eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › przetarg nieograniczony na dostawę pojazdu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego dla potrzeb Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich w Węgrowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-30

POZYCJA 44825

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Węgrów: przetarg nieograniczony na dostawę pojazdu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego dla potrzeb Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich w Węgrowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich, do kontaktów: Sławomir Wrzosek, ul. Gdańska 118, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 025 7923254, fax 025 7922968, e-mail: zmwikw@post.pl; zmwikw@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zmwikw-wegrow.civ.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Związek Międzygminny; Inne:Eksploatacja wodociągów i kanalizacji. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę pojazdu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego dla potrzeb Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich w Węgrowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich 07-100 Węgrów ul.Gdańska 118. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu komunalnego - urządzenia ssąco-płuczącego o poj. zbiorników 3000 l do płukania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej na podwoziu lekkiego samochodu ciężarowego o następujących wymaganiach technicznych: Zbiornik : -cylindryczny lub owalny o całkowitej pojemności 3000 l -wykonany ze stali o grubości ścianek minimum 5 mm -zabezpieczony przed korozją -pojemność zbiornika wody czystej - 1000 l -pojemność zbiornika na osady - 2000 l -połączenie zbiorników umożliwiające napełnienie całego zbiornika wodą czystą -mocowanie zbiornika z ramą podwozia zapewniające odporność na wstrząsy -tylna klapa zbiornika na osad do opróżniania otwierana i zamykana hydraulicznie -zawory ssące i spustowe śr 75mm zamontowane na klapie tylnej -fartuch wylotowy za stali nierdzewnej wystający poza gabaryt samochodu -zbiornik powinien posiadać wzierniki poziomu -bęben z wężem ssącym śr 75 mm, długości 25 mb umieszczony w tylnej części zbiornika -wąż śr 75 mm na bęben może być nawijany i rozwijany ręcznie -wąż powinien być zakończony rurą ssącą śr 75 mm -obrotowy bęben do nawijania węża ciśnieniowego DN 13 o długości 80 m.b. z napędem mechanicznym i płynną regulacją prędkości w obu kierunkach i pozycją wolnego biegu, umieszczony w tylnej części zbiornika -urządzenie powinno posiadać zabezpieczenie przed zamarzaniem w czasie dojazdu w okresie zimowym -bęben z wężem napełniającym do wody czystej DN 19 o długości L=50 mb z końcówkami do zaworu czerpalnego i do hydrantu p. poż. śr 80 mm nadziemnego (końcówka śr 75 mm) -system kontroli poziomu wody w zbiorniku -dodatkowy komplet węży ssących Ø 75 mm łączonych o długości 9,0m z rurą ssącą z rozdrabniaczem twardych osadów o długości 3,0mb -komplet dysz czyszczących: standard, z pilotem, udrażniająca, ciężka, rotacyjna, pistolet ciśnieniowy do czyszczenia studni -panel sterujący z tyłu pojazdu -zamykane pojemniki na węże ssące i osprzęt po obu stronach zbiornika Napęd urządzenia: -silnik wysokoprężny 4-cylindrowy o mocy minimum 42 KM z możliwością pracy 2-ch pomp równocześnie lub pojedynczo niezależnie od siebie, z rozrusznikiem elektrycznym i licznikiem motogodzin, zbiornikiem paliwa Pompa wysokociśnieniowa: hydrauliczna ceramiczna z automatycznym regulatorem ciśnienia, ciśnienie robocze min 150 bar, wydajność minimalna 70 l/ min. Pompa powinna posiadać zabezpieczenie przed suchobiegiem Układ ssący: -Pompa próżniowa o wydajności minimum 300 m³/h, trzystopniowy regulator ssanie/tłoczenie Podwozie samochodowe: -masa całkowita pojazdu po zabudowie 7,5 t ~ 8,6 ton -rozstaw osi około 3300 mm -silnik wysokoprężny o mocy min. 100 KW/136 kM, chłodzony cieczą -wspomaganie układu kierowniczego -blokada mechanizmu różnicowego -tachometr dla 2-ch kierowców -system antyblokujący ABS -wskaźnik temperatury zewnętrznej -regulacja kolumny kierowniczej -regulowane lampy przednie -ruchome światła oświetlenia miejsca pracy z tyłu pojazdu -światła sygnalizacyjno-awaryjne (przód-tył) -kabina kierowcy 3-osobowa, ogrzewana, kolor niebieski -pasy bezpieczeństwa z napinaczami, -koło zapasowe, -hak i złącza do holowania przyczepy -ponadto pojazd należy wyposażyć w przewoźne barierki ostrzegawcze i przewoźne lampy ostrzegawcze do zabezpieczenia miejsca pracy na drogach publicznych Inne: -instrukcja obsługi w języku polskim, katalog części -należy przeszkolić pracowników (nieodpłatnie), którzy będą obsługiwać urządzenie -pojazd musi odpowiadać wszelkim wymogom obowiązującym w krajach Unii Europejskiej; w zakresie: ochrony środowiska, przepisów ruchu drogowego, przepisów BHP i posiadać homologację dla samochodu ciężarowego i przewozu 3-ch osób z kierowcą oraz dodatkowe badania dla pojazdu specjalnego -gwarancja na okres co najmniej 24 m-cy z serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym Oferent poda w ofercie markę, typ i producenta podwozia oraz urządzenia ssąco - płuczącego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Formularz oferty (na załączonym druku) z załączonym opisem technicznym urządzenia w kolejności wg specyfikacji; b)Zamawiającemu należy przedstawić, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; -Informację banku, w którym posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności c)Wykaz dostaw z ostatnich 3 lat sprzętu o porównywalnych parametrach (nie mniej niż 3 szt.) na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji - pojazd komunalny - urządzenie ssąco - płuczące potwierdzone referencjami od Zamawiających. d)Dowód wpłaty wadium (ksero) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.00 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa pojazdu komunalnego - urządzenia ssąco-płuczącego o poj. zbiorników 3000 l do płukania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej na podwoziu lekkiego samochodu ciężarowego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5000 zł (pięć tysięcy złotych) należy wpłacić do dnia 20.09.2006r. do godz. 12.00 na konto PKO BP S.A. O/Węgrów 09 1020 4476 0000 8502 0022 1440 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest złożenie oświadczeń, że oferent spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44, i że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177z późn. zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r.Nr 19,poz.177 z późn.zm.) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)Formularz oferty (na załączonym druku) z załączonym opisem technicznym urządzenia w kolejności wg specyfikacji b)W formie oryginału lub kserokopii pośwoadczonej za zgodność z oryginałem: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; -Informację banku, w którym posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności c)Wykaz dostaw z ostatnich 3 lat sprzętu o porównywalnych parametrach (nie mniej niż 3 szt.) na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do specyfikacji - pojazd komunalny - urządzenie ssąco - płuczące potwierdzone referencjami od Zamawiających. d)Dowód wpłaty wadium (ksero)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmwikw-wegrow.civ.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 12:30, Związek Międzygminny Wodociągów i Kanalizacji Wiejskich w Węgrowie 07-100 Węgrów ul. Gdańska 118 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.