eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › ŚWIADCZENIE USŁUG STERYLIZACJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, BIELIZNY SZPITALNEJ, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44840

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Toruń: ŚWIADCZENIE USŁUG STERYLIZACJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, BIELIZNY SZPITALNEJ, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu, do kontaktów: mgr Krzysztof Wierzbowski, mgr Krzysztof Wojciechowski, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6100319, fax 056 6557530, e-mail: master1231@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.med.torun.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG STERYLIZACJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, BIELIZNY SZPITALNEJ, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Specjalistyczny Szpital Miejski im.M.Kopernika w Toruniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 0 C i 121 0 C b)Usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 0 C i 121 0 C c)Usługa pakowania przygotowanej przez Zleceniodawcę bielizny operacyjnej oraz materiału opatrunkowego i sterylizacji parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 0 C i 121 0 C d)Usługa dezynfekcji, mycia, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego plazmą nadtlenku wodoru e)Usługa sterylizacji probówek pustych i z odczynnikami f)Usługa dezynfekcji sprzętu anestezjologicznego, zapewniająca wysoki poziom czystości mikrobiologicznej g)Transport narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, bielizny operacyjnej i materiału opatrunkowego do i ze sterylizacji 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie, że: a)stosowana technologia jest zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 22 czerwca 2005 roku, w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej, b)posiada zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług sterylizacyjnych podmiotom zewnętrznym, c)posiada zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usługi transportu sprzętu medycznego i narzędzi chirurgicznych poddanych wstępnej dezynfekcji oraz jałowego sprzętu medycznego, narzędzi chirurgicznych, bielizny operacyjnej i materiału opatrunkowego, d)dokumentacja przeprowadzanych procesów sterylizacji tworzona jest automatycznie w postaci wykresów graficznych i wydruków alfanumerycznych przez dwa niezależne od siebie źródła, e)proces sterylizacji jest walidowany, f)urządzenia: myjnie dezynfektory, sterylizatory są wytwarzane zgodnie z: - dyrektywą Rady Unii Europejskiej 93/42/EEC dotyczącą wyposażenia medycznego - normą Europejską EN 292:1991 Pojęcia podstawowe - ogólne zasady projektowania odwołującą się do Dyrektywy o maszynach 98/37/EEC, g)sterylizatory odpowiadają wymaganiom normy PN EN 285: 2000 sterylizacja. Sterylizatory parowe. Duże sterylizatory. h)wszystkie urządzenia posiadają znak CE, i)mycie i dezynfekcja odbywa się w automatycznych przelotowych urządzeniach z zachowaniem zgodności z normą BGA ( A + B ) udokumentowane wydrukiem. j)zapewnia odpowiednie opakowania do transportu materiału sterylnego i skażonego w ilości ustalonej przez Zleceniodawcę, k)opakowania do transportu pakietów z materiałem sterylnym zapewniają warunki właściwe dla transportowanego materiału, l)opakowania do transportu bielizny operacyjnej i materiału opatrunkowego nie wpływają na pogorszenie stanu czystości mikrobiologicznej materiału przeznaczonego do sterylizacji 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.11.20.00 - Dodatkowe usługi szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 85.11.20.00 - Dodatkowe usługi szpitalne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.Usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 0 C i 121 0 C 2.Usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 0 C i 121 0 C 3.Usługa pakowania przygotowanej przez Zleceniodawcę bielizny operacyjnej oraz materiału opatrunkowego i sterylizacji parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach 134 0 C i 121 0 C 4.Usługa dezynfekcji, mycia, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego plazmą nadtlenku wodoru, 5.Usługa sterylizacji probówek pustych i z odczynnikami , 6.Usługa dezynfekcji sprzętu anestezjologicznego, zapewniająca wysoki poziom czystości mikrobiologicznej, 7. Transport narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego, bielizny operacyjnej i materiału opatrunkowego do i ze sterylizacji 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.10.2006; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: brak 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu wg formuły \spełnia\, \nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca przekłada wraz z ofertą następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, e)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.med.torun.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.09.2006, godzina 10:15, Specjalistyczny Szpital Miejski im.M.Koperinka w Toruniu, pok. nr 115 - sala narad.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.