eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW /AZ/PN-11/15 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Wrocław: UMW /AZ/PN-11/15 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.
Numer ogłoszenia: 44846 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW /AZ/PN-11/15 Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów i rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji dla potrzeb pracowników Uczelni, członków ich rodzin, emerytów i rencistów wycieczek krajoznawczo - turystycznych. Bilety wstępu do zwiedzanych obiektów stanowić będą opłatę indywidualną uczestnika. Wartość zamówienia stanowić będzie iloczyn liczby uczestników wyjazdów i jednostkowej ceny za uczestnictwo w programie. Liczba uczestników w autokarze - 45 osób + - 5 osób Uwaga! Przy 2 wycieczkach mniejsza liczba uczestników -część E , część J. Wymagane jest podanie ceny 1 uczestnika wyjazdu przy określeniu minimalnej liczby uczestników zamówienia. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dziesięć części A-J Część A Holandia - Światowa wystawa kwiatów -Bruksela - Kinderdijk - Rotterdam - Haga - Antwerpia - Brugia - Giełda Flora Holland - Keukenhof - Amsterdam Rijksmuseum Część B Białowieża - Hajnówka - Supraśl - Augustów - Puńsk - Wigry - Wilno Część C Gdańsk - Gdynia - Sopot - Hel - Malbork - Toruń Część D Wiedeń i okolice Część E Berlin - Wolsztyn Część F Alpy - Bawaria - Karlowe Wary - Mariańskie Łaźnie, Norymberga - Monachium - Salzburg - Passau -Bawarska Wenecja Część G Bieszczady - Solina - Polańczyk - Sanok - Cisna - Wetlina - Rymanów Zdrój - Iwonicz Zdrój - Łańcut - Lwów Część H Kopenhaga - Sztokholm - Oslo - Lund - Malmö Część I Chorwacja - Zadar - Plitwickie Jeziora - Šibenik - Park Narodowy KRKA - Trogir - Split - Dubrownik Część J Sycylia - Palermo - Toarmina - Etna - Katania Rzym - Watykan - Wenecja - Florencja - Siena - Neapol - Monte Cassino - Pompeje - Capri - Sorrento.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.40.00 - Usługi świadczone przez przewodników turystycznych 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości dla części: Część A- 1.100,00 PLN słownie: jeden tysiąc sto i 00-100 PLN Część B- 500,00 PLN słownie : pięćset i 00-100 PLN Część C - 540,00 PLN słownie : pięćset czterdzieści i 00-100PLN Część D - 560,00 PLN słownie: pięćset sześćdziesiąt i 00-100 PLN Część E- 450,00 PLN słownie : czterysta pięćdziesiąt i 00-100 PLN Część F - 700,00 PLN słownie: siedemset i 00-100 PLN Część G - 530,00 PLN słownie: pięćset trzydzieści i 00-100 PLN Część H - 1.400,00 PLN słownie: jeden tysiąc czterysta i 00-100 PLN Część I - 1.100,00 PLN słownie : jeden tysiąc sto i 00-100 PLN Część J - 2.300,00 PLN słownie : dwa tysiące trzysta i 00-100 PLN Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku: BZ WBK S.A. 16 O Wrocław, o numerze: 72109024020000000630000428 z dopiskiem: Wadium w przetargu nr UMW-AZ-PN-11-15 część .... na Organizacja wycieczek dla pracowników, emerytów, rencistów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz członków ich rodzin.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunek jeżeli posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie stosownego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej, wydanego w kraju siedziby wykonawcy Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli realizują lub zrealizowali co najmniej 3 wycieczki, z zastrzeżeniem iż każda z wycieczek zorganizowana została dla co najmniej 40 osób - w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunek, jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100.000,00 PLN słownie: sto tysięcy PLN. Ocena spełnienia tego warunku na zasadzie spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku podmiotów zagranicznych posiadanie stosownego zezwolenia, jeżeli jest wymagane do prowadzenia działalności turystycznej, wydanego w kraju siedziby wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Kategoria hotelu- pensjonatu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości uczestników wycieczki + - 5 osób przy liczbie uczestników wycieczki - 35-44-45 osób. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie na min. 10 dni przed rozpoczęciem wycieczki. Po upływie ww terminu Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania dodatkowych zgłoszeń uczestników w miarę posiadania wolnych miejsc na wycieczce jednakże max. liczba uczestników wycieczki nie przekroczy odpowiednio - 40-49-50 osób. W przypadku zmiany ilości uczestników wycieczki, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego. 2. miejsca zakwaterowania: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki, wymienionego w ofercie Wykonawcy. Zmiana taka będzie dopuszczalna pod warunkiem, że nowo zaproponowany obiekt spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ i posiada taka samą kategorię hotelu-pensjonatu wskazaną w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wyrażenia zgody na zmianę miejsca zakwaterowania uczestników wycieczki. 3. ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia, wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto. 4. wejścia w życie innych, niż wymienione w pkt. 3, regulacji prawnych po dacie wejścia umowy w życie, wywołujących potrzebę jej zmiany; 5. zmiana danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i-lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl ; ZZP Przetargi 2015 Nr UMW/AZ/PN-11/15
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221, II p...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu ul. Mikulicza-Radeckiego 5, pok. 221, II p...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.