfaltową i grysem bazaltowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia i jej załączniki.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie 20000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę porównywalną z niniejszym zamówieniem - za zakres zbliżony do przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie uważał, wykonanie ulepszenia nawierzchni drogi, polegającego powierzchniowym utrwaleniu emulsją asfaltową i grysami na odcinku min 0,5 km, lub wykonaniu nawierzchni asfaltowej na odcinku min. 0,5 km drogi. ; c) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania i nadzorowania robotami w specjalności drogowej, obejmującemu niniejsze zamówienie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wymagane jest wskazanie co najmniej: 1 kierownika budowy w specjalności drogowej. Kierownik budowy musi mieć minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu podobnymi pracami.; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, musi złożyć następujące dokumenty: 1.Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ust. 2 i 3 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. 2.Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy wzoru załączonego przez Zamawiającego - wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3.Dowód wpłacenia wadium, W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie wadium może być wniesione przez jednego z Partnerów lub Pełnomocnika. 4.Upoważnienie do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie jest wymagane wyłącznie wtedy, gdy upoważnienie to nie wynika z zaświadczenia wymaganego w pkt. 7 niniejszego paragrafu. 5.Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty - wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie co najmniej 3-letniej gwarancji. 6.Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - § 8 ust. 1 siwz należy przedłożyć następujące dokumenty: 7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 8.Wypełnić druk Wykaz kadry technicznej niezbędnej do realizacji zamówienia lub przygotować Wykaz ... według tego wzoru - druku, tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia robót zgodnych z przedmiotem zamówienia oraz kopię wpisu do Izby Inżynierów i techników budownictwa, w przypadku nie dysponowania tymi osobami przedstawią również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie 9.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 9 do niniejszej specyfikacji. W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 10.Sporządzić Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat porównywalnych przedmiotem zamówienia i wartością, tj. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykonanie co najmniej 1 roboty spełniającej warunki. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie - wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Dokumenty potwierdzające, że zamówienie wskazane w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji zostało wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokument dotyczy; - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie; - wskazanie zakresu (przedmiotu) realizowanego zamówienia - minimum jakiego typu roboty i na jakiej długości drogi; - wskazanie daty wykonania; - opinia podmiotu wskazanego powyżej stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie; - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można uzyskać również na pisemny wniosek zainteresowanego, w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki, pok. 17 lub za zal. poczt. obejmującym koszty przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego pok. nr 18 (sekretariat) Jawne otwarcie ofert nastąpi dnia 24.03.2009 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.